مزایای داشتن یک مربی شخصی – عامل انگیزه

اگر تا به حال یک مربی تناسب اندام شخصی نداشته اید، احتمالاً خوب است که ایده ای در مورد آنچه باید از تمرین شخصی انتظار داشته باشید – و از هر مربی بالقوه ای بپرسید تا مطمئن شوید که یک مربی واجد شرایط دریافت می کنید که اهداف شما را درک می کند. تحقیق دقیق و پرسیدن سؤالات درست به شما کمک می کند تا از تجربه ناخوشایندی که ممکن است منجر به کنار گذاشتن اهداف تناسب اندام یا کاهش وزن شود جلوگیری کنید.

پیدا کردن یک مربی تناسب اندام شخصی خوب به زمان و تلاش شما نیاز دارد. اما تحقیق و زمانی که برای یافتن مربی شخصی مناسب اختصاص می‌دهید، می‌تواند تفاوت را در این که آیا از برنامه کاهش وزن یا تناسب اندام خود نتیجه می‌گیرید یا خیر، ایجاد کند.

یک مربی شخصی خوب کسی است که به شما کمک می کند برنامه تناسب اندام خود را جالب نگه دارید تا خسته نشوید، فقط آن را ترک کنید و اصلاً به برنامه تناسب اندام خود پایبند نباشید. مربی شخصی شما باید انواع برنامه ها و تجهیزات ورزشی مختلف را در خود جای دهد – از جمله استفاده از دمبل، هالتر، توپ های پزشکی، و شاید حتی کتل بل، طناب یا کیسه های شن. و اگر هر یک از آنها برای شما ناآشنا به نظر می رسد، پس دلیل بیشتری برای استخدام یک مربی شخصی وجود دارد تا به شما کمک کند و موثرترین تمرینات را برای کاهش وزن و بهبود سطح تناسب اندام به شما آموزش دهد.

هنگامی که تصمیم به استخدام یک مربی تناسب اندام شخصی گرفتید، او باید با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. و انتظارات شما باید بسیار بالا باشد. برای صرفه جویی در هزینه، در کیفیت آموزش شخصی کوتاهی نکنید. اگر به نتیجه نرسید هر پولی هدر می رود.

از مربیان شخصی که در نظر دارید یک جلسه رایگان یا “تست رانندگی” بخواهید. اگر می‌خواهید پول و زمان زیادی را برای یک برنامه آموزشی شخصی سرمایه‌گذاری کنید، قبل از اینکه پول را تحویل دهید، باید بدانید چه چیزی به دست می‌آورید. هر مربی خوبی خوشحال می شود که شما را با یک یا دو جلسه رایگان با سبک تمرینی خود آشنا کند تا با امکانات، روش ها و شایستگی های او آشنا شود.

بیشتر مربیان یک ساعت تمرین ارائه می دهند در حالی که دیگران فقط نیم ساعت تمرین می کنند. برخی از مربیان جلسات تمرینی در خانه یا جلسات تمرینی شخصی در یک استودیوی حرفه ای یا یک باشگاه را به شما پیشنهاد می دهند. هر تصمیمی که می گیرید، یک محیط راحت را انتخاب کنید، جایی که مطمئن باشید انگیزه، انرژی خواهید داشت و می توانید با برنامه تناسب اندام خود سازگار باشید. اگر جایی است که دوست ندارید باشید، احتمال اینکه نخواهید بروید زیاد است. و این بدان معناست که شانس موفقیت شما کم است.

هنگامی که به دنبال آموزش شخصی هستید، همیشه اعتبار مربی حرفه ای تناسب اندام خود را بررسی کنید. همیشه. و فرض نکنید که یک گواهینامه کافی است. یک مربی خوب چیزی فراتر از یک پسر باهوش است که در یک آزمون کاغذی در مورد آناتومی یا فیزیولوژی قبول شده است. او با شخصیت، دوستانه، انگیزه بخش و مشوق است. بسیاری از مربیان شخصی در مورد تناسب اندام اطلاعاتی دارند اما ممکن است نتوانند آنچه را که می دانند به شما بیاموزند یا مهارت های ارتباطی ندارند که نه تنها انجام آنچه می گویند بلکه دلایل آن را برای شما آسان می کند.

بیشتر مربیان حرفه ای تناسب اندام از شما می خواهند قبل از شروع هر برنامه تناسب اندام، یک پرسشنامه پزشکی را پر کنید. در پاسخ های خود دقیق و صادق باشید. در مرحله بعد ممکن است از شما خواسته شود که یک سری تمرینات را برای ارزیابی سطح تناسب اندام خود انجام دهید. این در بیشتر موارد مشخص می کند که نقاط ضعف و قوت شما کجاست.

قبل از شروع برنامه باید قد، وزن خود را همراه با سایر اندازه گیری ها ثبت کنید. این برای مربی تناسب اندام شخصی است که پیشرفت شما را هنگام شروع تمرینات تناسب اندام پیگیری کند و هنگام ایجاد برنامه تناسب اندام شخصی شما توصیه های مناسب را ارائه دهد. روش ارجح امپدانس بیوالکتریکی است، فقط برای راحتی آن، اگرچه فقط تخمینی از درصد چربی بدن را ارائه می دهد و 100٪ قابل اعتماد یا دقیق نیست. اما شروع خوبی است. اگر مربی شما نمی داند امپدانس بیوالکتریک چیست – به سمت تپه ها بدوید. کولیس یکی دیگر از راه های خوب برای اندازه گیری است، اما بر اساس نحوه / چه کسی تست کولیس را برای چربی بدن انجام می دهد، نوسان دارد. در هر صورت – فقط باید بدانید که در زمان شروع کجا هستید تا بتوانید پیشرفت را در طول زمان اندازه گیری کنید.

برخی از افراد از گرفتن عکس “قبل از” محتاط هستند. اگر از گرفتن یک مربی شخصی ناراحت هستید، آن را در خانه انجام دهید. شلوارک، یا سوتین دویدن یا حتی لباس شنا برای شجاعان بپوشید. من این را به شدت توصیه می کنم. آن عکس بعداً برای شما ارزش زیادی خواهد داشت. من نمی توانم به شما بگویم که چه تعداد از مشتریان آموزش شخصی من آرزویی را می گویند که به من گوش داده بودند و قبل از تغییر شگفت انگیزشان عکس گرفته بودند. این عکس ماه‌ها بعد، زمانی که عالی، با اعتماد به نفس و 20 پوند سبک‌تر به نظر می‌رسید، خیلی کمتر شرم آور است!

ثبت رژیم غذایی برای یک برنامه تناسب اندام ضروری است. ما همیشه آنطور که باید خوب غذا نمی خوریم. ما زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم، خوردن فست فودهای زیاد می‌تواند ناسالم باشد و مربی تناسب اندام شخصی شما را در جریان قرار می‌دهد و می‌تواند جایگزین‌های بهتری برای اهداف شما برای حفظ تناسب اندام پیشنهاد کند. نگه داشتن یک دفترچه تغذیه بسیار مهم است. از مربی خود بپرسید که آیا آنها یک مجله تغذیه و تمرین شخصی به مشتریان ارائه می دهند که پر می کنند و به طور منظم به مربی شخصی خود نشان می دهند. یادداشت روزانه غذا و داشتن یک دفترچه رژیم غذایی می تواند ابزار قدرتمندی برای کمک به موفقیت شما در کسب نتایج از آموزش شخصی باشد.

مربیان تناسب اندام شخصی باید در زمینه های تغذیه و رژیم غذایی مناسب علاوه بر ورزش، فیزیولوژی و ورزش های قدرتی آموزش ببینند.

آنها باید مایل باشند که رژیم غذایی مناسبی را برای شما ایجاد کنند و شما را تشویق کنند که اهداف خود را دنبال کنید.

همیشه مهم است که هر مربی تناسب اندام شخصی دارای گواهینامه و بیمه باشد. اما به یاد داشته باشید که همه گواهینامه ها یکسان نیستند. برخی از مربیان شخصی به صورت آنلاین یا حتی توسط امکانات خود گواهینامه دریافت می کنند. هیچ مقررات سختگیرانه ای در صنعت آموزش شخصی برای مربیان وجود ندارد – بنابراین فقط یک گواهینامه را به عنوان یک مدرک تحصیلی نگیرید. به دنبال یک گواهینامه ملی شناخته شده با الزامات سختگیرانه، آموزش مداوم اجباری و اثبات تجربه عملی واقعی باشید.

مزیت دیگر کار با یک مربی اگر در باشگاه بدنسازی یا باشگاه سلامتی هستید، این است که کار با یک مربی شخصی اغلب به معنای عدم انتظار یا نوبت دادن به ماشین ها یا سایر تجهیزات بدنسازی است.

داشتن یک قرار ملاقات برنامه ریزی شده برای تمرین شما را تشویق می کند تا به طور منظم در برنامه خود شرکت کنید و داشتن یک برنامه تمرینی شخصی با مربی خود شانس ثبات و موفقیت شما را در کاهش وزن افزایش می دهد.

یک مربی تناسب اندام شخصی قرار ملاقات های شما را می گذارد، زمانی را فقط برای شما در نظر می گیرد و با ارزیابی چربی و وزن بدن در طول زمان پیشرفت شما را پیگیری می کند.

او پیشرفت شما را می داند و می داند که استقامت شما چقدر است تا از آسیب بیش از حد به خودتان جلوگیری کند. دانستن پیشرفت خود و ثبت آن به شما بازخوردی در مورد نحوه انجام کار و آنچه که باید تغییر دهید به شما می دهد.

داشتن یک مربی تناسب اندام شخصی به شما کمک می کند، انگیزه می دهد و شما را تشویق می کند که در برنامه تناسب اندام خود باقی بمانید و به سلامت جسمی و روانی کمک می کند. و مهمتر از همه – به شما کمک می کند تا سریعتر کاهش وزن و نتایج تناسب اندام را بدست آورید که می توانید تا آخر عمر حفظ کنید.