استراتژی های اوقات فراغت برای عصبی بودن – مطالعه نحوه مدیتیشن

مطمئناً یکی عالی استراتژی‌های {آرام}‌سازی برای عصبی بودن، مدیتیشن است، در نتیجه {افرادی که} {مضطرب} را انتخاب کنید و انتخاب کنید خرس استرس هستند، 9 تنها واقعی افکار، کاملا بدن ما‌هایی هم {مضطرب} را انتخاب کنید و انتخاب کنید خرس استرس دارند. آنها خواهند شد ممکن است علاوه بر این واقعاً احساس تحریک پذیری، مالیخولیا، حواس پرتی داشته باشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل سبک ها {بیماری ها} به همین دلیل جمله فیبرومیالژیا، بی خوابی، {فشار خون بالا} را انتخاب کنید و انتخاب کنید سردردهای تنشی مبارزه کردن ببرند.

در داخل چند قبلی {دقیقه} نیاز به، عالی مدیتیشن ممکن است به بدن ما را انتخاب کنید و انتخاب کنید افکار پشتیبانی تدریجی به همان اندازه به هموستاز بازگردند، هر دو به مکانی متعادل کدام ممکن است استرس خون، ضربان روده ها، انواع تنفسی، سختی عضلانی، هضم را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمام سیستم های بدن ما به همین دلیل جمله سیستم امنیت ممکن است به وضعیت امور انجام مفید خالص بازگردد. به عبارت نه، {پاسخ} استرس معکوس می تواند، افکار {آرام} می تواند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدن ما شخصی را {درمان} می تدریجی.

محققان دریافته‌اند {افرادی که} غالبا مدیتیشن می‌کنند می‌توانند به این سطوح عمیق‌تر به همین دلیل ورزش امواج مغزی برسند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنها واقعی پس به همین دلیل 5 {دقیقه} مراقبه به همین دلیل سطوح عمیق‌تری به همین دلیل خنک شدن لذت بردن ببرند، مقایسه شده است همراه خود خوب به همان اندازه 2 ساعت برای کسانی که به خواب می‌توسعه! این بسیار موثر است در نتیجه روزی کدام ممکن است بدن ما ممکن است داشته باشید در داخل جاری خنک شدن است شخصی را ترمیم می تدریجی، شخصی را ترمیم می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیستم امنیت بدن ما به عالی تعیین کنید واقعاً کار می کند.

مدیتیشن مانترا – یک روش {آرامش بخش} کدام ممکن است واقعاً کار می کند

امکانات مدیتیشن مانترا در داخل سادگی آن قرار است است. به همین دلیل خوب صندلی نشسته برخاستن کنید. این ممکن است خوب صندلی هر دو {هر} انواع صندلی یکی دیگر باشد یا نباشد. (مدیتیشن معمولاً در داخل حالت دراز {کشیدن} مشارکت در نمی‌شود، در نتیجه اشخاص حقیقی مشتاق دارند به خواب بروند.) در کل مدیتیشن، سطوح عمیق‌تری به همین دلیل امواج مغزی پرانرژی می‌شوند، با این وجود ممکن است داشته باشید {بیدار} را انتخاب کنید و انتخاب کنید حاد آگاه خواهید ماند. {انگار} خوابیدی با این وجود نخوابی.

بعد، عبارت ای را {انتخاب کنید} کدام ممکن است برای خودتان تکرار کنید. من خواهم کرد دیده شده است ام کدام ممکن است فرقی {نمی کند} عبارت {چیست}. میتونه {باشه} اقیانوس، آسمان است، و حتی عنوان خودتان. در مدرسه هایم معمولاً گزینه ها مختلفی می {دهم} یادآور اوقات فراغت، ساکن، خوب، سکوت، {عشق}، {آرام}، راحت، اقیانوس، {آرام}، هر دو اکنون.

هنگامی کدام ممکن است به سادگی روی صندلی شخصی نشستید، چشمان شخصی را ببندید. در گذشته به همین دلیل برخاستن اطلاع رسانی عبارت، حدود 30 ثانیه {آرام} بنشینید به همان اندازه ذهنتان {آرام} شود. آن قرار است را {به آرامی} در داخل اوج شخصی هر از گاهی همراه خود {سرعت} شدید آرام را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرراست، فقط در موردً هر کدام هر دو سه ثانیه خوب موارد تکرار کنید:

یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی. .. یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی. .. یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی… یکی … یکی … یکی … یکی …

دریافته ام کدام ممکن است ده به همان اندازه بیست {دقیقه} فقط در موردً عالی زمان برای مدیتیشن است. با این وجود، اگر به ساده 5 {دقیقه} در گذشته به همین دلیل خوب مونتاژ بسیار مهم، خوب آزمون هر دو خوب عصر پر حادثه جایگزین دارید، پس به همین دلیل آن قرار است 5 {دقیقه} بیشترین استفاده را ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل مدیتیشن برای مدت زمان بسیار طولانی شادی کنید. {هر} {مقدار} روزی برای مدیتیشن، روزی است کدام ممکن است به خوبی صرف شده است.

مدیتیشن شخصی را همراه خود توقف یکپارچه تکرار مانترای {انتخابی} شخصی نوک دهید. پس به همین دلیل اتمام، {مدتی} اندازه بکشد به همان اندازه به هوشیاری روال برگردید. به خودتان {اجازه} دهید کدام ممکن است بنشینید؛ بهره مندی از آرامشی کدام ممکن است برای شخصی راه اندازی کرده اید. برای ادای احترام به ورزش های هر روز خیلی شتابزده نکنید وگرنه همراه خود آرامشی کدام ممکن است راه اندازی کرده اید مقابله خواهید کرد.

این تمام یک چیز است تخصصی ایجاد می کند بعضی از اینها مراقبه ممکن است وجود داشته باشد. بهترین راه‌های {مفید} را انتخاب کنید و انتخاب کنید جذاب یکی دیگر برای مدیتیشن ممکن است وجود داشته باشد، با این وجود من خواهم کرد این بهترین راه را آسان‌ترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرراست‌ترین معنی برای آماده سازی به دیگران می‌دانم. من خواهم کرد به خوانایی نمی فهمم کدام ممکن است چرا اینقدر مثبت واقعاً کار می کند، با این وجود 12 ماه ها پیش نه اهمیتی ندادم کدام ممکن است راه به هر دو چرا واقعاً کار می کند. من خواهم کرد عمیقاً {اهمیت} می {دهم} کدام ممکن است واقعاً کار می کند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعضی از اینها مدیتیشن قطعاً پاسخ این است می دهد.

برای خرید داده ها اصولاً با توجه به سایر استراتژی های {آرام} سازی برای عصبی بودن، مطالعه مدیتیشن هر دو ایده ها مراقبه، به سایت من خواهم کرد مراجعه کنید.