غذاهایی که به عنوان ملین های طبیعی عمل می کنند

یبوست می تواند یک وضعیت خسته کننده و دردناک باشد، که اگر غذاهای بیشتری بخورید که به عنوان ملین طبیعی عمل می کنند، به راحتی قابل پیشگیری است. افزودن غذاهایی که به عنوان یک ملین طبیعی عمل می کنند، آنقدرها هم که بسیاری از مردم ممکن است فکر می کنند دشوار نیست. فقط داشتن یک لیست مفید از غذاهای با فیبر بالا ممکن است انتخاب های جدید بیشتری به شما بدهد. میوه ها، آجیل، سبزیجات و حتی برخی از گیاهان می توانند به عنوان یک ملین عمل کنند تا با حرکات منظم روده، نظم و تعادل را به سیستم گوارشی شما بازگردانند.

غذاهای ملین طبیعی برای بازگرداندن تعادل و نظم به سیستم گوارش و حرکات روده شناخته شده است. سبزیجاتی که دارای فیبر بالا هستند عبارتند از آووکادو، گوجه فرنگی، کنگر فرنگی، لوبیا لیما، کلم بروکسل، کلم، بادمجان، لوبیا سبز و بامیه تنها چند سبزی هستند که ممکن است بخواهید به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

سیب، نارگیل، انگور، زردآلو، انبه، هلو، گلابی، آلو و آناناس منابع عالی فیبر هستند. خوردن آجیل منبع عالی پروتئین، ویتامین B، کلسیم، روی، سلنیوم، آنتی اکسیدان های ویتامین E، اسید فولیک و فیبر است.

خوردن بادام زمینی، بادام، تخمه آفتابگردان، گردو، بادام، بادام هندی، آجیل برزیلی و تخمه کدو را در نظر بگیرید. شما می توانید از آجیل هایی بهره مند شوید که مواد مغذی آنها به هر شکلی مانند برشته، پوسته پوسته، بدون پوسته و نمک زده یا با روکش عسلی است. گیاهان همچنین می توانند به عنوان یک ملین طبیعی عمل کنند. گیاهان پر فیبر شامل تریفالا، یونجه، پالپ کاسیا، برگ قاصدک، غلاف سنا و ریواس بوقلمون است.

مردم این روزها چنان سبک زندگی شلوغی دارند که خوردن یک کاسه سریع غلات اغلب یک ضرورت است. این عالی است، زیرا تزیین غلات، میوه و آجیل یک وعده غذایی سالم با مقدار زیادی ویتامین و فیبر را تشکیل می دهد. غلات و غلاتی که ممکن است در نظر بگیرید: برنج قهوه ای، کورن فلکس، رشته فرنگی تخم مرغ، بلغور جو دوسر، ذرت بو داده، نان چاودار، تورتیلا و برنج سفید.

غذاهای پر فیبر نه تنها به عنوان ملین های طبیعی عمل می کنند، بلکه به پیشگیری از انواع خاصی از سرطان ها کمک می کنند. ملین طبیعی به غذاهایی گفته می شود که غنی از فیبرهای محلول هستند. وقتی غذا می خورید، اسید موجود در معده غذا را به فیبرهای نامحلول و محلول تبدیل می کند. غذاهای حاوی فیبر محلول در روده جریان می یابند و بقایای آن را از کناره های دیواره روده جمع می کنند.

در نهایت فیبرهای محلول و نامحلول با هم ترکیب می شوند و مدفوع را تشکیل می دهند. فیبرهای محلول عملکرد بسیار ضروری را برای تمیز کردن دیواره های روده انجام می دهند تا شما را سالم نگه دارند. گنجاندن چند غذای پر فیبر بیشتر در رژیم غذایی شما را پرانرژی تر، شادتر و سالم تر می کند. بعد از همه اینها رژیم غذایی مناسب را پیدا کردم.