درمان مجوز قبلی با فرآیند اتوماسیون تصمیم

بیماران از تأخیر شدید در نسخه‌ها و روش‌های پزشکی رنج می‌برند، حساب‌های عقب افتاده، مشکلات با کاغذبازی یک چالش بزرگ است. پس از دریافت مجوز قبلی، نزدیک به 869 میلیون ساعت در سال صرف می شود!

این درست است که مجوز قبلی الکترونیکی بیش از یک دهه است که اجرا می شود. با این حال، برای پرداخت‌کنندگانی که پورتال‌های وب سنگین خود را دارند، ارتباط بهتری بین دو رابط گیرنده، پورتال‌ها که فقط با گردش کار فرآیند فردی مرتبط هستند، وجود ندارد.

آنچه امروز به آن نیاز داریم مداخله متخصص و ترکیبی برای استفاده حداکثری از مزایای فناوری است. در حالی که درست است که یک فرآیند دستی بسیار گران است و حدود 10.78 دلار برای هر تراکنش هزینه دارد، در مقایسه با 2.07 دلار برای مجوز تراکنش الکترونیکی قبلی.

با مجوز قبلی الکترونیکی زمان را کاهش دهید

ارتباط خوب بین گیرنده پرداخت و فروشنده یک مشکل جدی است که به یک مانع بزرگ برای تغییر ایده آل برای مراقبت مبتنی بر ارزش تبدیل می شود. در نهایت، حل اولویت های مدیریت تمرین شما با ترکیبی عالی از مجوز قبلی دستی و الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود که درد شما را در معاینه و مجوزهای مجوز به عنوان یک عمل پزشکی التیام می بخشد.

با بیش از 31 میلیارد دلار که سالانه برای مجوز قبلی هزینه می شود، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید از بهترین فناوری استفاده کنند تا فرآیند مدیریت عمل را تسریع کنند. مراقبت های بهداشتی به طور کلی محلی می ماند!

چه REM در سمت تامین کننده باشد، سیستم های مدیریت کاربر نهایی قدیمی هستند و اغلب قادر به هماهنگی با ابعاد تجاری در حال تغییر نیستند. تبادل مداوم داده بین ارائه‌دهنده و پرداخت‌کننده هنوز توسط پورتال‌های غیرمعمول پرداخت به ازای مشاهده که با مدل‌های گردش کار فردی آنها مرتبط است، با مشکل مواجه می‌شود.

ترکیبی از یک فرآیند دستی/الکترونیکی برای یک فرآیند مجوز قبلی ساده شده

اگرچه هر دو سیستم می توانند ارتباط برقرار کنند، تنظیم و جذب داده ها به اندازه کافی کارآمد نیستند، که یکپارچگی را نسبتاً تاریک می کند. کل فرآیند صدور مجوز مهمترین جنبه چرخه فروش واقعی است. خدمات دسترسی بیمار منابع کافی برای پاسخگویی به درخواست های مجوز ندارند!

کاهش Medicare و Medicaid فقط یک چالش دیگر خواهد بود و مدیریت چرخه مدیریت/مدیریت منطقی‌تر مرجع خواهد بود. توسل به تمام «عدم انکارها» که شما به عنوان یک سازمان با آن مواجه هستید، مستلزم این است که فرآیندهای دستی و الکترونیکی را با تعداد زیادی از منابع که نیازهای مدیریت عملی مدرن را برآورده می کند، ترکیب کنید.

با توجه به اینکه نزدیک به 90٪ از مجوزهای قبلی نیاز به تماس یا فکس دارند، Surescripts محاسبه می کند که هزینه سرویس این درخواست ها بین 2000 تا 14000 دلار در سال است. مجوزهای قبلی تقریباً 2 تا 4 درصد از این درآمد را تشکیل می دهند!

با توجه به اینکه سالانه میلیاردها دستور غذا سفارش داده می شود، پول و زمان زیادی به همراه دارد! برای یک درخواست فوری، ممکن است 24 ساعت طول بکشد تا تصمیم بگیرید، و برای یک استاندارد، بین 10 تا 15 روز متغیر است!

به طور متوسط، ما متوجه می شویم که پزشکان 1.1 ساعت در هفته، جراحان 0.7 ساعت و متخصصان 0.8 ساعت وقت می گذارند. بزرگترین چالش هنوز این را در نظر نمی گیرد که اشکال مختلف با فرآیند مجوز قبلی مرتبط هستند.

به عنوان مثال، پرستاران مراقبت های عمومی حدود 13.1 ساعت برای هر پزشک با مجوز قبلی و 3.8 ساعت در فرم ها در یک هفته معین صرف می کنند. مجوز قبلی الکترونیکی پهنای باند را فراهم می کند و به پزشکان اجازه می دهد زمان خود را به بالاترین اولویت های مدیریت پرستاری تغییر دهند.