دستور العمل های آشپزی سالم – غذاهای رژیمی مناسب!

همانطور که مردم می خواستند هر زمان که می خواهند غذا مصرف کنند، افزایش وزن یک نکته مهم است. به همین دلیل است که دستور العمل های غذایی متعددی بازار را برجسته کرده اند که همه ادعا می کنند سالم و رژیمی هستند. با این حال، همه این غذاها در واقع برای بدن مفید نیستند. برخی از آنها حاوی ارزش کالری بالایی هستند، حتی اگر به نظر مملو از مواد مغذی باشند. پس از آن شخص می‌تواند تصمیم بگیرد که معامله واقعی کدام است.

برای راهنمایی افراد آگاه به سلامتی، در اینجا دستور العمل های آشپزی سالمی وجود دارد که حاوی غذاهای رژیمی مناسب است:

بروکلی کبابی

برای تهیه، آبلیمو، روغن، کمی نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و مخلوط را روی کلم بروکلی ها بریزید. قبل از قرار دادن آن در گریل 30 دقیقه صبر کنید. ابتدا گریل را با اسپری پخت و پز بمالید. کلم بروکلی را داخل یک کیسه پلاستیکی قرار دهید، مقداری پنیر به آن اضافه کنید و به شدت تکان دهید تا مطمئن شوید که کلم بروکلی ها به خوبی پوشانده شده اند. بروکلی را روی حرارت متوسط ​​کبابی کنید.

مرغ تایلندی سرخ شده

اگرچه مرغ حاوی چربی است، اما اگر قسمت آن به دقت انتخاب شود، می توان آن را بلعید. قسمت ران را انتخاب کنید زیرا چربی کمتری دارد. با حرارت زیاد داخل تابه روغن بریزید. سیر، زنجبیل و مرغ را یکی یکی اضافه کنید. خوب هم بزنید. بعد از اینکه مرغ کمی پخت، پیاز، فلفل قرمز و سبز، زنجبیل و شکر را اضافه کنید تا مزه دار شود. هم بزنید تا پخته شود. در آخر سس صدف و بادام زمینی را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید.

توجه به این نکته ضروری است که همه سبزیجات و حبوبات برای مصرف روزانه آماده نیستند. برخی از آنها دارای محتوای پروتئین و نمک بالایی هستند که در صورت مصرف زیاد ممکن است خطرناک باشد. اعتدال در اینجا کلید است. بنابراین، خوردن گوشت و شیرینی هر چند وقت یکبار کاملاً خوب است. از این گذشته، رژیم فقط به مقدار غذای خورده شده بستگی ندارد، بلکه به کیفیت آن نیز بستگی دارد.