تغذیه سالم – چهار منبع گوشت قرمز که باید در برنامه غذایی سالم خود بگنجانید

اگر به دلیل نگرانی در مورد محتوای کلسترول گوشت قرمز از خوردن گوشت قرمز می ترسید، ممکن است زمان آن رسیده که در این فکر تجدید نظر کنید. حداقل این ایده خوبی نیست که به طور کامل از گوشت قرمز اجتناب کنید. واقعیت این است که گوشت قرمز حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری است که شما باید در رژیم غذایی خود بگنجانید – مواد مغذی که بسیاری از افراد در غیر این صورت از آن استفاده نمی کنند. این مواد مغذی شامل آهن، روی و همچنین ویتامین B12 است. اگر این مواد مغذی را مصرف نمی‌کنید، ممکن است متوجه شوید که بیش از حد معمول خسته می‌شوید و به خصوص در طول برنامه ورزشی‌تان سطوح استقامت پایینی دارید.

خبر خوب این است که چند گزینه عالی برای کمک به شما در مصرف این مواد مغذی وجود دارد. در اینجا چهار منبع گوشت قرمز فوق العاده وجود دارد که باید آنها را در برنامه غذایی خود قرار دهید…

1. استیک تغذیه با علف. وقتی استیک خود را انتخاب می کنید، می خواهید استیک با علف را انتخاب کنید. متوجه شوید که بین پروفایل چربی استیک تغذیه شده با علف و استیک تغذیه شده با دانه تفاوت معناداری وجود دارد. غلات تغذیه شده دارای سطح بالاتری از چربی اشباع شده و اسیدهای چرب امگا 3 کمتری است، در حالی که استیک تغذیه شده با علف برعکس است.

در حالی که برای استیک علف خوار حق بیمه پرداخت می کنید، ارزش پول اضافی را دارد.

2. گاومیش کوهان دار امریکایی. بیسون یکی دیگر از منابع عالی پروتئین و یک نوع گوشت قرمز بدون چربی است. گاومیش کوهان دار به طور طبیعی با علف تغذیه می شود، زیرا از طبیعت می آید، بنابراین می توانید با خوردن هر گونه تنوعی که می خواهید احساس خوبی داشته باشید.

حتی می توانید گاومیش کوهان دار آسیایی را پیدا کنید تا خودتان همبرگر گاومیش کوهان دار درست کنید، که برای ارضای هوس شما عالی است.

3. فیله گوشت خوک. اگر از خوردن استیک علف‌خورده خسته شده‌اید و نمی‌توانید در منطقه خود پیدا کنید، فیله گوشت خوک گزینه خوبی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید. فیله گوشت خوک نسبت به گوشت خوک چربی بسیار کمتری دارد و همچنان منبع عالی پروتئین است.

اینها را روی کباب پزتان بپزید و منبع خوشمزه ای از پروتئین خواهید داشت که مشتاقانه منتظر خوردن آن هستید.

4. گوشت گوزن. آخرین اما نه کم اهمیت، گوشت گوزن را در نظر بگیرید. گوشت آهو یکی دیگر از گوشت‌های شکار وحشی است، بنابراین نگران انتخاب علف‌خوار به جای تغذیه با غلات نخواهید بود. همچنین بسیار لاغر است و می تواند کمی خشک شود، بنابراین مطمئن شوید که در هنگام پختن آن از کمی روغن زیتون مفید برای قلب استفاده کنید.

در آنجا چهار منبع عالی پروتئین بدون چربی دارید که باید به برنامه غذایی خود اضافه کنید. مطمئن شوید که این موارد را نادیده نمی‌گیرید، زیرا همگی به شما کمک می‌کنند تا یک قدم به بهبود سلامت، افزایش سطح انرژی و بهترین احساس خود نزدیک‌تر شوید.