تکالیف خود را انجام دهید تا ادعاهای بهداشتی رد شده را به حداقل برسانید

موجودی بیمار به دلیل عدم پرداخت ادامه یافت. بیمار مخالفت کرد که او بدهکار مانده است. ارائه دهنده دوباره صورتحساب را به بیمه ارسال کرد و همچنان رد شد. جزئیات زیر از طرح مزایای بیمار منجر به انکار شد:

  • او قبل از ارائه خدمات بر اساس کدها/تغییرکننده‌های ارسال شده به یک پیش مجوز نیاز داشت.
  • خدمات ارائه شده بر اساس مستندات نموداری که منجر به الزام پیش مجوز شد، تحت مراقبت های غیر اورژانسی طبقه بندی شد.
  • ارائه‌دهنده با شرکت بیمه قرارداد نداشت، به این معنی که آنها مجبور نبودند هزینه مجاز خود را به عنوان پرداخت به طور کامل بپذیرند و می‌توانستند برای کل موجودی بیش از 1500.00 دلار به بیمار صورت‌حساب بگیرند.

همانطور که می توانید تصور کنید، بیمار به شدت ناراحت بود. او گفت که این یک اورژانس بوده و درد زیادی را تجربه کرده است. اگر او همه موارد فوق را می دانست، یک سرویس جایگزین را انتخاب می کرد. او همچنین احساس کرد که ارائه دهنده باید همه اینها را به او می گفت زیرا مسئولیت آنها بود. او پول زیادی به شرکت بیمه پرداخت تا با این رفتار ناعادلانه روبرو شود.

شش حوزه برای دانستن بیماران

مهم نیست که پوشش مراقبت های بهداشتی چیست، شما باید این وظیفه را بر عهده بگیرید که از ویژگی های پوشش برنامه خود مطلع شوید و انجام این کار بر عهده شماست. در غیر این صورت، ممکن است با شرایطی مانند موارد بالا مواجه شوید. اگر در مورد پوشش یا پرگویی مطمئن نیستید، جزئیات را بپرسید. همچنین به یاد داشته باشید که شرکت های بیمه نیز ممکن است به اشتباه هزینه ها را رد کنند. اگر با تصمیم بیمه درمانی مخالف هستید، حق اعتراض دارید. برای پاسخگویی به موقع، حتماً روند درخواست تجدیدنظر طرح های بیمه خود را دنبال کنید.

در اینجا شش زمینه برای بررسی قبل از خدمات پزشکی وجود دارد:

  • امتیازات پرداختی مانند پرداخت های مشارکتی، بیمه مشترک، فرانشیزها و درصد پوشش بدهکار پس از پرداخت فرانشیزها. تفاوت زیادی بین مبالغ بدهکار برای ارائه‌دهنده شبکه در مقابل خارج از شبکه وجود دارد. بیمارانی که تازه وارد پوشش بیمه شده اند معمولاً تفاوت را نمی دانند.
  • برای پیمایش اطلاعات طرح سلامت به کجا مراجعه کنیم.
  • منابع اعضا
  • چگونه در شبکه بمانیم
  • پرداخت های خارج از شبکه
  • خدمات پیشگیرانه تحت پوشش

از کجا می توانید این اطلاعات را پیدا کنید؟

  • وب‌سایت‌ها: همه برنامه‌های سلامت معمولاً دارای وب‌سایت‌های بسیار گسترده‌ای هستند که به طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر می‌شوند. به عنوان مثال، سایت United Healthcare فهرستی از قیمت ها، ارائه دهندگان بر اساس کد پستی و حتی اینکه آیا ارائه دهنده بیماران جدید را می پذیرد یا خیر. برخی از اطلاعات ممکن است کمی قدیمی باشد، اما این یک شروع است.
  • مستندات: به طور کلی، تا اول سال، برنامه های مراقبت های بهداشتی اطلاعاتی را در مورد تغییرات بیمه سال آینده ارسال می کنند. یافتن فرانشیزها، پرداخت های مشترک و سایر اطلاعات از طریق این اسناد آسان است.
  • تلفن: با شماره کارت بهداشتی خود تماس بگیرید. مطمئن شوید که یک شماره مرجع (ردیابی) برای تماس دریافت کرده اید.

از آنجایی که شما بار هزینه بیشتری را برای هزینه های مراقبت های بهداشتی خود متحمل می شوید، بررسی این اطلاعات برای دانستن تفاوت بین تعادل بیمار قابل پیشگیری و موجودی که واقعاً مدیون آن هستید – قبل از رسیدن صورت حساب، ضروری است.