ایجاد یک Caregiver Binder

ایجاد یک کلاسور مراقبتی به دلایل زیادی ضروری است. دلیل شماره یک آرامش خاطر برای مراقب و گیرنده مراقبت است. این کلاسور مجموعه ای قابل حمل از منابعی است که می توانید در اختیار داشته باشید تا به نقش مراقبت کننده کمک کنید.

یک صحافی مراقب باید به همان اندازه اطلاعاتی که برای نیازهای گیرنده مراقبت لازم است را شامل شود. باید قابل حمل باشد تا مراقب و گیرنده مراقبت را هنگام بازدید از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی همراهی کند. بیشتر پزشکان در مورد داروهایی که مصرف می‌کنید سؤال می‌کنند تا مطمئن شوند که فهرست به‌روز دارند. اگر تغییراتی ایجاد کردند، می توانید لیست را در آن زمان به روز کنید.

حداقل دو نسخه از کلاسور مراقبت کننده ایجاد کنید. یک نسخه را در خانه گیرنده مراقبت و یک نسخه را نزد مراقب نگه دارید. همه کپی ها را با تغییر همه چیز به روز کنید و تاریخ تغییر را در کنار هر ورودی قرار دهید. تاریخ های ورود تضمین می کند که شما جدیدترین اطلاعات را دارید.

چند گزینه برای ایجاد صحافی مراقبت کننده و کپی وجود دارد. یک کپی فیزیکی بسیار منطقی است که نسخه اصلی نزد گیرنده مراقبت باشد. به این ترتیب تمام ارائه دهندگان مراقبتی که به خانه دریافت کنندگان مراقبت می آیند به اطلاعات آنها دسترسی دارند.

گزینه دیگر، احتمالاً برای کپی، در قالب دیجیتال است. گزینه‌های قالب دیجیتال عبارتند از – برنامه‌های تلفن هوشمند یا اشتراک‌گذاری فایل در ابر یا اینترنت. این فرمت می‌تواند از نظر عدم نیاز به نگه‌داشتن یک کلاسور با خود، در عین حال قابل حمل و دسترسی آسان به اطلاعات گیرنده مراقبت مفید باشد. من توصیه می کنم ابتدا بایندر فیزیکی ایجاد کنید، سپس تعیین کنید که چه گزینه ای را برای کپی انتخاب کنید.

یک کلاسور سه حلقه ای با یک جیب در قسمت داخلی قاب جلو و پشت برای کپی فیزیکی انتخاب کنید. برخی از کلاسورها دارای یک نسخه زیپ دار هستند که از افتادن اشیا جلوگیری می کند و برخی دارای جیب در داخل هستند. محافظ صفحه و جداکننده زبانه به سازماندهی دسته ها برای دسترسی سریع و آسان کمک می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، هر کلاسور باید به اندازه مورد نیاز اطلاعات داشته باشد و همچنین به نیازهای دریافت کنندگان مراقبت اختصاص دارد. در زیر لیستی از اقلامی که معمولاً در کلاسور مراقبت کننده گنجانده شده است آمده است. مواردی را که برای ایجاد کلاسور و جمع آوری آن ضروری می دانید، انتخاب کنید یا این اسناد را ایجاد کنید. اسناد مورد نیاز دیگری را که ممکن است در اینجا فهرست نشده باشند اضافه کنید.

  • اطلاعات کلیدی گیرنده مراقبت
  • لیست تماس های اضطراری
  • لیست تماس با متخصصین پزشکی-پزشکان، متخصصین فیزیکی، حرفه ای و گفتاردرمانگر، متخصصین سلامت روان، مددکاران اجتماعی، داروخانه ها و غیره.
  • فهرست داروها، دوزها، برنامه‌ها و افرادی که مدیریت دارو را ارائه می‌دهند
  • فهرستی از آلرژی ها، چه دارویی و چه محیطی و نحوه بروز آنها
  • تقویم قرار ملاقات
  • اطلاعات تماس کارکنان مراقبت از منزل، برنامه زمانی آنها و شرح خدمات – این برای نظارت مهم است
  • مدارک پزشکی
  • دستورالعمل ترخیص از بستری شدن در بیمارستان
  • کپی های متعدد از دستورالعمل های پیشرفته، متخصصان پزشکی که یک نسخه ارائه شده اند و تاریخ ارائه نسخه – تاریخ ارائه شده مهم است زیرا اگر متخصص بگوید که نسخه ای ندارد، این می تواند یک پرچم قرمز برای سابقه آنها باشد. توانایی نگه داشتن
  • چندین نسخه از وکالتنامه (POA)، لیستی از متخصصانی که یک نسخه از آنها ارائه شده است و تاریخ ارائه کپی – تاریخ ارائه شده مهم است زیرا اگر متخصص بگوید که یک کپی ندارد، می تواند یک نسخه باشد. پرچم قرمز به عنوان توانایی نگه داشتن رکورد
  • فهرست نیازهای غذایی در صورت وجود
  • لیست منابع درآمد، هزینه های ماهانه، اطلاعات پرداخت، پرداخت قبوض و برنامه پرداخت

پس از ایجاد کلاسور فیزیکی اولیه، نحوه ایجاد کپی یا کپی را تعیین کنید. به یاد داشته باشید که وقتی تغییری رخ می دهد، همه کپی ها را به روز کنید. اگر تصمیم به ایجاد یک کپی فیزیکی دارید، مراحلی را که برای ایجاد صحافی اولیه مراقبت انجام دادید، دوباره دنبال کنید. زمانی که چندین مراقب دارید، دیجیتالی شدن برای کپی ها بسیار منطقی است. به اشتراک گذاری فایل اجازه می دهد تا اطلاعات در زمان واقعی به اشتراک گذاشته شود، به طوری که همه در هر زمان معین دقیق ترین اطلاعات را داشته باشند.

همانطور که در بالا ذکر شد، چند گزینه برای ایجاد یک کلاسور مراقب دیجیتال وجود دارد. برنامه های تلفن هوشمند یا به اشتراک گذاری فایل در فضای ابری یا اینترنت. برنامه‌های سازمان‌دهنده گوشی‌های هوشمند زیادی وجود دارد و باید تحقیق کنید تا برنامه‌ای را که برای شما مناسب است پیدا کنید. ترجیح من برای برنامه های سازمان دهنده و برنامه ای که استفاده می کنم Evernote است. دارای ویژگی های زیادی برای سازماندهی اسناد است که شامل اشتراک گذاری فایل می شود. سایر گزینه های اشتراک گذاری فایل شامل Dropbox و Google Docs است.

وقتی گزینه دیجیتالی را تعیین می‌کنید، اسناد موجود در کلاسور فیزیکی را با تلفن خود اسکن یا عکس می‌گیرید و آنها را در برنامه تلفن هوشمند یا گزینه اشتراک فایل آپلود می‌کنید. سپس، در صورت امکان، اسناد را با حلقه مراقبین خود به اشتراک بگذارید تا آنها را در جریان نگه دارید.