غذاهای فوق العاده سرشار از اسیدهای چرب ضروری امگا 3 برای یک سبک زندگی سالم

آخرین باری که برای خرید غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 رفتید کی بود؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کدام غذاها حاوی امگا 3 هستند و بهترین هستند؟

در این مقاله، من به شما غذاهای مغذی حاوی اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز بدنتان را اشاره می کنم. بله، ماهی های چرب برای امگا 3 بسیار عالی هستند.

اما، سایر مواد غذایی که محققان نیز دریافتند که به حفظ یک سبک زندگی سالم نیز کمک می کنند، همینطور هستند. غذاهای سرشار از امگا 3 که به پیشگیری از سرطان، فشار خون بالا و کمک به بیماری های مختلف مانند آسم، اضطراب، آلرژی و افسردگی کمک می کند.

غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا 3

افرادی که امگا 3 بیشتری مصرف می کنند در مقایسه با افرادی که کمبود امگا 3 دارند، سالم تر هستند. بنابراین، در اینجا چند غذای فوق العاده غنی از چربی های ضروری امگا 3 آورده شده است:

o ماهی — ماهی های چرب مانند سالمون، ماهی خال مخالی، شاه ماهی، هوکی و تن. یک انتخاب بسیار سالم است زیرا ماهی های چرب سرشار از چربی های امگا 3 هستند. در واقع، متخصصان تغذیه توصیه می کنند که یک تا دو وعده غذایی ماهی چرب در هفته مصرف کنید.

سبزیجات – سبزیجات برگدار مختلف برای سالاد، اسفناج و کدو حلوایی حاوی امگا 3 هستند، اما کلم بروکلی و گل کلم این دو در مورد داشتن امگا 3 بالا هستند.

o لوبیا – که به عنوان حبوبات نیز شناخته می شود، منبعی است. لوبیاهایی که باید به دنبال آنها باشید عبارتند از کلیه، مونگو و چیتی چون سرشار از امگا 3 هستند.

آجیل و دانه‌ها – آجیل‌های متعددی که می‌توان در سالادها یا شیرینی‌هایی که سرشار از امگا 3 هستند بریزید، گردو، بادام و فندق هستند. یا دانه هایی مانند کنجد، کدو تنبل و دانه فلکس.

o گوشت — وقتی می خواهید تصمیم بگیرید که کدام گوشت را بخورید، سعی کنید جوجه هایی را پیدا کنید که از روغن ماهی و سبزیجات تغذیه شده اند یا با گوشت گاو تغذیه شده با علف.

در دنیای فرآوری شده امروزی، تلاش برای یافتن و خوردن غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 ممکن است کمی دشوار باشد. ماهی هایی که فکر می کنید تازه هستند به احتمال زیاد در آب های آلوده شنا کرده اند.

و هیچ‌کس نمی‌خواهد مقادیر زیادی روغن‌های سالم غنی از امگا 3، مغزها و دانه‌ها مصرف کند، زیرا حاوی مقدار زیادی چربی هستند. در مورد سبزیجات سالم، خوردن مقدار کافی از آنها برای اسیدهای چرب ضروری دشوار است.

اشتباه نکنید، اسیدهای چرب ضروری امگا 3 موجود در این غذاها بسیار مهم هستند. بنابراین، ممکن است بخواهید رژیم غذایی خود را با یک مکمل امگا 3 با کیفیت بالا تکمیل کنید که برای اطمینان از ایمن، مؤثر بودن و یک محصول با کیفیت با درجه دارویی خالص شده است.

اکنون که به این اطلاعات مجهز شده اید، می توانید غذاهای سرشار از اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و مکمل ها را برای دستیابی به بهترین نتایج ترکیب کنید. اکنون زمان آن است که کنترل خود را به دست بگیرید و از سبک زندگی سالم خود لذت ببرید.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسیدهای چرب ضروری در مکمل های امگا3 با کیفیت بالا هستید، امروز از وب سایت من دیدن کنید.