تمرین طناب پرش علی شافل – ارزان ترین راه برای کاهش وزن

تمرین طناب زنی علی شافل و سایر تمرینات علی شافل در اصل به عنوان تمرین ماشین لباسشویی شناخته می شوند. ثابت شده است که اکثر آنها تمرینات تمرینی عالی هستند که به تقویت عضلات در امتداد باسن و کمر کمک می کنند و به افزایش انعطاف پذیری و کارایی ورزشکار معروف هستند. انجام تمرینات ماشین لباسشویی علی شافل یکی از ارزان ترین روش ها برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام است.

چه صرفاً طناب پرش را انجام دهید یا تمرین طناب پرش علی شافل، همچنان از مزایای کامل آن برخوردار هستید. یک چیز عالی در مورد انجام این تمرین این است که انجام آن سرگرم کننده و لذت بخش است. شما می توانید این کار را در هر مکانی انجام دهید زیرا می توانید طناب پرش خود را در هر زمان حتی در طول سفر با خود بیاورید. اکثر مردم مدتی در دوران کودکی خود طناب را رد کرده اند و اکنون برای حفظ تناسب اندام با آن درگیر شده اند، متوجه خواهید شد که چقدر برای سیستم قلبی عروقی شما مفید است. برخلاف زمانی که شما کودک بودید، هدف اصلی آن لذت بازی با همکلاسی ها و دوستان است.

جدا از فواید قلبی عروقی، تمرینات طناب پرش علی شافل به بهبود تعادل، انعطاف پذیری، هماهنگی، سرعت، حرکات جانبی و زمان بندی شما کمک می کند. انجام یک تمرین 15 تا 20 دقیقه ای یک تمرین کل بدن را برای شما فراهم می کند. اگرچه، اندازه عضلات شما را توسعه نمی دهد، اما مطمئنا کارایی عضلات شما را افزایش می دهد. این دلیل اصلی است که اکثر مربیان در ورزش از آن برای تکمیل تمرینات قدرتی و وزنی تمرین‌کنندگان ورزشکار خود استفاده می‌کنند. آیا توجه نکرده اید، اکثر ورزشکاران از این نوع تمرینات به عنوان بخشی از تمرینات روزانه خود به خصوص بوکسورها استفاده می کنند. تناسب اندام و هماهنگی کامل بدن چیزی است که طناب زدن ارائه می دهد و هیچ تمرین دیگری برای رقابت با این طناب نیامده بود. اساساً تمرینات ماشین لباسشویی روی تمرین دادن پاها متمرکز است، اما سینه، پشت، شانه ها، عضله دوسر، سه سر و ساعد را نیز تقویت می کند. به عبارت ساده، یک تمرین عالی برای بهبود عضلات لاغر است.

نکته مهم در مورد تمرین این است که هزینه کمتری نسبت به بسیاری از تمرینات معرفی شده در بازار دارد. یک تکه طناب پریدن فقط بین 3 تا 10 دلار هزینه دارد. انجام آن در هر مکانی به یک فضای بزرگ نیاز ندارد. در واقع می توانید این کار را در فضایی به کوچکی یک سلول زندان انجام دهید. یادگیری نحوه پرش طناب در مقایسه با سایر تمریناتی که در تمرین کل بدن خود دیده اید بسیار ساده تر است.

حال، اگر تجربه انجام طناب زدن را ندارید، بهتر است به آرامی شروع کنید و تا زمانی که به جایی نرسیدید که به سختی نمی توانید راه بروید، خود را خسته نکنید. 100 تکرار در روز برای شروع کافی است تا زمانی که بدن شما با آن سازگار شود. سپس می توانید شروع به افزایش تعداد تکرارها در روز کنید. حتی اگر تمرین بسیار آسان باشد و به آرامی شروع شود تا بیشترین بهره را ببرید، بهترین راه برای انجام آن است. بله، ممکن است احساس کنید می‌توانید به دنبال کارهای بیشتری باشید، اما باید آن را آسان بگیرید و صبور باشید تا زمانی که هر روز آن را انجام دهید.

چه در حال تلاش برای کاهش وزن باشید یا هر هدفی که دارید، سوال این است که آیا آماده انجام تمرین طناب پرش علی شافل هستید؟ اگر نه، چرا اکنون طناب خود را نگیرید و یک پرش عالی داشته باشید و تمرین تناسب اندام خود را به سرعت شروع نکنید.