بهبود سلامت جسمی و عاطفی از طریق رقص میله ای

امروز جهان به درستی به دهکده ای جهانی تبدیل شده است. به لطف فناوری روزافزون، زندگی بشر در حال حاضر بر روی کره زمین به شدت با گذشته متفاوت است. با این حال، هر چیز خوبی که خود را نشان می دهد یک جنبه منفی دارد. زندگی تقریباً در هر حوزه ای از جامعه به رقابتی سخت و بی رحم تبدیل شده است. در این شرایط در حال تغییر، استرس روانی و استرس عاملی حیاتی است که تأثیر منفی بر سلامت و رفاه کلی ما دارد.

بیماری های مزمن مانند قند خون، بی خوابی یا بی خوابی، مشکلات قلبی و فشار خون بالا و … در جامعه شایع است. بنابراین، نیاز به ارتقاء سلامت روانی و همچنین سلامت جسمی افراد در گذشته هرگز به این شدت احساس نمی شد. وقتی نوبت به بهبود سلامت جسمانی می‌رسد، تعداد بی‌شماری سالن‌های ورزشی و باشگاه‌های سلامت وجود دارد. با این حال، این مکان ها به سختی برای آمادگی جسمانی و رفاه ما طراحی شده اند. تا آنجا که به سلامت روان ما مربوط می شود، درمان هایی که در آنجا انجام می شود ثابت می شود که بی اثر هستند.

یک برنامه اختصاصی تناسب اندام

در روند اخیر، منحنی محبوبیت برای رقص با میله در حال صعود به ارتفاعات جدید است. باشگاه‌هایی که به طور انحصاری با استراتژی‌های تمرینی مبتنی بر بار سروکار دارند تقریباً در همه جا ظاهر می‌شوند. این برنامه انحصاری تناسب اندام از سلامت جسمی و عاطفی ما مراقبت می کند و به ما کمک می کند تا برای مقابله با نظم جدید جهانی بهتر و قوی تر باشیم. رقصیدن در امتداد میله همیشه استقامت بدنی و اعتماد به نفس را بهبود می بخشد. علاوه بر این، فعالیت بدنی شدید به شکستن رسوبات چربی اضافی در بدن کمک می کند. ثابت شده است که ژانر رقص یکی از مؤثرترین راه‌ها برای تقویت عضلات بدن است.

شکل بهتر و بیشتر

فعالیت بدنی شدید منجر به خستگی شدید می شود. این به نوبه خود باعث افزایش سطح هورمون های سرخوشی، یعنی اندورفین و سروتونین در بدن می شود. پس جای تعجب نیست که افراد عجیب و غریبی که در استودیو Pole تمرین می کنند، شادتر و از زندگی راضی تر از دیگران هستند. این فعالیت به خودی خود سرگرمی و هیجان بسیار زیادی را ایجاد می کند که در کلوپ های سلامت سنتی رد شده است. تابو در مورد فعالیت بدنی شدید روز به روز نازک می شود. به سختی، پانزده دقیقه کوهنوردی روزانه، چرخش و چرخش در قطب، به ناچار ظاهر فیزیکی را همراه با ویژگی‌های شخصیتی فوق‌العاده بهبود می‌بخشد.

رقص با میله در واقع یک تمرین سخت قلبی عروقی است. حتی پزشکان هم اکنون این تمرین بدنی مفید را برای بیمارانی که از انواع بیماری های مزمن رنج می برند تجویز می کنند. خوشبختانه سن بالا مانعی برای تسلط بر هنر رقص اختصاصی نیست. این فعالیت بدون توجه به سن و ظاهر بدنی برای مردان و زنان به یک اندازه مؤثر است. بسیاری از استودیوهای اختصاصی قطبی وجود دارند که آموزش و آموزش جامع در زمینه فعالیت های بدنی ارائه می دهند. با توجه به مزایای بی شماری که رقص ارائه می دهد، جای تعجب نیست که بسیاری از افراد مراقب سلامتی این روزها در استودیوهای قطبی ثبت نام می کنند.

با قضاوت بر اساس روند جاری، به نظر می رسد روزهای برنامه های تمرینی یکنواخت در سالن های ورزشی سنتی به پایان رسیده است.