آیا ACO برای شما مناسب است؟ چک لیست کامل ACO برای ارائه دهندگان

ردیابی و سازماندهی نتایجی که منعکس کننده کارایی و بهبود کیفیت هستند بدیهی است که ضروری است، اما قبل از اینکه یک ارائه دهنده حتی به فکر پیوستن به ACO باشد، باید سوالات زیر پرسیده شود و به آنها پاسخ داده شود:

چه سطحی از ریسک را می خواهید بپذیرید؟

ابتدا بدانید که مایل به پذیرش چه سطحی از ریسک هستید. به عنوان مثال، آیا اصلاً ریسک را قبول می کنید یا می خواهید آهسته تر وارد این حوزه شوید و فقط در پس انداز سهیم شوید؟ یک چالش اصلی هنگام تبدیل به سیستم مبتنی بر ارزش، به جای کارمزد برای سیستم خدمات، عدم ثبات در اقدامات پرداخت است.

معیارهای پایه شما برای معیارهای کیفیت چیست؟

ACO اقدامات کیفی را به عنوان بخشی از توافقنامه شناسایی خواهد کرد. در حال حاضر فقدان مجموعه واحدی از معیارهای اتخاذ شده توسط همه منابع پرداخت کننده وجود دارد. برای مذاکره در مورد موقعیت خود، باید پایه خود را بدانید و اینکه آیا می توانید معیارهای شناسایی شده را برآورده کنید یا خیر. معیارهای کیفیت می‌تواند شامل معیارهای HEDIS، معیارهای AHRQ و معیارهای CMS باشد.

معیارهای پایه شما برای اقدامات اقتصادی چیست؟

اقدامات اقتصادی نیز ممکن است شامل شود و دانستن معیارهای پایه خود مهم است. به عنوان مثال، بر اساس قانون مراقبت مقرون به صرفه، بیمه گران دارای یک نسبت خسارت پزشکی (MLR) هستند که باید رعایت شود. MLR به عنوان درصد حق بیمه ای که بیمه گر برای خسارت ها و هزینه هایی که کیفیت مراقبت های بهداشتی را بهبود می بخشد، خرج می کند، تعریف می شود. به عبارت دیگر، مراقبت از اعضای شرکت مراقبت مدیریت شده برای شما چقدر هزینه دارد؟ با ضروری است. این آمار را می توان و باید درخواست کرد.

آیا مدل سازی ریسک مالی را تکمیل کرده اید؟

مدل‌سازی ریسک مالی شامل روش‌شناسی برای تعیین اعضای ACO، معیارهای مالی برای ارزیابی هزینه کلی مراقبت و فرمول اشتراک ریسک در صورت وجود خواهد بود. این مدل‌سازی به شما کمک می‌کند تا پیش‌بینی کنید که برخی اعضا چگونه بر اقدامات مالی شما تأثیر می‌گذارند.

آیا استراتژی مدیریت سلامت جمعیت در حال اجرا یا در حال توسعه دارید؟

سلامت جمعیت بخشی از هدف سه گانه است. تحت این مدل، شما باید بیاموزید 20٪ از بیماران خود را که از 80٪ منابع شما استفاده می کنند شناسایی کنید و یک استراتژی برای مدیریت پیشگیرانه سلامت آنها اجرا کنید. ائتلاف کامدن و استراتژی هایی که آنها به اجرا درآوردند، نمونه خوبی از این مدل است.

آیا از ACO درخواست مرجع کرده اید؟

ارجاع از ارائه دهندگان دیگر باید جستجو شود. در صورت امکان، از ارائه دهندگانی که ACO را ترک کرده اند و همچنین ارائه دهندگانی که در حال حاضر در ACO هستند، درخواست مرجع کنید. ارائه‌دهندگانی که در حال حاضر در ACO هستند می‌توانند آنچه را که به خوبی کار می‌کند برجسته کنند، در حالی که ارائه‌دهندگانی که ترک کرده‌اند ممکن است درس‌های آموخته‌شده و زمینه‌هایی را که می‌خواهند بهبود پیدا کنند به اشتراک بگذارند.

آیا نمونه گزارش های کیفی و گزارش های مالی را بررسی کرده اید؟

اگر قرار است کیفیت و مالی اندازه‌گیری شود، باید اطمینان حاصل کنید که گزارش‌هایی را با اطلاعات قابل استفاده دریافت خواهید کرد و نه صرفاً ردیف‌هایی از داده‌ها. این داده‌ها هستند که به شما کمک می‌کنند بسنجید که آیا استراتژی‌های مدیریت سلامت جمعیت شما کارآمد هستند یا خیر. گزارش ها باید شامل اطلاعاتی باشد که داده های “زمان واقعی” هستند. داده هایی که 6 ماه از دریافت آنها می گذرد برای تأثیر واقعی بر سلامت بیمار و اقدامات شما بسیار دیر است.

نحوه تخصیص بیماران چگونه خواهد بود؟

نحوه تخصیص بیماران مهم است زیرا این امر بر معیارهای مالی شما تأثیر می گذارد.

چه نوع گزارشی از عمل شما مورد نیاز است؟

آیا نیاز به تکمیل فرم ها یا گزارش های اضافی برای دریافت اعتبار برای معیارهای خود، هم کیفیت و هم اقتصادی دارید؟ چقدر زمان می برد تا تکمیل شود؟ آیا کسی را در کار خود دارید که بتواند این کار را برای شما تکمیل کند یا این یک حجم کاری اضافی برای شما به عنوان یک ارائه دهنده است؟

آشتی چه زمانی و چگونه تکمیل می شود؟

چه در یک مدل پس‌انداز یا ریسک مشترک هستید، آشتی چگونه تکمیل می‌شود؟ مهمتر از آن، پس از تکمیل تطبیق، آیا این فرصت را دارید که داده های ارائه شده را به چالش بکشید؟ آیا حق تجدید نظر دارید؟

ACO چگونه ساختار و مدیریت می شود؟

آیا ACO توسط پرسنل به صورت پاره وقت یا تمام وقت مدیریت می شود؟ چه نوع خدماتی به عنوان بخشی از ACO ارائه می شود؟

آیا رزومه یا رزومه رهبری ACO را بررسی کرده اید؟

آیا رهبران ACO تجربه رهبری در یک محیط مراقبت مدیریت شده دارند؟ آنها چه نوع تجربه ای در تجزیه و تحلیل داده دارند؟

با پاسخ دادن فعالانه به این سؤالات، ارائه دهندگان به پاسخ هایی مسلح می شوند که برای مطب و بیمارانشان تفاوت ایجاد می کند، و آنها در موقعیت مناسب برای بررسی و مذاکره در مورد یک قرارداد ACO قرار می گیرند.