لوبیا ادامام برشته شده خشک و فوایدی که به شما می دهند

ارزش غذایی لوبیا ادام برشته شده خشک یکی از بهترین میان وعده های کم کالری و کم چرب است که می توانید با خیال راحت مصرف کنید تا کمی وجدان سلامتی داشته باشید. بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارند که ادعا می کنند به کاهش وزن شما کمک می کنند، اما حقیقت این است. هیچ رژیم معجزه آسایی وجود ندارد غذایی که می خورید انتخابی است که می کنید و این به شما بستگی دارد که انتخاب سالمی برای بدن خود داشته باشید.

لوبیا ادامه بو داده خشک فواید تغذیه ای زیادی برای آنها دارد. آنها کلسترول بسیار کمی دارند. آنها همچنین دارای چربی بسیار کم هستند. در واقع آنها شبیه آجیل هستند، اما اگر به چیزی نیاز دارید که چربی بسیار کمتری در آنها وجود دارد، جایگزین بسیار خوبی هستند. آنها به طور طبیعی چربی ترانس و سدیم ندارند، اگرچه پاشیدن کمی نمک روی لوبیا خشک و لوبیای پخته شده مورد علاقه بسیاری از مردم است.

این لوبیاها همچنین دارای فیبر بالا و قند کمی هستند که 1 گرم در هر وعده است که حدود ¼ فنجان یا یک مشت کوچک است. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را تهیه کنید. لوبیا ادامه برشته شده خشک برای چنگ زدن در هنگام حرکت بسیار محبوب است. آنها یک میان وعده ساده هستند که شما را سیر می کند و تا وعده غذایی بعدی شما را پر انرژی نگه می دارد.

با این حبوبات هم می توانید غذا درست کنید. می توانید آنها را در سالاد بریزید یا به یک غذای سرخ شده خوشمزه اضافه کنید. آنها همچنین یک انتخاب عالی برای استفاده به عنوان چاشنی یا اضافه کردن به ترکیب ترکیبی دنباله دار داشتند. و هنگامی که در ترکیب مخلوط دنباله‌ای استفاده می‌شوند، باعث می‌شوند بقیه آجیل‌ها ماندگاری بیشتری داشته باشند. یک راه منحصر به فرد تر برای استفاده از لوبیا ادام بو داده خشک این است که آنها را به صورت پودر درآورید و از آنها به عنوان چاشنی در سس سالاد یا حتی در سرخ کردنی استفاده کنید. آنها طعم فوق العاده ای را اضافه می کنند که خوشمزه و کاملا منحصر به فرد است. برخی از مردم حتی از آنها در سوپ لذت می برند و حتی می توانید آنها را در حمص نیز استفاده کنید.

بسیاری از مردم ادامام را به عنوان یک آجیل تصور می کنند، اما در واقع یک سبزی است. ارزش غذایی آن مانند سایر لوبیاها، سرشار از فیبر، کلسیم، پروتئین و آهن است. مانند تمام لوبیاهای دیگر، وقتی آن را با غلات کامل مانند برنج قهوه ای یا کینوا ترکیب می کنید، مقدار کامل آمینو اسیدهایی را که انسان برای زنده ماندن با آنها نیاز دارد، دریافت می کنید.

لوبیا ادام برشته شده خشک بیشترین پروتئین را در بین سایر حبوبات و لوبیا دارد. آنها تقریباً 68 گرم پروتئین در هر فنجان دارند. به غیر از ادامه برشته شده خشک، روش‌های زیادی برای تهیه آن وجود دارد. در بیشتر رستوران های ژاپنی به عنوان پیش غذا پخته شده و مقدار کمی نمک روی آن پاشیده می شود. می توانید آنها را به صورت منجمد در فروشگاه نیز خریداری کنید و همان ظرف عالی را در خانه بسازید. پخت آنها فقط 5 دقیقه طول می کشد و سپس آماده سرو هستند. یک ایده عالی دیگر این است که آنها را پوره کنید و در یک مخلوط دیپ قرار دهید. طعم آن با نعنا، لیمو و پنیر عالی است.

اگرچه روش‌های مختلفی برای تهیه ادامه وجود دارد که انعطاف‌پذیرترین آن‌ها درست خارج از کیسه است. برای کسانی که روزهای طولانی دارند، این یک میان وعده سالم و خوشمزه است که به شما کمک می کند تا به وعده غذایی بعدی برسید. لوبیا ادام برشته خشک آنقدر خوشمزه و مقرون به صرفه است که ممکن است بخواهید بیش از یک کیسه بخرید زیرا قبل از اینکه متوجه شوید از بین خواهند رفت.