ساختن منحنی های زیبا

برای بسیاری از زنان، آن‌ها با رژیم‌های سبک یا مد روز و برنامه‌های ورزشی بیش از حد بلندپروازانه در تلاش برای کاهش وزن هستند. در حالی که این زنان واقعاً ممکن است وزن مورد نظر خود را از دست بدهند، نتایج احتمالاً آن شکل ساعت شنی نخواهد بود که انتظارش را داشتند.

عامل کلیدی برای داشتن اندامی تیز و وزن سالم، درک تعادل تغذیه، حفظ عضلات، کاهش چربی و ورزش مناسب است. هیچ جایگزینی برای مراقبت خوب از بدن، که شامل درست غذا خوردن، نوشیدن مقدار زیادی آب و انجام فعالیت بدنی است، وجود ندارد.

بیایید با تغذیه شروع کنیم. رژیم های مد روز کار نمی کنند و در واقع می توانند باعث افزایش وزن شما شوند. قرص های لاغری و پاور شیک ها را فراموش کنید. بدن شما برای عملکرد صحیح به تعادل خوبی از میوه ها، سبزیجات، غلات، لبنیات و پروتئین نیاز دارد. اگر امیدوار به کاهش چربی هستید، مراقب باشید که عضله را نیز از دست ندهید. این به معنای کاهش غذاهای تشکیل دهنده چربی است – شما می دانید آنها چیست – چیپس سیب زمینی، نوشابه پاپ و فست فودها. همچنین به معنای همگام شدن با غذاهای سالمی است که ماهیچه ها را تغذیه می کنند، مانند گوشت بدون چربی، لبنیات کم چرب و غلات کامل.

بعد، اجازه دهید در مورد ورزش صحبت کنیم. چربی سوزی وجود دارد، و سپس تن وجود دارد. برای انجام هر کدام به تمرینات مختلفی نیاز دارید. اغلب کاهش وزن به این معنی است که شما ناخواسته استحکام و انحنا را نیز از دست داده اید. تمرینی را برنامه ریزی کنید که شکم، باسن، ران ها و سایر نواحی که امیدوارید در آنها بهبود پیدا کنید را هدف قرار دهد. تقویت با وزنه راه عالی دیگری برای ساخت عضله مورد نیاز و در عین حال کاهش چربی است و شما را خوش مزه و منحنی می کند.

حفظ تعادل همه چیز ممکن است کمی بیشتر از یک دوره تصادفی طول بکشد، اما در دراز مدت، از این کار سپاسگزار خواهید بود. هنگامی که فرم بدن ایده آل خود را به دست آوردید، عادات خوبی که هم برای خوردن و هم برای ورزش ایجاد کرده اید، حفظ فرم منحنی خود را برای شما آسان می کند.