بررسی Forever Living – یک طرح 4 مرحله ای قدرتمند که تجارت FLP شما را به سرعت دنبال می کند

در این نقد و بررسی Forever Living من یک بررسی سریع از شرکت به شما ارائه خواهم داد، مشکلی را که بسیاری از توزیع کنندگان FLP با آن مواجه هستند را فاش می کنم و سپس یک طرح قدرتمند 4 مرحله ای آزمایش شده و آزمایش شده را در معرض دید قرار خواهم داد که تضمین شده است که به شما در ایجاد خط پایین MLM کمک می کند. سریع و سریع خود را پیگیری کنید FLP کسب و کار.

کمی در مورد Forever Living

Forever Living یک شرکت بازاریابی شبکه ای در صنعت سلامت و تندرستی تریلیون دلاری است. این مفهوم توسط یک مرد (رکس موگن) در سال 1978 تأسیس شد و به سرعت به یک شرکت میلیارد دلاری با صدها هزار مشتری و توزیع کننده تبدیل شد.

Forever Living یک کلاهبرداری نیست. این یک شرکت بازاریابی چند سطحی قانونی است که در بیش از 145 کشور به خوبی نمایندگی دارد.

مطمئناً این محصولات برای همه مناسب نیستند و همچنین فرصت تجاری برای همه مناسب نیست. در واقع تنها 3 درصد از توزیع کنندگان Forever Living پول زیادی به دست می آورند و به اهداف خود می رسند. 97 درصد دیگر در واقع بیش از آنچه از کسب و کار به دست می آورند، پول خرج می کنند.

پس چرا بسیاری از مردم در بازی Forever Living ضرر می کنند؟

مستقل من نقد و بررسی Forever Living نشان داد که بسیاری از توزیع‌کنندگان هنوز در راه مدرسه قدیمی ایجاد یک تجارت بازاریابی چند سطحی گیر کرده‌اند.

هنگامی که یک توزیع کننده جدید می پیوندد FLP، معمولاً از آنها خواسته می شود که لیست گرم خود را یادداشت کنند و سپس با هرکسی که می شناسند در مورد کسب و کار جدیدشان صحبت کنند.

این یک راه عالی برای شروع به‌عنوان یک توزیع‌کننده جدید در Forever Living است، اما اغلب اوقات، راه پایداری برای ایجاد کسب‌وکار MLM نیست. برای استفاده موثر از این رویکرد و موفقیت در آن، باید صدها نفر را بشناسید، حتی هزاران نفر را بشناسید یا باید افراد تاثیرگذار کلیدی در تیم خود داشته باشید که در دایره نفوذ خود اقتدار دارند.

در پایان روز، این یک بازی اعداد است، بنابراین اگر برای مثال فقط 50 نفر را بشناسید، شانس موفقیت شما بسیار محدود است.

بازاریابی در اینترنت داستان کاملاً متفاوتی است، زیرا شما می توانید خود را برندسازی کنید و کسب و کار Forever Living خود را در مقابل صدها هزار نفری که در حال حاضر به دنبال کسب و کار خانگی هستند قرار دهید.

آیا می دانستید هر ماه بیش از 800000 جستجو برای یک کسب و کار خانگی وجود دارد؟

حالا این بزرگ است!

امیدوارم همین الان با برندسازی و بازاریابی خود، پتانسیل نامحدودی را که می توانید از آن استفاده کنید، به دست آورید. FLP کسب و کار در اینترنت

با این حال، شما باید آن را به درستی انجام دهید، در غیر این صورت اگر به اینترنت بپرید و شروع به ارسال پیوندهای وب سایت شرکت خود در همه جا کنید، به خود و کسب و کارتان آسیب بزرگی وارد خواهید کرد.

این دقیقاً همان کاری است که باید در کسب و کار Forever Living خود انجام دهید تا شما را به سرعت به بالاترین سطح سوق دهد.

1. از مطرح کردن خود دست بردارید فرصت برای همیشه زنده بودن و شروع به برندسازی و تبلیغ خود از طریق قیف فروش برندینگ شخصی خود کنید، به عنوان مثال، وبلاگی راه اندازی کنید که شما را علامت گذاری کند و راه حل هایی برای مشکلاتی که بازاریابان شبکه ای دیگر صرف نظر از شرکتشان با آن مواجه هستند ارائه دهد.

2. به بهترین آموزش بازاریابی آنلاین موجود ضربه بزنید. استراتژی هایی مانند شبکه های رسانه های اجتماعی، بازاریابی مقاله، بازاریابی ویدیویی، بهینه سازی موتور جستجو و موارد دیگر را بیاموزید. سیستمی که من از آن استفاده می کنم همه این موارد را آسان می کند.

3. بازار هدف خود را بر افرادی متمرکز کنید که در حال حاضر به دنبال کسب و کار خانگی هستند و افرادی که قبلاً در یک تجارت خانگی درگیر هستند.

این یک نکته ناراحتی ناشی از تعقیب لاستیک‌ها و اتلاف‌کنندگان زمان را از بین می‌برد و می‌توانید با بازاریابی در اینترنت به هزاران مشتری واجد شرایط دسترسی پیدا کنید.

4. یک یا دو استراتژی بازاریابی آنلاین را انتخاب کنید، اقدام کنید و بازاریابی خود را شروع کنید تجارت Forever Living. لازم نیست ابتدا کامل باشید، اشتباهاتی مرتکب خواهید شد، اما نکته مهم این است که شروع به عمل کنید.

مانند هر تجارت دیگری، Forever Living موفقیت شما را تضمین نمی کند زیرا شما مسئول بازاریابی و تبلیغات خود هستید. به همین دلیل بسیار مهم است که یک برنامه بازاریابی قوی داشته باشید.

در حال حاضر، من مطمئن هستم که شما متعجب هستید که چگونه مراحلی را که در بالا ذکر کردم را اجرا کنید.

اگر کمک رایگان می خواهید، روی لینک زیر کلیک کنید: