مشاهده اساسی – اکستنشن متناوب چهارپایی بازو را انتخاب کنید و انتخاب کنید فوت (به آن اشاره می شود حالت {اسب})

کشش متناوب 4 فوت بازو را انتخاب کنید و انتخاب کنید فوت خوب مشاهده شگفت انگیز است کدام ممکن است بافت های عضلانی تثبیت کننده عمیق هسته بدست آورده اید را عملکرد مکان ها. فکر کردن در معده، {ستون فقرات}، پایین (نخست، میانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیرین)، فلکسورهای لگن، اکستانسورهای لگن را انتخاب کنید و انتخاب کنید باسن است. این به تقویت امکانات را انتخاب کنید و انتخاب کنید استقامت بافت های عضلانی کمر پشتیبانی می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالات {آسیب} را به کاهش می دهد.

باشد که می تواند یک باشد مشاهده شگفت انگیز را انتخاب کنید و انتخاب کنید {مفید} {برای هر} {کسی} است، ویژه به ویژه افرادی که به آنها خواهند شد مشاوره شده است کدام ممکن است “هسته ضعیف” دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیگرانی تخصصی ایجاد می کند فعالیت های ورزشی های اوقات فراغت هر دو تهاجمی نمایندگی می کنند. کشش متناوب بازو را انتخاب کنید و انتخاب کنید فوت برای تقویت استعداد های بدست آورده اید در داخل {گلف}، تنیس، لاکراس را انتخاب کنید و انتخاب کنید {هر} فعالیت های ورزشی یکی دیگر کدام ممکن است ممکن است بخواهید تلنگر توسط {ستون فقرات} دارد، شگفت انگیز است.

نحوه مشارکت در این مشاهده:

  1. همراه خود موقعیت قرار دادن بازو ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوها روی پایین راه اندازی کنید.
  2. معده شخصی را سکسی کنید (دکمه ناف تمیز کردن با سمت {ستون فقرات} شخصی بکشید).
  3. مچ بازو شخصی را مستقیماً {زیر} شانه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوها را مستقیماً {زیر} باسن قرار دهید.
  4. {در حالی که} چشمانتان روی پایین است، پایین شخصی را برازنده را انتخاب کنید و انتخاب کنید برازنده حفظ کنید. تصور کنید کدام ممکن است خوب برس را در داخل طولانی شدن {ستون فقرات} شخصی متعادل می کنید (در کل). حتی می توانید برای {نتایج} بالاتر خوب چوبی در داخل طولانی شدن {ستون فقرات} شخصی قرار دهید. عملکرد اینجا است کدام ممکن است پایین را انتخاب کنید و انتخاب کنید باسن شخصی را در کل مشاهده برازنده حفظ کنید به همان اندازه چوبی به پایین برخورد نکند.
  5. پاهای بدست آورده اید نیاز به موازی باشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرنج‌ها نیاز به در جهت ران‌هایتان چرخیده را انتخاب کنید و انتخاب کنید انگشتانتان در جهت ورودی باشد یا نباشد.
  6. به همین دلیل این حالت، دم بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازوی راست شخصی را همراه خود زاویه 45 سطح در جهت نخست و خارج از درب ببرید (همراه خود شست نخست – {عکس} را ببینید) {در حالی که} پای چپ شخصی را به همان اندازه {جایی} کدام ممکن است ممکن است به طور اضافی نخست بیاورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل حالت اکستنشن رادیکال قرار دهید، با بیرون اینکه لگن بدست آورده اید به هر دو طرف تاب بخورد.
  7. سناریو را به مدت زمان 5 ثانیه حفظ کنید.
  8. در کل این اکستنشن به برازنده حفظ پایین شخصی با آن همراه باشید. {اجازه} ندهید برس به همین دلیل پایین بدست آورده اید بیفتد.
  9. نفس شخصی را بیرون از در دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوهای شخصی را {زیر} نیم تنه قرار دهید به همان اندازه آرنج به همین دلیل زانو رفتن تدریجی. به همین دلیل بافت های عضلانی معده شخصی برای {کشیدن} به همان اندازه انتهای {حرکت} بیشترین استفاده را ببرید.
  10. خوب ست را در داخل خوب طرف تکرار کنید، مکث کوتاهی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل طرف نه تکرار کنید.
  11. 10-15 تکرار را {به آرامی} برای 1-2 ست مشارکت در دهید

مسائل:

* می توانید به همین دلیل خوب مقررات تاشو، چوبی برس و بسیاری دیگر بیشترین استفاده را ببرید – چیزی تخصصی ایجاد می کند طولانی شدن {ستون فقرات} بدست آورده اید قرار خواهد گرفت.

* آن را فراموش نکنید در کل مشاهده، معده شخصی را سکسی حفظ کنید.

* آن را فراموش نکنید در کل مشاهده {به آرامی} نفس بکشید. به هیچ وجه نفس شخصی را حبس نکنید.

* برای دشوارتر کردن این مشاهده، ثبات را روی خوب فر فوم 1/2، دیسک Dyna هر دو توپ BOSU نگه داشتن کنید.

در داخل بهزیستی،