عادات سالم آسان برای اضافه کردن به زندگی خود + هدیه


عادات سالم آسان برای اضافه کردن به زندگی خود از جمله افزودن محصولات بیشتر، نوشیدن آب بیشتر، افزایش حرکت، عدم وسواس زیاد روی ترازو و موارد دیگر – همه با هدف کمک به شما در بهترین حالت ممکن!

افزودن عادات سالم آسان تر از کم کردن عادت های فعلی است. به جای محدود کردن کربوهیدرات، چرا مقداری سبزیجات را به غذای پر کربوهیدرات مورد علاقه خود اضافه نکنید؟ به جای کاهش کالری، چرا به تمرین خود اضافه نکنید؟ من عاشق اضافه کردن عادات سالم به زندگیم هستم تا به من کمک کند بهترین احساس را داشته باشم. همیشه بین انجام کارهایی که شما را خوشحال می کند و ایجاد احساس عالی در شما تعادل برقرار می کند. من می خواهم عادات سالم آسان خود را برای اضافه کردن به زندگی شما به اشتراک بگذارم.

** برای هدیه مقیاس تیلور به خواندن ادامه دهید!

1. محصولات را به وعده غذایی خود اضافه کنید

ما عاشق خوردن غذاهای راحت و غذاهای خوش طعم هستیم، و نکته کوچک من برای سالم تر کردن آن این است که یک میوه یا سبزی را به وعده غذایی خود اضافه کنید. ما اغلب پیتزا سفارش می دهیم و آن را با یک سالاد ساده در خانه ست می کنیم. همبرگر و سیب زمینی سرخ شده خانگی درست می کنیم و با کاهو و گوجه و پیاز تزیین می کنیم و کنار آن سبزی می چینیم. وقتی ماکارونی و پنیر را در جعبه درست می‌کنم، سبزیجات منجمد یا سبزیجاتی که در دست داریم اضافه می‌کنم تا غذا را تقویت کنند.

2. آب بیشتری بنوشید

شما می توانید قهوه خود را بنوشید، من قطعا قهوه شما را دوست دارم، اما مطمئن شوید که شما نیز مقدار زیادی آب داشته باشید. من بطری آب خود را همه جا حمل می کنم تا مطمئن شوم که در طول روز مقدار زیادی آب دریافت می کنم.

3. نگران مقیاس نباشید

سال ها پیش، من وسواس زیادی به عدد روی ترازو داشتم. خدا را شکر، آن روزها خیلی گذشته است. من فقط یک بار در ماه یا بیشتر خودم را وزن می کنم تا همه چیز را کنترل کنم در حالی که متوجه می شوم وزن شما بر اساس آنچه می خورید یا در چه زمانی از ماه در نوسان است. من زیاد روی عدد روی ترازو تمرکز نمی کنم و از شما می خواهم که همین کار را انجام دهید.

من دوست دارم برای سلامت عمومی ترازو در دسترس داشته باشم و مطمئن شوم که چیزها از کنترل خارج نمی شوند و من مقیاس ترکیب بدن تیلور را دوست دارم. ترازو می تواند ابزاری برای استفاده در بخشی از سفر سلامتی شما باشد و می تواند به رسیدن به اهداف شما کمک کند (اما هرگز نباید احساس شما را تعیین کند!). دارای بسیاری از ویژگی های عالی است که می تواند برای ورزشکاران و کسانی که در تلاش برای به دست آوردن سلامتی بهتر هستند مفید باشد. چربی بدن، آب بدن، توده عضلانی و در صورت مفید بودن، BMI را اندازه گیری می کند. می توانید 10 پروفایل مختلف تنظیم کنید و سن، جنسیت، قد و غیره هر فرد را وارد کنید.

4. افزودن به حرکت برای سلامت روان

من به شما می گویم مرد، هوای یخبندان این ژانویه و آسمان خاکستری میشیگان من را به وحشت می اندازد! من سعی می کنم با آن مبارزه کنم اما به خودم یادآوری می کنم که با بیرون آمدن و راه رفتن در فضای باز، احساس خیلی بهتری خواهم داشت. حتی 10 دقیقه تفاوت بزرگی ایجاد می کند. خنده دار نیست که چگونه کارهایی که به ما کمک می کنند بهترین احساس را داشته باشیم، گاهی اوقات انجام آنها بسیار سخت است؟

5. زود بخوابید

در زمستان، صبح به سختی از رختخواب خارج می شوم. معمولاً من کسی هستم که درست از رختخواب بیرون می پرم و در تلاش بوده ام که بخواهم در زمان مناسبی از خواب بیدار شوم. متوجه می‌شوم که تا دیروقت بیدار می‌مانم و روی تلفنم می‌چرخم و شب‌هایی که زود به رختخواب می‌روم روز بعد احساس خیلی بهتری دارم.

اگر این پست را خوانده باشید، می بینید که من هم اکنون چیزهای خودم را برای کار دارم! من کاملاً مثل هر کس دیگری کامل نیستم، و دائماً در حال یافتن راه‌هایی برای بهترین احساسم هستم. امیدوارم این نکات به شما کمک کند تا بهترین احساس را داشته باشید و سالم باشید.

اهدا می کند

رافلکوپتر هدیه

این پست توسط تیلور حمایت می شود – برند مورد علاقه من دماسنج مواد غذایی و برندی که ترازو و ترازو می فروشد!

رژیم لاغری سریع