سلامتی خوب برای مسیحیان اهمیت دارد

در هر زمینه ای از زندگی چیزهای زیادی مهم هستند، اما برخی از آنها مهمتر از دیگران هستند. مسئله سلامتی مسیحیان و به طور کلی جهان – مذهبی یا غیر مذهبی – همینطور است. سلامتی ارتباط زیادی با آنچه می خوریم دارد، به اندازه کمی اهمیت دارد.

در نتیجه، مسیحیان باید در تصمیم گیری در مورد انتخاب غذایی که انجام می دهند، گزینشگر و بسیار تبعیض آمیز باشند، زیرا حتی خود خدا نیز این حقیقت را در هنگام ایجاد جهان در تأمل داشت. “و خداوند یهوه را از زمین آفرید تا هر درختی را که برای دیدنش خوشایند و برای غذا خوب است رویاند…” (پیدایش 2:9 KJV).

پس غذای خوب چیست؟ به زبان ساده، این غذاست که از رشد، قدرت، تناسب اندام و تندرستی یا تندرستی حمایت می کند. مسیحی که موعظه می کند، بشارت می دهد. مسیحی که تراکت تولید می کند، کلیساها و سایر فعالیت های خداپسندانه می کارد، باید از سلامت خوبی برخوردار باشد تا بتواند به طور مؤثر و کارآمد عمل کند.

چه کاری می توانید انجام دهید جز اینکه به زندگی خود نوعی کشش بهتر بدهید که به شما امکان می دهد کمی بیشتر به خدمت یا شغلی که برای انجام کار فیزیکی و روحی خود انتخاب کرده اید، انجام دهید؟ این مراقبت و درک برای حفظ اراده و غیرت شماست که ممکن است علایق و انتخاب شما را توجیه کند.

بنابراین، تصمیم‌گیری‌ها در مورد اینکه چه چیزی بخوریم، مقداری که باید بخوریم، ترکیب آن و موارد دیگر همچنان ادامه خواهد داشت و با گسترش بیشتر افق دانش، بازبینی‌ها/بازبینی‌ها دریافت می‌شود. بنابراین، هنگامی که به عنوان مثال کلمه کلسترول را می شنوید، به خود اجازه دهید که با علاقه و کنجکاوی مورد لگد قرار بگیرید و به دنبال توضیح بیشتر در مورد آن باشید تا بدانید که منظور از “کلسترول خوب” و “کلسترول بد” چیست. ما باید بخوریم تا زنده بمانیم، اما باید درست بخوریم تا درست زندگی کنیم و درست زندگی کنیم.

سپس این سؤال پیش می‌آید: آیا می‌خوریم تا زندگی کنیم یا زندگی می‌کنیم تا بخوریم؟ قاطعانه می خوریم تا زندگی کنیم. مطمئناً با این گزینه تفاوتی نخواهید داشت. بنابراین، در انتخاب تمام مواردی که در سیستم خود اجازه می دهید، دقیق باشید. به عنوان مثال، سبزیجات، میوه ها و مایعات طبیعی، مفیدتر از مقدار بی بند و باری از وعده های غذایی پر فیبر هستند که می توانند به شما آسیب بیشتری بزنند تا مفید. فست فودهایی که اکنون می دانیم می توانند ما را بزرگتر کنند و بنابراین طعمه چاقی می شوند. چاقی خطرات جدی خود را برای سلامتی دارد و باید از آن اجتناب کرد.

ماهی به دلیل فواید آشکار برای سلامتی به گوشت قرمز ترجیح داده می شود. شیر با چربی کم بهتر است. ممکن است بخواهید در این زمینه نظر متخصص را جویا شوید. انتخاب عاقلانه طول عمر ما را طولانی تر می کند زیرا به ما کمک می کند از بیماری های خطرناک قلبی، کلیوی و کبدی جلوگیری کنیم. متخصصان تغذیه و تغذیه در اطراف هستند. با آنها مشورت کنید و از آنچه به شما توصیه می شود اجتناب کنید. آنچه را که برای افزایش یا کاهش نیاز دارید افزایش یا کاهش دهید. این شما را در اوج نگه می دارد.

تندرستی یا تندرستی چیست؟ این است که در سلامت خوب و سالم باشید. زندگی در غیاب کامل یا نسبی بیماری، بیماری، ناتوانی، اما در استحکام لذت در مسائل سلامتی باقی بماند. شما در حد مراقبتی که از خود دارید خوب هستید. و تناسب اندام یکی دیگر از راه های بیان آن است که به معنای قرار گرفتن در “حالت از نظر جسمی سالم و قوی” است.

برای به دست آوردن و حفظ تناسب اندام باید درگیر انجام تمرینات بدنی باشید. ثابت شده است که تمرینات تسکین دهنده در بیماری های تهدید کننده زندگی مانند دیابت و فشار خون بالا هستند. تمرینات جایگزینی ندارند. اگر بدانیم و مجبور به استفاده از آنها باشیم، آنها یک تونیک اضافه به کل بسته سلامتی ما هستند.

با این حال، قبل از رسیدن به مسیر تمرین، ممکن است نظر متخصص را از نظر نوع(های) مربوط به سن خود جستجو کنید. زمان هر جلسه باید توسط شما تعیین شود و سایر تعهدات خود را در نظر بگیرید. اما به محض اینکه پایبندی ثابت همراه با ارزش منظم ضروری است، نگه داشتن خطاها در سطح بسیار پایین است. مهمترین بخش این مشکل این است که چگونه شروع کنید، اما اگر واقعاً می خواهید سهم عادلانه ای از مزایای تمرینات بدنی داشته باشید، باید شروع کنید.

به یاد داشته باشید، ارزش کاری که در زندگی انجام می دهید به شما محدود نمی شود. بر دیگران تأثیر می گذارد، پس بگذارید تأثیر مثبتی روی آنها بگذارد. مسیحیان، پیروان دیگر مذاهب بزرگ مذهبی و گمنام مذهبی از این جنگ صلیبی بیرون نمی مانند.