اهمیت سلامت و تناسب اندام در حین انجام ماموریت LDS شما

به عنوان یک مبلغ مورمون، شما تشویق می شوید که انجیل را با دوستان و همسایگان خود به اشتراک بگذارید. وظیفه شما در قبال کلیسا شامل فرستادن به مبلغان LDS در سرتاسر جهان برای کار تبلیغی است. این همیشه اعتقاد اساسی کلیسا بوده است، که فعال ترین برنامه های مبلغ LDS را نسبت به هر فرقه دیگری دارد. ممکن است از طرف ستاد کلیسا منصوب شوید تا در هر مکانی در سرتاسر جهان، هر جا که مقررات دولتی اجازه دهد، به مأموریت خود خدمت کنید. و از آنجایی که ماموریت شما ممکن است دو سال طول بکشد، مهم است که مراقب سلامتی خود باشید و در طول ماموریت تناسب اندام داشته باشید.

همانطور که به عنوان یک مبلغ تمام وقت LDS وارد خدمت خود می شوید، باید با مردم در خیابان صحبت کنید، از در به در بروید و در طول روز دوچرخه سواری کنید. این نیاز به تمرینات بدنی منظم که برای سلامتی شما ضروری است را بهتر توضیح می دهد. برنامه های تمرینی مطمئناً شما را از بیمارستان و چاقوهای جراحی دور می کند. با آمادگی مناسب، مبلغان مورمون، چه پیر و چه جوان، از رژیم ورزش و عادات غذایی سالم بهره مند می شوند.

حتی اگر مبلغی جوان هستید، نمی توانید از پس کارهای روزمره سلامتی و تناسب اندام خود برآیید. به عنوان یک مبلغ LDS، هر روز شش مایل پیاده روی و 12 مایل دوچرخه سواری، کاری است که از شما انتظار می رود. اگر تناسب اندام ندارید، با تاول های روی انگشتان پا و “زخم زین” ناشی از دوچرخه سواری مواجه خواهید شد. این بسیار دلسرد کننده است و شما نمی توانید در این شرایط کار تبلیغی زیادی انجام دهید.

برای حفظ تناسب اندام خود، باید یک رژیم منظم ورزش هوازی ایجاد کنید. پیاده‌روی، آهسته دویدن و دویدن را برای عادت دادن بدن به فعالیت‌های فزاینده در نظر بگیرید، زیرا دعوت شما برای خدمت به عنوان مبلغ LDS مستلزم مقدار زیادی فعالیت بدنی است. توصیه می شود از روال “زود خوابیدن و زود برخاستن مرد را سالم، ثروتمند و عاقل می کند” پیروی کنید.

طبق دپارتمان مبلغان، مبلغان LDS ملزم به داشتن BMI یا شاخص توده بدنی نه بیشتر از 37 هستند. ماندن در این حد شما را در طول خدمت ماموریت خود فعال نگه می دارد. همیشه خود را مرتب نگه دارید. به رژیم غذایی مناسب حاوی پروتئین و فیبر پایبند باشید و مقدار زیادی آب بنوشید. مصرف گوشت بدون چربی، سبزیجات و میوه به شدت توصیه می شود.

برخی از برنامه های تمرینی میسیونری LDS طراحی شده اند تا شما را کاملاً تناسب اندام نگه دارند. شما می توانید از 30 دقیقه تعیین شده توسط رهبران کلیسا برای کار بر روی گروه های عضلانی خود استفاده کنید و یک تمرین قلبی خوب را نیز تجربه کنید. شما می توانید چندین تمرین با وزن بدن را بدون استفاده از هیچ وسیله ای انجام دهید. این برنامه شامل 630 تمرین مختلف است که هر روز از ماموریت شما را پوشش می دهد. این روال ها را دنبال کنید و متوجه بهبود قدرت فیزیکی و عاطفی خود خواهید شد. علاوه بر این، شما را تشویق می کند که به ماموریت LDS خود ادامه دهید و به خداوند و فرزندان او خدمت کنید.