تولید کنندگان لوازم آرایشی برچسب خصوصی

پس از موج برون سپاری در اوایل دهه 90، «برچسب‌گذاری خصوصی» (معروف به برچسب سفید) در حال تبدیل شدن به «عادی جدید» برای موقعیت‌یابی برند است.

آنها محصولات یا خدماتی هستند که معمولاً توسط یک شرکت تولید یا ارائه می شوند تا تحت نام تجاری شرکت دیگری عرضه شوند. آنها کالاها و خدماتی هستند که در طیف گسترده ای از صنایع از مواد غذایی گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی در دسترس هستند و مزایایی را برای همه طرف های درگیر به ویژه برای مصرف کنندگان ارائه می دهند.

در واقع در کتاب “استراتژی برچسب خصوصی: چگونه با چالش برند فروشگاه روبرو شویم” نوشته نیرمالیا کومار … همه چیز را بیان می کند و ثابت می کند که فروش لیبل خصوصی بزرگ و رو به رشد است و رقابت سختی را برای برند بزرگ و جا افتاده ایجاد می کند. نفوذ و سود سازنده

بنابراین واقعاً هیچ استراتژی ضد خوبی وجود ندارد، به جز کاهش هزینه‌ها و شاید افزایش بسته‌بندی، تبلیغات.

خوب.. موارد فوق در هیچ کجا بیشتر از صنعت آرایشی و بهداشتی صادق است – مانند هر صنعت دیگری، این یک تمرین برد-برد برای همه افراد درگیر است، همچنین به ویژه برای بازار لوازم آرایشی بسیار رقابتی، زیرا اغلب به عنوان جایگزین هایی با قیمت مناسب برای آنها قرار می گیرد. برندهای آرایشی منطقه ای، ملی یا بین المللی با کمک پورتال های تجارت الکترونیک.

بنابراین حضور آنلاین وب به آن اجازه می دهد تا به راحتی زنجیره ارزش را افزایش دهد و صعود کند زیرا در سال های اخیر برخی از تولید کنندگان برندهای آرایشی با برچسب خصوصی به عنوان توسعه دهندگان مارک های “ممتاز” برای رقابت با مارک های “نام” موجود قرار گرفته اند.

منطقی سازی وب برای تولیدکنندگان لوازم آرایشی با استفاده از «برون سپاری»

یک شرکت «X» با استفاده از این روش استراتژیک می‌تواند با تولیدکننده همکاری کند تا یک ترکیب سفارشی ایجاد کند، که بسیار مقرون به صرفه است و همچنین تضمین می‌کند که محصول از طریق حضور آنلاین دارای مارک منحصربه‌فرد است. یا یک شرکت می تواند هر گونه ترکیب سهامی را که حمل می کند خریداری کند، که به وضوح گزینه ای بسیار ارزان تر است.

برچسب خصوصی توسط بسیاری از تولید کنندگان مارک های معروف نیز انجام می شود، بنابراین تولید کنندگان باید بدانند که مصرف کنندگان واقعاً در مورد برچسب خصوصی در مقابل مارک های ملی چه احساسی دارند و چگونه این مارک های برچسب سفید برای ایجاد طرفداران برند خود کار می کنند.

این شرکت‌های لوازم آرایشی برون‌سپاری در این روز و عصر بازاریابی آنلاین، دوست دارند با روندها، قوانین، بسته‌بندی با کیفیت و مواد تشکیل دهنده، و همه عواملی که یک محصول زیبایی خوب را می‌سازند، همچنان برای توسعه‌دهندگان محصولات زیبایی برچسب خصوصی ضروری هستند.

با ترکیب مناسب “آزمایشگاه به بازار”، شرکت های برون سپاری می توانند نتایج شگفت انگیزی به دست آورند.

بنابراین بخش محصولات آرایشی مبتنی بر “برچسب خصوصی” نیروی محرکه تصمیم برخی از شرکت ها برای ورود به بخش های جدید بازار است که در آن برند دیگری از یک شرکت مشابه آنها را مشهور کرده بود (مثلاً شرکت های پوشاک که عطر را عرضه می کنند).

از این رو، برچسب سفید ممکن است برای شرکت‌های آرایشی و بهداشتی که محصولات ویژه‌ای آماده به دست آوردن سهم بازار بیشتر برای محصولات بهداشتی و آرایشی خاصی هستند که به دلیل حضور برند مشابه از شهرت بالایی در مشتری برخوردار هستند، بسیار سودآور باشد.