افزایش فروش عضویت باشگاه بدنسازی/سلامتی با توجه به جزئیات کوچک

مدتها قبل از اینکه مشاور باشگاه سلامت یا متخصص در آموزش نحوه فروش بیشتر عضویت در باشگاه/مرکز تناسب اندام باشم، فروشنده جوانی بودم که در یک باشگاه سلامت کوچک کار می کردم. مالکی به نام جو داشتم که هفته ای یک بار حاضر می شد و به من توضیح می داد که درصد بسته شدن من در فروش عضویت در باشگاه چقدر بوده است. یادم می‌آید که پشت میزم نشسته بودم و ناخن‌هایم را به صندلی فرو می‌کردم در حالی که او به فروش عضویت ادامه می‌داد. یکی از چیزهایی که واقعاً در ذهن من ماندگار شد چیزی بود که او آن را “دعوت نکردن ناخواسته” نامید و اینکه چگونه به شانس شما برای بستن فروش عضویت در باشگاه آسیب می رساند. آنها جزئیات کوچکی هستند که اکثر فروشندگان باشگاه ها و صاحبان سالن های ورزشی هرگز برای تشخیص آنها وقت نمی گذارند یا اگر آنها را تشخیص می دهند اغلب برای تعمیر آنها وقت نمی گذارند. شما می‌توانید بهترین برنامه بازاریابی باشگاه/سالن‌سازی را داشته باشید و تبلیغات رادیویی و پست مستقیم را در تمام 12 ماه سال انجام دهید. می‌توانید شگفت‌انگیزترین تبلیغات باشگاه/ورزشگاه سلامت را در هر تعطیلات با بهترین فروشندگان خود داشته باشید که منتظر اعضای جدید بالقوه هستند تا در خانه قدم بردارند، اما بدون توجه به جزئیات کوچک که مانع بزرگی برای فروش عضویت در باشگاه می‌شوند. شما هرگز واقعاً از برنامه های بازاریابی باشگاه یا تبلیغات عضویت در باشگاه سلامتی خود بهره کامل نخواهید برد. من قصد دارم تعدادی از آنچه را که “دعوت نکردن ناخواسته” می نامم فهرست کنم و یک راه حل ساده برای کمک به کاهش این قاتلان سود پنهان به شما ارائه دهم.

  • زباله در پارکینگ شما
  • چراغ ها در علامت شما خاموش می شود
  • دما برای شرایط آب و هوایی فعلی در تهویه مطبوع شما تنظیم نشده است
  • علامت باز/بسته که اطلاعات صحیح را نشان نمی دهد
  • فشار روی درب روی بالا تنظیم شده است که باز کردن آن را برای یک سالمند سخت می کند
  • شخص میز تحریر به محض ورود به مهمان، سلام نمی کند
  • موسیقی با صدای بلند در باشگاه
  • راه رفتن یک فرد خجالتی دارای اضافه وزن درست از وسط بخش وزن آزاد
  • آدامس جویدن در حین تور مشتری بالقوه
  • رختکن های کثیف
  • حوله های کثیف و بطری های آب در سراسر باشگاه
  • علائم بزرگ از کار افتاده در دستگاه های کاردیو

فقط یک یا هر ترکیبی از هر یک از این موارد می تواند برای شما یک عضو جدید طولانی مدت هزینه داشته باشد. راه حل ساده این است که هر روز به باشگاه سلامتی یا پارک استودیوی تناسب اندام خود تا جایی که می توانید دورتر از ورودی می رسید و به آرامی از وسیله نقلیه خود از درب جلو عبور می کنید و کل باشگاه را در حال اجرا در یک چک لیست از همه موارد موارد ذکر شده در بالا در حالی که از هر چیز دیگری که ممکن است یک عضو بالقوه جدید باشگاه را دور کند یا حتی یک عضو فعلی را خاموش کند آگاه باشید. هنگام تلاش برای افزایش فروش عضویت در باشگاه یا افزایش حاشیه سود خود در ورزشگاه خود باید به همه جزئیات توجه کنید. جزئیات کوچک می تواند با سودهای بزرگ برابری کند!