آخرین باری که پزشکتان به شما الهام کرد که برای سلامتی خود، خودتان یا خانوادهتان کار درست را انجام دهید، چه زمانی بود؟ من می توانم از یکی از تجربیات اخیر خودم به شما بگویم که الهام گرفتن از داخل اتاق انتظار PCP من یا تلفنی برای مناقشه کردن با ادعای عدم خدمات مشتری و تلاش برای صحبت با یک شرکت بیمه بزرگ شروع نمی شود.
در دنیای جدید پزشکی، خانه های پزشکی و پزشکی دربان نتایج بزرگی را ارائه می دهند. این ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و مشاغلی که آنها فعالیت می کنند به دلیل زمان بندی، فناوری، روابط و گوش شنوایی که از هر پزشکی که در این روش ها ملاقات می کنید دریافت می کنید، در بازار دشوار امروزی موفق هستند.
بنابراین، دقیقاً چه چیزی باعث می شود خانه های پزشکی (که گاهی اوقات به عنوان مراقبت دربان یا داروی سرایدار شناخته می شود) جذاب، مقرون به صرفه و دعوت کننده برای همه باشد؟ در پنج کلمه خلاصه شده است. قیمت. سازگاری. ارتباط. فن آوری. دسترسی.
خانه های پزشکی عبارتند از: مقرون به صرفه.
مراقبتهای پزشکی دربان و مدلهای کسبوکار پزشکی با پرداخت مستقیم در خط مقدم تجارت و نوآوری مدرن هستند. مانند تاکو بل، مبتکر «منو ارزش»، بسیاری از روشهای پزشکی مدرن در سراسر آمریکا در واقع شروع به فهرست کردن قیمتهای خود برای بیماران خود قبل از خرید میکنند.
تا همین اواخر، مراقبتهای اولیه و مراقبتهای بهداشتی یکی از تنها کسبوکارهایی در آمریکا بودند که به ندرت میزان هزینهای را که برای خدمات و محصولات دریافت میکردند فهرست میکردند. تکامل نهایی مراقبت های بهداشتی مبتنی بر نگهدارنده، مراقبت های اولیه مستقیم و مدل های کسب و کار پزشکی دربان همه اینها را تغییر داد. سپس رکود اقتصادی در سال 2008 اتفاق افتاد که جهان را به شکلی که ما می شناسیم تغییر داد. مردم توجه بیشتری به صورتحسابهای کارت اعتباری، مطالبات بیمه سلامت، صورتحسابهای بیمارستانی و هزینههای داروهای تجویزی خود نشان دادند.
یک تجزیه و تحلیل مستقل از روشهای مراقبت اولیه پزشکی دربان و پرداخت مستقیم در سراسر ایالات متحده نشان داده است که تقریباً 60٪ از پزشکانی که از این شکل از شفافیت قیمت استفاده میکنند کمتر از 136 دلار در ماه برای بیماران هزینه دارند. آن را با حق بیمه شرکتهای بزرگ برنامه سلامت مقایسه کنید و پسانداز بسیار چشمگیری است. این تنها یکی از راه های جدید برای ایجاد امید در شرایط سخت اقتصادی است.
یکی از پزشکان دربان می گوید: «مردم «معامله» را می خواهند. “ما پزشکان باید اولین کسی باشیم که در بازار با مشتری خود صادق باشیم… ما باید اولین قدم را برداریم. مدت زیادی است که منتظر بوده ایم. در واقع چندین دهه برای شرکت های بیمه و مراقبت های مدیریت شده سازمانها برای ارائه نوعی شفافیت قیمت کاربرپسند. این اتفاق نیفتاده است.
خانه های پزشکی عبارتند از: سازگار.
یک مطالعه مستقل که در سه سال گذشته رویههای مراقبتهای پزشکی دربان و پرداخت مستقیم در سراسر آمریکا را تجزیه و تحلیل میکند، گزارش میدهد که 80 درصد از این نوع خدمات و پزشکان بیمه میپذیرند. تناقض به نظر می رسد؟ فکر میکردم تمام هدف شفافیت قیمت و پرداخت مستقیم مراقبتهای بهداشتی، رفع پیچیدگیهای بیمه است؟
بنابراین، چرا بسیاری از این اقدامات در سراسر آمریکا (در واقع 80٪) به بیماران خود اجازه می دهند تا از بیمه خود نیز استفاده کنند؟ زیرا بیمه همچنان برای اکثر افراد مهم است. ببینید، پزشکان و مدیران تجاری که این نوع شیوههای پزشکی مدرن را اجرا میکنند، میدانند که شما نمیتوانید آزادی انتخاب افراد برای استفاده از بیمهشان را در صورت لزوم سلب کنید.
علیرغم پیچیدگی بسیار زیاد و حجم کاری اشتباهی که این طرحهای بیمه با خود دارند، همچنان حق هر بیمار است که بیمه درمانی خود را فراتر از هزینهای که برای خدمات جامع از پزشک خود میپردازد، داشته باشد و از آن استفاده کند.
یکی از پزشکان خانواده تگزاس می گوید: «بیماران به دلیل بستری شدن در بیمارستان یا مراجعه به اتاق اورژانس همچنان به بیمه خود ادامه می دهند. “ما آنها را تشویق می کنیم که در صورت داشتن یک واکنش آلرژیک یا سایر مشکلات شدید سلامتی، ابتدا با ما تماس بگیرند، اما اگر نیاز به مراجعه به بیمارستان دارند، این نوع خدمات در رابطه مالی ما با بیمار قابل پرداخت نیست. بنابراین، داشتن این طرح پشتیبان در کیف پول یا کیف شما مفیدتر از آن چیزی است که فکر می کنید.”