افزایش عملکرد جنسی مردان در 3 مرحله ساده

سه کار وجود دارد که مردان می توانند برای تقویت عملکرد جنسی خود انجام دهند. اغلب اوقات مردان به ملاقات ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود می روند و هرگز درباره این موضوع مهم که در یک زمان یا آن زمان بر ذهن بسیاری از مردان سنگینی می کند صحبت نمی کنند. جدای از توصیه های معمول در مورد رژیم غذایی و ورزش، مردان اغلب در تعجب و حدس و گمان قرار می گیرند که چه کاری می توانند انجام دهند تا به خود در بهترین بازی جنسی خود کمک کنند.

1) خوب بخورید: این به معنای خوردن غذاهای متنوعی است که سرشار از مواد مغذی هستند. اغلب اوقات بسیاری از مردان در تلاش برای رسیدن به سلامتی، سعی می کنند کلسترول خود را با حذف محصولات حیوانی از رژیم غذایی خود کاهش دهند. مشکل در انجام این کار این است که مرد مواد مغذی ضروری را که برای عملکرد کلی جنسی حیاتی هستند، از دست می دهد. پروتئین حیوانی به ویژه برای مغز و سیستم عصبی مفید است زیرا حاوی چربی ها و پروتئین های ضروری برای اعصاب است. اینها شامل اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 است. برخی از غذاهای کلیدی که به ویژه برای سیستم عصبی مفید هستند عبارتند از تخم مرغ، گوشت و ماهی های روغنی مانند ساردین و سالمون. غذاهای دریایی همچنین حاوی روی هستند که گفته می شود ماده مغذی مردانگی است.

گردش خون خوب مساوی است با رابطه جنسی خوب

مردان علاوه بر ورزش منظم باید تلاش کنند اندازه بدن خود را در محدوده مناسب حفظ کنند. بسیاری از کارشناسان از شاخص توده بدنی (BMI) به عنوان وسیله ای برای تعیین وزن سالم از وزن های ناسالم استفاده می کنند. مشکل مردانی که از BMI به عنوان وسیله ای برای سنجش تناسب اندام خود استفاده می کنند این است که این اندازه گیری توده عضلانی بدون چربی را در نظر نمی گیرد. وزن توده عضلانی بدون چربی بیشتر از چربی است. بنابراین ممکن است یک مرد بر اساس BMI خود برچسب چاق شود اما واقعاً درصد چربی بدنش بسیار پایین است.

یک مرد چگونه باید سطح تناسب اندام خود را اندازه گیری کند؟ کمر مردان باید کمتر از ۴۰ اینچ باشد (۱ اینچ بالاتر از استخوان لگن شما). این به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد که مستقیماً بر عملکرد جنسی و توانایی شما برای ایجاد و حفظ نعوظ تأثیر می گذارد. در حالت ایده آل، دور کمر باید حدود 32 اینچ باشد (2 اینچ بدهید یا بگیرید) بسته به بدنه. بنابراین علاوه بر انجام تمرینات قلبی عروقی منظم، تمرینات قدرتی و خوردن یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی و کالری مناسب. یک تمرین مخصوصاً مربوط به مردانگی شماست که می تواند به تقویت عملکرد جنسی شما کمک کند.

2) به آن تمرین، ورزش کگل می گویند

پووکوکسیژیال (PC) به شکل 8 در اطراف قاعده آلت تناسلی شما و اطراف مقعد شما پیچیده می شود. این عضله ای است که به شما امکان می دهد ادرار کردن در اواسط جریان را متوقف کنید. این عضله همچنین برای توانایی دستیابی و حفظ نعوظ و همچنین دستیابی به ارگاسم بسیار مهم است. شنیده اید که این عبارت از آن استفاده می کند یا آن را از دست می دهد؟ این نمی تواند درست تر از این بخش باشد. این عضله در صورتی که به طور منظم ورزش نشود در مردان و زنان آتروفی می شود. هر چه بیشتر عضلات رایانه شخصی خود را تمرین دهید، نعوظ شما محکم تر می شود. روش انجام این کار به این صورت است که عضله را منقبض کرده و پنج ثانیه نگه دارید و رها کنید. این کار را 10 بار تکرار کنید و حداقل 5-6 ست در روز انجام دهید. تمرینات کگل تون عضلانی و قدرت را در عضله PC بازیابی می کند. دفعه بعد که برای معاینه فیزیکی سالانه به یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مراجعه کردید، اگر هنوز مطمئن نیستید، می توانید بپرسید که آیا آن را به درستی انجام می دهید یا خیر.

اندام تناسلی مردانه بیشتر از آلت تناسلی و بیضه ها وجود دارد

حدود 1 تا 2 اینچ پشت مثانه شما، اندامی قرار دارد که اغلب از نظر سلامت مردان بیش از حد مورد توجه قرار می گیرد تا زمانی که اتفاق جدی رخ دهد و باید برداشته شود. آن عضو پروستات است. پروستات یک غده بسیار مهم است که مسئول حجم مایع منی تولید شده در طول انزال است. در واقع پروستات 70 درصد انزال را تشکیل می دهد. همانطور که گفته می شود باید زودتر از تولد 50 سالگی شما که معمولاً برای اولین بار آن را بررسی می کنید، بررسی شود.

3) ماساژ پروستات بار دیگر به طور گسترده ای توصیه می شود زیرا محققان دریافتند که ماساژ پروستات در درمان پروستاتیت مزمن اثربخشی آنتی بیوتیک ها را تکمیل و افزایش می دهد. بسیاری متوجه می شوند که ماساژ پروستات در جایی که سایر درمان ها شکست خورده اند، موفقیت آمیز است. یا ترجیح می دهید به جای استفاده از داروی طولانی مدت، ماساژ را انجام دهید. ماساژ پروستات می تواند علائم را کاهش دهد، گردش خون در پروستات را بهبود بخشد، به تخلیه غده کمک کند، سلامت مثانه را ارتقا دهد و توانایی های جنسی را افزایش دهد. چرا؟ زیرا بخش بزرگی از عملکرد جنسی همانطور که قبلا ذکر شد به گردش خون وابسته است.

ماساژ پروستات می تواند به عنوان یک استراتژی ارتقای سلامت درمانی با افزایش گردش خون در غده پروستات استفاده شود. تقریباً مانند ماساژ به سایر قسمت های بدن شما تأثیر درمانی بر عضلات و سلامت کلی شما دارد. برای تسکین علائم پروستاتیت مزمن می توان 1 تا 3 بار در هفته این کار را انجام داد. همچنین داده هایی وجود دارد که نشان می دهد ماساژ پروستات می تواند در درمان انزال زودرس مفید باشد. اگر هیچ علامتی ندارید و می خواهید از مزایای ماساژ پروستات بهره مند شوید، هر جایی که یک بار در هفته تا دو بار در ماه باشد برای ارتقای سلامت پروستات کافی است.

یک کلمه احتیاط در مورد ماساژ پروستات

در حالی که انجام این کار فوایدی دارد، بسیار مهم است که مطمئن شوید وضعیتی به نام پروستاتیت حاد ندارید زیرا این امر می تواند باعث عفونت شدید شود که نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد. به همین دلیل توصیه می شود که فقط به یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی با تجربه مانند یک پرستار (NP) یا یک پزشک (MD یا DO) مراجعه کنید. همه ارائه دهندگان پزشکی این خدمات را انجام نمی دهند زیرا معمولاً تحت پوشش بیمه نیست و کمی وقت گیر است. ممکن است 20 دقیقه طول بکشد تا زهکشی رخ دهد. ممکن است بتوان یک NP یا MD/DO پیدا کرد که به هر حال بیمه را قبول نمی کند و ممکن است مایل به انجام این کار باشد. برخی از ماساژدرمانگران در این تکنیک ویژه ماساژ آموزش دیده اند. آنها گزینه مناسب و جایگزینی هستند. اگر این کار به شدت آسیب جدی (خونریزی و پارگی) انجام شود، ممکن است ایجاد شود. این کار باید بدون فشاری که به کره چشم خود وارد می کنید انجام شود.

سه گامی که مردان می توانند برای بهبود عملکرد جنسی خود بردارند. خوب غذا بخورید، ورزش کگال خود را انجام دهید و از یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی واجد شرایط ماساژ پروستات دریافت کنید.