آیا لیوان پینت نیمه پر است یا نیمه خالی؟

داده‌های مربوط به آبجو از TTB (دفتر مالیات و تجارت) برای نیمه اول سال 2020 برای آبجو مصنوعی بد یا خوب نیست، همان چیزی است که هست. بزرگترین تولیدکنندگان آبجو متوجه درجات مختلفی از کاهش تقاضا در نیمه اول سال 2020 شده اند، اما بخش آبجوی دستی تا حدودی با ثبات است. هیچ چیز کامل نیست و بسیاری از احساسات امروزی در مورد محیط زیست منوط به نظر است. بدیهی است که تحویل در حاشیه به عنوان راه حلی برای Covid19 در نظر گرفته نمی شود.

TTB فقط داده‌های مربوط به دریافت‌های مالیاتی حاصل از تولید مشروبات الکلی، شراب و آبجو را گزارش می‌کند. اما ما فقط به آبجو در حال حاضر علاقه مند هستیم. ذائقه مصرف کننده از زمان به زمان نسبت به نوشیدنی انتخابی آنها تغییر می کند. این فقط به پیچیدگی درک داده ها می افزاید. به عنوان مثال، سیب‌زمینی‌های سخت و سلتزرها توجه بزرگسالان جوان‌تر را به خود جلب کرده‌اند و این بر آبجوی صنایع دستی تأثیر می‌گذارد.

در حال حاضر، کووید 19 در وادار کردن صنعت آبجو دستی به کاهش هزینه‌ها، به تأخیر انداختن برخی از برنامه‌های محصول جدید، تفکر در مورد گسترش بازار، گزینه‌های بسته‌بندی و استراتژی‌های بازاریابی مقدماتی روشن/خاموش در مرکز توجه قرار گرفته است. تأثیر Covid19 در فوریه 2020 برای صنعت آبجوی دستی احساس شد. واقعیت این است که صنعت صنایع دستی همیشه با تغییرات بازار سروکار دارد، اما تأثیر ویروس یک فاجعه در 100 سال یک بار در مقیاس جهانی است.

TTB تولید آبجو را در سطح بخش بازار تعریف یا گزارش نمی‌کند، به عنوان مثال کرافت بیر، میخانه آبجو، و غیره. منشور آنها دریافت مالیات مناسب از آبجو خروجی از کارخانه آبجوسازی مبتنی بر ABV است. ما به تولید گزارش شده توسط TTB بر اساس دسته بندی اندازه تولید بشکه نگاه خواهیم کرد. اگرچه برخی تغییرات بازار در اوایل سال 2019 مشاهده شد، کووید 19 تأثیر عمده ای بر سلامت اقتصادی صنعت آبجو صنایع دستی داشته است.

Statista گزارش می دهد که شرکت آبجو بوستون در سال 2019 5.31 میلیون بشکه آبجو تولید کرده است. این در مقایسه با تولید 50 میلیون بشکه ای داخلی Miller/Molson/Coors در سال 2019 است. دکتر بارت واتسون، PhD می گوید: “به خاطر داشته باشید، Anheuser-Busch امروز 49٪ از بازار ایالات متحده را تشکیل می دهد. برای اینکه در چشم انداز این موضوع را در نظر بگیریم، از 6400 کارخانه آبجوسازی در ایالات متحده، 95٪ کمتر از 15000 بشکه آبجو در سال تولید می کنند.” – اقتصاددان ارشد انجمن آبجوسازان.

برای مصرف کننده آبجو صنایع دستی، داده های کلان تنها به عنوان نقطه شروع برای ارزیابی آنچه که برای آبجو مورد علاقه ما اتفاق می افتد مهم است. دکتر واتسون می‌گوید: «در حال حاضر، اکثر مصرف‌کنندگان آبجوی دست‌ساز ایالات متحده در شعاع 10 مایلی یک کارخانه آبجوسازی محلی زندگی می‌کنند. این مهم است زیرا نشان می دهد که سلامت صنعت آبجو برای جوامع و مصرف کنندگان چقدر مهم است.

بنابراین، داده های تولید TTB برای سال 2019 در مقایسه با 2018 و نیمه اول 2020 و 2019 چه چیزی را نشان می دهد؟

مجموع تولید آبجو در نیمه اول سال 2020 در مقایسه با 2019 به ترتیب 88.3 میلیون بشکه و 91.6 میلیون بشکه بوده است. این نشان دهنده کاهش -3.6 درصدی تولید آبجو در نیمه اول سال 2020 در مقایسه با 2019 است. با این حال، داده های نیمه اول سال 2019 در مقایسه با 2018 کاهش -4.4 درصدی تولید را نشان می دهد. این نشان می دهد که کاهش تولید کیگ ها از اوایل سال 2019 آغاز شده است.

برخی از تحلیلگران اشاره می کنند که فروش بشکه در حال کاهش است که نشان دهنده تأثیر کووید 19 است. این درست است، زیرا بیشتر بشکه ها به مکان های مصرف آبجو در محل می روند. فروش Keg در نیمه اول 2020 52٪ کاهش داشت. فروش بطری / قوطی +3.1٪ افزایش یافت. (داده ها بر اساس حجم قابل مقایسه کیگ-31 گالن در یک بشکه است.) منبع: TTB-Tax and Trade Bureau. فروش کیگ در نیمه اول 2018 در مقایسه با 2019 به ترتیب 7.5 میلیون بشکه و 8.1 میلیون بشکه بوده است: افزایش اندکی.

حال بیایید بازار تقسیم‌بندی شده بر اساس تولید بشکه را تحلیل کنیم. در سال 2019، آبجوسازان آمریکایی در مجموع 180 میلیون بشکه آبجو تولید کردند. در سال 2018 مجموع تولید 183 میلیون بشکه با 7 درصد آبجوسازی کمتر بود. یک رکود جزئی.

تمام آبجوسازی های ایالات متحده که بیش از 6 میلیون بشکه در سال تولید می کنند، 4 درصد کاهش تولید داشتند و تقریباً 70 درصد از کل تولید ایالات متحده را تشکیل می دادند. بخش 6 میلیونی و بیشتر از 15 تولیدکننده بزرگ تشکیل شده است.

انجمن آبجوسازان گزارش می دهد که 95 درصد آبجوسازی ها در ایالات متحده کمتر از 15000 بشکه در سال تولید می کنند. از نظر عددی، 5947 از 6400 کارخانه آبجوسازی در کل است. این بخش در مجموع 6.2 میلیون بشکه در سال 2019 تولید کرد. برای چشم انداز، آن را با 5.31 میلیون بشکه منتسب به شرکت آبجو بوستون مقایسه کنید. جالب اینجاست که این بخش در سال 2019 نسبت به سال 2018 افزایش +4 درصدی تولید داشته است. بیشتر این افزایش را می توان به تعداد تولیدکنندگان در دسته 1 تا 15000 بشکه نسبت داد که 7 درصد افزایش در کارخانه های آبجو داشتند.

بدون شک ویروس کووید 19 بر صنعت آبجوی دستی تأثیر گذاشته است، اما نه به اندازه ای که برخی از آبجوسازان کلان متوجه شده اند. برخی از آنها به طور کلی تقریباً 4٪ کاهش داشته اند، اما آنها در دسته “صنایع دستی” نیستند. داده های سال کامل داستان بهتری را بیان می کند. منطق به ما می گوید که بخش Brew Pub صنعت بیشترین تأثیر را داشته است. به عنوان مثال، 25 درصد از محصول آنها در محل خرید و مصرف می شود.

هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه چقدر محیط اقتصادی و سبک زندگی بر صنعت آبجوی دستی تأثیر گذاشته است، نمی پردازد، اما مردم همچنان خواهان کیفیتی هستند که به راحتی در آبجوی دستی به نمایش گذاشته شود. براندون گیل تحقیقاتی را در اواخر سال 2019 گزارش کرد که توجه داشته باشید، 94٪ از مصرف کنندگان آبجو به دلیل طعم و مزه، آبجوی دست ساز را خریداری می کنند و 83٪ نیز به صنعت دستی علاقه مند بودند. مصرف کنندگان این نشان می دهد که سطحی از تحقیقات و درک محصول به درک آبجوی صنایع دستی می رود.

به سلامتی!