راه های ساده برای تغییر سلامتی شما

در قسمت پادکست Power Tools to Success، با رونالد آبواجی که کارشناس سلامت و تناسب اندام است صحبت کردیم تا از او بپرسیم چگونه می توانید سلامت و تناسب اندام خود را در کمتر از ده روز متحول کنید. موضوع سلامتی و تناسب اندام موضوع ساده ای نیست، توصیه های متناقض زیادی برای رژیم غذایی و برنامه های ورزشی وجود دارد. در زندگی زمانی موفق می شوید که کاری را انجام دهید که دوست دارید و از آن لذت می برید. استراتژی‌هایی که با شما به اشتراک می‌گذاریم به شما کمک می‌کنند با تناسب اندام و ورزش از مکانی لذت ببرید. تنها پس از شروع لذت بردن از تناسب اندام و ورزش می توانید وارد برنامه های ورزشی جدی شوید. حقیقت این است که راه‌های ساده‌ای برای تغییر سلامت و تناسب اندام وجود دارد که می‌توانید از همین امروز و بلافاصله استفاده کنید. در اینجا چند مورد از آنها وجود دارد:

  • برای ذائقه نخورید، برای رزق بخورید. غذا خوردن برای طعم و مزه باعث می شود نه تنها وعده های غذایی ناسالم، بلکه وعده های غذایی بزرگتر نیز بخورید. پس سعی کنید برای انرژی غذا بخورید تا بتوانید به روز خود ادامه دهید و هر روز کار خود را انجام دهید.

  • هر روز از روی کاناپه بلند شوید، پیاده روی کنید، با بچه هایتان قدم بزنید، یا سگ هایتان را پیاده روی کنید یا با همسرتان قدم بزنید. یک پیاده روی ساده هر روز می تواند منجر به سوزاندن کالری تا 250 شود و در راستای اهداف سلامتی و تناسب اندام شما پیش می رود. شما مجبور نیستید به پیاده روی پایبند باشید، شاید بتوانید کاری را که دوست دارید انجام دهید، اگر می خواهید با یک دوست تنیس بازی کنید. یا بدوید یا راگبی لمسی بازی کنید. هر چیزی که شما را از کاناپه پایین می آورد و شما را بدنی می کند، آن را انجام دهید. هر چه سرگرم کننده تر بهتر.

  • از نوشیدنی های قندی خودداری کنید. بلکه میوه های خام بنوشید. روی آبمیوه گیری سرمایه گذاری کنید آب زیادی هم بنوشید.

  • گیاهخواران نسبت به گوشت خواران شانس بیشتری برای کاهش وزن دارند. لازم نیست گیاهخوار شوید، اما می توانید یک یا دو هفته بدون گوشت بروید و ببینید آیا این کار به کاهش وزن شما کمک می کند یا خیر. برای اکثر افراد، مصرف چند روز بدون گوشت در رژیم غذایی کمک کننده است. وقتی گوشت نمی خورند، بیشتر مردم کمتر از حد معمول غذا می خورند. این می تواند کمک زیادی به هدف شما برای کاهش وزن کند.

استراتژی های فوق به شما کمک می کند تا در کمتر از ده روز سلامت و تناسب اندام خود را بهبود ببخشید. پس از انگیزه کافی، می توانید یک برنامه ورزشی رسمی و رژیم غذایی را شروع کنید تا به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند.