راه هایی برای پرداخت قبوض پزشکی در صورت نداشتن پوشش خدمات درمانی

تاثیر حق بیمه سلامت و هزینه های درمان همچنان یکی از نگرانی های عمده مصرف کنندگان است. علاوه بر این، یک نظرسنجی اخیر صنعت نشان داد که 77٪ از مصرف کنندگان در استفاده از بیمه درمانی خود در سال گذشته مشکل داشتند. در حالی که ما پیش‌بینی می‌کنیم که در چشم‌انداز مراقبت‌های بهداشتی چه اتفاقی می‌افتد، در اینجا راه‌هایی برای کاهش و یا حداقل مدیریت هزینه‌های پزشکی، با یا بدون بیمه وجود دارد.

  1. صحبت کنید: به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود اطلاع دهید که چگونه هزینه های پزشکی می تواند بر وضعیت شخصی شما تأثیر بگذارد. اکثر ارائه دهندگان خدمات با کیفیت ارائه می دهند. گاهی اوقات، این ممکن است به معنای هزینه های اضافی برای شما باشد. با این حال، اگر به طور واضح نگرانی‌های خود را برای پزشک خود توضیح دهید و به دنبال راه‌هایی برای حفظ آنها در راستای درمان مؤثر بیماری خود هستید، او می‌تواند با در نظر گرفتن این موضوع، یک برنامه درمانی آماده کند.
  2. روش‌های غیرضروری: با درک حساسیت شما نسبت به هزینه‌ها، پزشک شما ممکن است آزمایش‌های کمتر ضروری را حذف کند یا در صورت امکان، بدون به خطر انداختن وضعیت شما، آزمایش‌ها را به تأخیر بیندازد.
  3. داروهای ژنریک: هزینه تا 80٪ کمتر و به اندازه نام های تجاری موثر است، راه خوبی برای کاهش قیمت نسخه های شما است. تعدادی منابع خوب برای این کار وجود دارد.
  4. تحقیق آنلاین: تکالیف خود را قبل از عمل انجام دهید تا هزینه ها را در منطقه خود مقایسه کنید. از این اطلاعات به عنوان یک راهنما استفاده کنید. به یاد داشته باشید، عوامل زیادی در تعیین اینکه چرا یک روش هزینه انجام می دهد وجود دارد. علاوه بر این، با طرح بیمه خود تماس بگیرید یا از ابزار برآورد هزینه آنها استفاده کنید.
  5. امکانات مناسب: کلینیک‌های مراقبت فوری می‌توانند برای انجام روش‌ها، آزمایش‌ها یا آزمایش‌های خون هزینه کمی از بیمارستان‌ها و اورژانس‌ها را داشته باشند. اینها برای مراقبت های غیر اورژانسی خوب هستند.
  6. پرداخت های نقدی: اگر می توانید نقدی پرداخت کنید، در مورد تخفیف های نقدی بپرسید. برای دفاتر اداری کار کمتری است.
  7. طرح پرداخت: از قرار دادن صورتحساب پزشکی بزرگ روی کارت اعتباری خودداری کنید. در عوض، بپرسید که آیا می توانید با استفاده از طرح پرداخت پرداخت کنید. اکثر ارائه دهندگان این را ارائه می دهند و در برخی موارد سخت، ممکن است حتی بدهی شما را کاهش دهند. دریابید که گزینه های پرداخت پزشک شما چیست.
  8. حامیان پزشکی: برای موارد پیچیده، یک وکیل پزشکی یا بیمار خدماتی از جمله کمک به تحقیق در مورد گزینه‌های درمان، پیگیری اسناد و مدارک و مذاکره در مورد نرخ‌های پایین‌تر ارائه می‌دهد. ممکن است مجبور باشید هزینه ای بپردازید، اما می تواند به بازگشایی اسناد پیچیده یا کاهش هزینه های معوقه پزشکی کمک کند.
  9. اشتباهات صورت‌حساب: بیانیه‌های توضیحی مزایا (EOB) را بررسی کنید تا از درستی آنها مطمئن شوید. آنها را با صورتحساب واقعی خود مقایسه کنید. مطالعات صنعتی نشان می دهد که بسیاری از صورتحساب ها به دلیل کدگذاری نادرست و دلایل دیگر دارای خطا هستند. دریغ نکنید که با بخش صورتحساب یا خط تلفن پشتیبانی طرح بیمه خود تماس بگیرید تا اگر مشکوک به نادرست بودن صورتحساب هستید یا صرفاً می خواهید توضیحی ارائه شود، به انتهای صورتحساب برسید.
  10. بیمه پزشکی خود را درک کنید: مطمئن شوید که بیمه گر شما هنوز در بازار شما است و ارائه دهنده و تسهیلات شما در شبکه باقی می مانند. بسیاری از مصرف کنندگان با دریافت صورت حسابی که فکر می کردند توسط بیمه آنها پوشش داده می شود شوکه می شوند تا متوجه شوند ارائه دهنده یا تسهیلات با طرح آنها از شبکه خارج شده است.