تمرینات قد بلندتر شدن – طناب زدن و قد بلند شدن – چگونه پرش می تواند به بلندتر شدن شما کمک کند

تمرینات زیادی برای افزایش قد وجود دارد و یکی از آنها که خیلی محبوب نیستند اما در واقع بسیار مؤثر هستند، روش استفاده از طناب پرش برای بلندتر شدن قد است… بله، من در مورد پرش صحبت می کنم. پرش می تواند یک روش بسیار موثر برای کمک به شما در بالا رفتن از نردبان باشد، اما چرا این سوال را دارید؟ خوب بخوانید و دریابید که اگر می خواهید قد بلندتر شوید، چرا باید امروز برای انجام تمرینات قد بلندتر برای خود یک طناب پرش تهیه کنید.

پرش چیزی نیست که مردم فکر کنند به افزایش قد آنها کمک می کند. وقتی به پرش فکر می‌کنید، احتمالاً به یک زمین بازی مدرسه و بچه‌هایی فکر می‌کنید که در حال پریدن هستند یا شاید حتی بوکسورهایی که در ورزشگاه تلاش می‌کنند تا سیستم قلبی خود را با طناب‌های پرش خود بهبود بخشند، اما خیلی بیشتر از اینها وجود دارد.

چگونه کار می کند

این یک مفهوم بسیار ساده است، با چندین بار انجام این حرکت شروع به ایجاد شکستگی های ریز در استخوان های پوست خود خواهید کرد. پس از مدتی، با بهبودی آنها پر می‌شوند و قوی‌تر، متراکم‌تر و از همه مهم‌تر طولانی‌تر باز می‌گردند، چیزی که واقعاً می‌خواهید به دنبال آن باشید.

زمانی که این کار را انجام می دهید تا زمانی که بیمار شده اید یا تا زمانی که پاهایتان درد زیادی نکند به خود فشار نیاورید، زیرا اگر با این سرعت ادامه دهید این کار باعث آسیب دیدن شما می شود. شما می خواهید آهسته شروع کنید و روزهای استراحت بگیرید در این بین و سپس به آرامی می خواهید به خودتان فشار بیاورید و سعی کنید رکورد قبلی خود را که ممکن است قبلاً به دست آورده اید شکست دهید.

با کمی فشار دادن بیشتر به خودتان می‌توانید شکستگی‌های ریز جدیدی ایجاد کنید که بهبود می‌یابند و طولانی‌تر و قوی‌تر می‌شوند، اما ضروری است که مطمئن شوید روزهای استراحت می‌کنید زیرا فشار بیش از حد می‌تواند منجر به آسیب شود که چیزی نیست که می خواهید زیرا چند روزی شما را به عقب می اندازد که می توانید قد خود را افزایش دهید.

شانه زدن آن با یک روال

این روش به تنهایی ممکن است مدتی طول بکشد تا شما متوجه نتایج شوید، اما می‌توانید آن را با بسیاری از روش‌های دیگر مانند کشش برای افزایش قد، سایر ورزش‌ها برای افزایش قد، رژیم غذایی و موارد دیگر ترکیب کنید.

داشتن یک روتین زمانی که نوبت به قد بلند شدن می شود بسیار موثر خواهد بود، یک روتین به کل روند را سرعت می بخشد تا فقط یک مسیر را طی کنید، زیرا می گویند شما نمی خواهید تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید.

خوشبختانه روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در خانه از آن‌ها برای افزایش قد استفاده کنید و می‌توانید همه این‌ها را با هم ترکیب کنید تا یک روال کوچک برای خود ایجاد کنید.

برای مثال می‌توانید با حرکات کششی از خواب بیدار شوید، بعداً در طول روز تمرین‌های بلند قد را انجام دهید و سپس قبل از خواب با حرکات کششی تمام کنید و در عین حال بر روی رژیمی تمرکز کنید که روی هدف شما تمرکز دارد. این چیزی است که با استفاده از حرکات کششی و رژیم غذایی همراه با همه آن موثر خواهد بود.