بیرون غذا خوردن بدون احساس گناه

چگونه می توانیم در رستوران ها غذا بخوریم بدون اینکه مواردی را که در مقاله های قبلی به شما آموزش داده ام را زیر پا بگذاریم؟ خب یه راهی هست در روزهایی که ما زندگی می‌کنیم، رستوران‌ها هنگام سفارش، گزینه‌های غذایی اختیاری را ارائه می‌دهند. اگر بدانید چه چیزی را سفارش دهید و چه غذاهایی را جایگزین کنید، همچنان می توانید سالم غذا بخورید. در اینجا چند نکته و دستورالعمل برای غذا خوردن در رستوران آورده شده است:

1. به جای داشتن پاستا، می توانید یک سالاد جانبی سفارش دهید. اگر سالاد سفارش می دهید، بهتر است سس ایتالیایی، سس ایتالیایی سبک یا روغنی/وینیگرت یا اصلاً سس نخورید. همچنین پانسمان کناری را بخواهید. به این ترتیب، می توانید تعیین کنید که چه مقدار سس روی سالاد خود بزنید. لازم نیست سالاد خود را در سس غرق کنید. کمی پخش شده برای طعم و مزه کافی خواهد بود.

2. مراقب کربوهیدرات های پنهان (قند) باشید! آنها در سس ها، نوشابه ها و حتی در ادویه جات هستند. کمی سس و ادویه جات برای طعم خوب است اما آن را محدود نگه دارید.

3. اگر کربوهیدرات های خود را در طول وعده غذایی کم نگه دارید، می توانید مقدار کمی دسر مصرف کنید. من به این می‌گویم «کسب حق ولخرجی». با این حال، اگر از قبل سیر شده اید، نیازی به خوردن دسر نیست. شما نمی خواهید فقط پر (راضی) “پر شده” شوید.

4. از «روش کره چشم» استفاده کنید. اگر سینه مرغ (یا منبع پروتئین دیگری) در بشقاب خود دارید، غذای میوه ها و سبزیجات می تواند دو برابر سینه مرغ شما (یا سایر منابع پروتئینی) فضایی را اشغال کند.
اگر سینه مرغ (یا منبع پروتئین دیگری) در بشقاب خود دارید، غذای غلات کامل، برنج یا سیب زمینی می تواند به اندازه سینه مرغ شما (یا سایر منابع پروتئین) فضایی را اشغال کند.
اگر سینه مرغ (یا منبع پروتئین دیگری) در بشقاب خود دارید، غذای شما از یک منبع کربوهیدرات کمتر سالم مانند ماکارونی، سیب زمینی سرخ کرده، تورتیلا، سس و غیره باید فضای کمتری نسبت به سینه مرغ (یا موارد دیگر) اشغال کند. منبع پروتئین).

5. مراقب آنچه می نوشید باشید! بسیاری از اوقات افراد سعی می‌کنند غذای سالم بخورند، تا اینکه با نوشیدن نوشابه، نوشیدنی‌های حاوی قند یا سایر نوشیدنی‌های پر قند همراه با وعده غذایی خود، با آنچه می‌خورند مقابله کنند. بهترین انتخاب برای نوشیدنی ها هنگام صرف غذا، آب، چای یخ (کم قند یا بدون شکر) یا لیموناد سبک است.

توجه: شیرین کننده های شکر برای شما مضر هستند!

توجه: نوشابه های رژیمی برای شما بسیار مضر هستند!

6. لازم نیست همه چیز را در بشقاب خود تمام کنید! اگر بشقاب شما خیلی پر است، می‌توانید و باید مقداری در ظرفی با خود به خانه ببرید. می توانید بعداً باقی مانده غذا را بخورید یا به شخص دیگری بدهید. بدن ما فقط می تواند مقدار معینی از مواد مغذی (پروتئین، کربوهیدرات و چربی) را در یک زمان استفاده و هضم کند. وقتی بیش از حد غذا بخوریم، حتی اگر یک انتخاب سالم باشد، به هدر می‌رود یا چربی می‌خورد.

7. هنگام غذا خوردن در رستوران های فست فود، باید بیشتر مراقب آنچه می خورید باشید. مراقب نوشابه، سیب زمینی سرخ کرده، سس، تورتیلا، پاستا و نان زیاد باشید. در Jack in the Box می‌توانید با یک چیزبرگر Ultimate و یک چای یخی (بدون سیب‌زمینی سرخ کرده) سیر شوید. در Carl’s Jr. می توانید به جای نان یک همبرگر کم کربوهیدرات شش دلاری در کاهو پیچیده شده بخورید. دوباره، بدون سیب زمینی سرخ کرده یا نوشابه. در مک‌دونالدز، می‌توانید یک نوع ساندویچ مرغ با یخ چای یا لیموناد سفارش دهید و شاید نیمی از نان خود را دور بریزید. اینها فقط چند نمونه هستند. شما می توانید آن را برای شما “به کار بیاورید”.

یک چالش بزرگ هنگام غذا خوردن در رستوران های مکزیکی به وجود می آید، اما هنوز هم می توانید خوب کار کنید. برای مثال، اگر یک بوریتو بزرگ سفارش می‌دهید، آن را بدون خامه ترش سفارش دهید، مطمئن شوید که گوشت گاو، کارنا اسادا یا مرغ دارد و به هیچ وجه فکر نکنید که مجبور نیستید تمام تورتیلای چاق‌کننده‌ای را که در آن پیچیده شده است بخورید. اگر انتخابی دارید، یک تورتیلای گندم یا غلات کامل سفارش دهید. برخی از رستوران های مکزیکی این روزها گزینه های سالم تری دارند…

8. بزرگترین چالش زمانی است که در بوفه غذا می خورید یا هر چیزی که می توانید در رستوران بخورید! با این حال، شما هنوز هم می توانید “آن را به کار” برای شما. به یاد داشته باشید، شما غذا را کنترل می کنید. غذا شما را کنترل نمی کند هنگام پر کردن بشقاب خود به “پروتئین” فکر کنید. به نظر می رسد کربوهیدرات ها “همه جا” هستند. به جای انباشته کردن چند موردی که هوس می کنید، بهتر است فقط مقدار کمی از چندین مورد را تهیه کنید، فقط به اندازه ای که ذائقه شما را برآورده کند. به عنوان مثال، به جای مقدار زیادی سیب زمینی، فقط 2 یا 3 عدد سیب زمینی سرخ شده تهیه کنید. به جای مقدار زیادی پاستا، فقط کمی پاستا و کمی برنج و کمی نان تهیه کنید. چه کسی اهمیت می دهد که مردم چه فکری می کنند؟ همیشه “روش کره چشم” را به خاطر داشته باشید.

9. البته، می توانید یک یا دو تقلب خود را برای صرف غذا در بیرون از خانه ذخیره کنید، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید. شما می خواهید بتوانید از رستوران خارج شوید، نه اینکه بیرون بخیزید، بیرون بیایید یا اجرا شوید! اگر بیش از حد تقلب کنید، می توانید چندین روز خود را عقب بیندازید و با تمام نظم و انضباط خود در روزهای قبل مقابله کنید. تقلب شما فقط به عنوان جایزه مجاز است نه مجازات!