من به مدت 1 هفته هر روز شکلات خوردم و این چیزی است که اتفاق افتاد

من به مدت 1 هفته هر روز شکلات خوردم و این چیزی است که اتفاق افتاد


سلام ، من دومینیک هستم و مشروب می خورم. خوب ، شاید نه به طور جدیاما من عاشق شکلات کمی هستم – در هر تکرار! برخی از غذاهای مورد علاقه من با کاکائو پر می شوند ، چه مایع ، چه جامد ، چه کامل و چه به شکل پخته.

در عین حال ، من تمایل دارم رژیم غذایی بسیار سالمی داشته باشم – من به طور منظم ورزش می کنم و از تغذیه بدن و ذهن خود برای لذت بردن از یک شیوه زندگی سالم لذت می برم. وقتی FitOn از من می پرسد آیا می خواهم هر روز به مدت یک هفته شکلات بخورم ، چه کنم؟ نه بررسی؟

هدف من: ثابت کنید که شکلات می تواند (و باید باشد) بخشی از شیوه زندگی سالم شما باشد و این به هدف شما از مراقبت روزانه از خود آسیب نمی رساند. آیا من کار را انجام دادم؟ من پایان را خراب نمی کنم! بخوانید ، دوستداران شکلات.

فواید شکلات

اگر نیاز به تأیید گرایش به سیگار دارید ، به دنبال چیز دیگری نباشید.

شکلات برای مبتدیان – به ویژه شکلات تلخ پر شده با منیزیم معدنی معدنی سالهاست که من با متخصص تغذیه ، لیزا ماستلا ، RD ، MPH (شخصی و حرفه ای) کار می کنم. شکلات یاد بگیرید به عنوان یک وعده غذایی راحت در دوران قاعدگی: غلظت بالای منیزیم می تواند به کاهش گرفتگی عضلات ، رفع تنش و بهبود روحیه کمک کند و همچنین می تواند به خواب کمک کند.

به همین دلیل است که مشاهده می شود (در میان دلایل دیگر) شیر کاکائو به عنوان یک گزینه پرکننده در پایان مسابقات استقامتی مانند نیمه ماراتن. علاوه بر منیزیم ، شکلات تلخ نیز وجود دارد مقادیر بالای آهن، منگنز ، مس ، پتاسیم ، فسفر ، روی و سلنیوم. اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد! همچنین منبع عالی آنتی اکسیدان ها است. بله دوستان … شکلات است غذای فوق العاده ، ممنون که پرسیدید

تحصیلات سپس برای یادگیری نشان میدهد که شکلات پشتیبانی نیز مفید واقع شد سلامت قلب و فشار خونبه

شکلات می تواند به شما بدهد پوست درخشان و از شما در برابر آفتاب محافظت می کند (!!) ، و ترکیبات فعال میتوانست عملکرد شناختی را افزایش می دهد و بهبود سلامت مغزبه آیا کاری وجود دارد که شکلات نتواند انجام دهد؟

به یاد داشته باشید – این تحقیق در دست بررسی است شکلات تلخ (یعنی کاکائو) بلند کردن سنگین ؛ شکر اثر معکوس دارد همه این مزایای خوب ، متأسفانه ، از آن گیاه زیبا و فراوان کاکائو ناشی می شود که در قفسه های فروشگاه های مواد غذایی آمریکایی فرو رفته و به راحتی در پردازش غذاهای بسته بندی شده و ارزان از بین می رود. اینجاست که آموزش سلامت شما مطرح می شود: در خرید شکلات هوشمند باشید! اگر قصد دارید از مزایای فیزیولوژیکی کاکائو و خواص جادویی آن برخوردار شوید ، درصد بالایی از شکلات تلخ را از تولیدکنندگان با کیفیت استفاده کنید.

من 7 روز شکلات ساده خوردم و این چیزی است که اتفاق افتاد

آیا من همیشه به درصد بالای شکلات تلخ سالم که در بالا ذکر شد پایبند بودم؟ خیر اما این در مورد baaaalance است ، دوست من! در اینجا نگاهی به هفته من دارم.

1. روز: S’mores (برای تولد من!)

شکلات این هفته را به شادترین شکل شروع کردم: تولدها. من چند دوست داشتم و ما چیزهای زیادی را داخل شومینه با تکه های شکلاتی کلاسی Hershey آماده کردیم. آیا این یک انتخاب سالم است؟ نه از نظر فیزیولوژیکی … نه واقعا. اما از نظر ذهنی و احساسی ، کاملاً. این یکی از آن لحظاتی است که غذا وسیله ارتباط ، حافظه و شادی است – ما فوراً غذاهای کوچک سوخته خود را آماده کرده و آن لحظه (و شکلات) را چشیدیم.

روز دوم: اسموتی کاکائو

به تازگی ، من به لطف بهترین دوستم که بیشترین رنج را کشید ، غذاهای کامل Ka’Chava را کشف و تجربه کردم. حتی اگر پودر پروتئین کاکائو را انتخاب می کنید ، این غذای خاص را تکان دهید یا خودتان آن را تهیه کنید خمیر کاکائو تقویت کننده روحیه، این یک راه طراوت (و سالم!) است که شکلات خوشمزه را در برنامه غذایی سالم خود قرار دهید.

روز سوم: شکلات تلخ

قبل از خواب ، چند مربع شکلات تلخ از Trader Joe به عنوان یک کلاه شب کوچک خریدم. برای من طعم شکلات تلخ آنقدر قوی است که من نیازی به نوشیدن یا خوردن یک تن احساس نمی کنم. ممکن است فقط چند لقمه داشته باشم و احساس سیری کامل کنم. همچنین ، وقتی همه چیز مورد نیاز من طعم شیرین باشد ، مانع از خوردن آجیل در یک دسر سنگین و پر کالری می شود.

روز چهارم: شیر شکلاتی

همانطور که قبلاً گفتم … دلیلی برای یافتن شیر شکلات در خط پایان بسیاری از مسابقات وجود دارد! این است ترکیبی عالی از کربوهیدراتهای سریع و پروتئین هابه شخصاً ، من شیر شکلات را به عنوان یک نوشیدنی پس از تمرین دوست دارم ، بنابراین من بعد از نوشیدن زیاد از این نوشیدنی استفاده می کنم. 44 دقیقه 20/20 HIIT با دانیلبه اگر به لاکتوز حساسیت ندارید ، من آن را به شدت توصیه می کنم! برای مخلوط کمتر فرآوری شده و بیشتر بر سلامتی خود ، سعی کنید شیر شکلات خود را با کاکائو خام و شربت افرا ارگانیک تهیه کنید.

مربوط: آیا واقعاً شیر شکلات بهترین نوشیدنی بعد از تمرین است؟

روز پنجم: کاسه باز کاکائو و شکلات تیره

یکی از صبحانه های مورد علاقه من یک غذای نرم است و من آن را * باز * می کنم. من هرگز شکلات Açaí plus انجام نداده بودم ، بنابراین متوجه شدم که یک هفته طول می کشد تا امتحان کنم … و من از کاری که انجام می داد بسیار هیجان زده بودم. من کمی کاکائو به مخلوط اضافه کردم و کاسه ام را با تکه های تمشک و شکلات تلخ پر کردم و واقعاً مانند دسر برای صبحانه بود – اما این یک تقویت کننده روحیه دیوانه کننده بود.

روز ششم: شکلات داغ شفا داده شده

با سردتر شدن ، من سراغ این FitOn خوشمزه داغ رفتم نوشیدنی کاکائویی فوق العادهبه نوشیدن یک نوشیدنی گرم و شیرین در پاییز چیزی آرامش بخش است ، می دانید؟ مخلوط شکلات و ادویه ها مرا به یاد شکلات داغ مکزیکی می اندازد (یکی دیگر که دوست دارم) ، اما به شیوه ای سبک تر و مغذی تر.

روز 7: براونی

فینال شنبه؟ ابرو جویدنی و شکلاتی از فروشگاه محلی مورد علاقه من. قهوه ای احتمالاً غذای مورد علاقه من در تمام دوران است (و تنها غذایی که به نظر می رسد نشانه سیری در آن نیست).

نتایج: احساس خوشبختی می کنم! هفته بسیار خوبی بود و لذت بردن از تمرکز بر تهیه (یا خرید) یک غذای شکلاتی خوشمزه برای خودم هر روز. شکلات می تواند از نانوایی فرانسوی ، زخم داغ یا شکلات یا مخلوطی از اسموتی کاکائو و کلم پیچ استفاده کند ، اما شادی بیشتری را به رژیم غذایی شما اضافه می کند.

زمینه: بقیه رژیم غذایی من

فکر می کنم توجه به این نکته ضروری است که رژیم شکلاتی من با بقیه رژیم غذایی من متعادل است. من خودم را محدود نمی کنم و به صورت شهودی غذا می خورم (که بخشی از تمرینات تغذیه شخصی من است) ، اما من سبزیجات را دوست دارم و به غذاهای سالم تر تمایل دارم و با غذاهای شیرین و غنی کمتری احساس سیری می کنم (البته قهوه ای است). به یاد داشته باشید که این عکس فوری از وعده های غذایی هفتگی من بخش بسیار کوچکی از چیزی است که من در هفت روز خوردم. به عنوان مثال ، یک وعده غذایی میگو ، مارچوبه ، اسفناج سرخ شده و یک پاستای فرشته کوچک رژیم غذایی (پروتئین ، سبزیجات زیاد ، مقداری کربوهیدرات دریافت می کنید …) بود.

شکلات سالم مورد علاقه من

راه مورد علاقه من؟ تمام مسیر! حتی وقتی این را نوشتم و یک دقیقه پیش در مورد شکلات تلخ صحبت می کردم ، می خواهم به جای آن ماشین فرانسوی ، یک ماشین سوار شوم و یک تمساح بخرم که در مرکز آن کره شکلات سیاه ذوب شده بخرم.

این زیبایی شکلات است ، IMO. این برنامه همه کاره است و می تواند به طرق مختلف در منوی شما گنجانده شود. اعم از انفرادی یا میوه ای ، مخلوط با سبزیجات ، پخته ، منجمد ، پودر شده … دیدن (و مصرف) معجزه است.

اگر مجبور به انتخاب شدم ، باید بگویم که کاسه اسموتی این هفته واقعاً من را منفجر کرد. از نظر یک روش “سالم” برای خوردن شکلات ، خوشحالم که از مخلوط کاسه اسموتی توت شکلایی توت خوشم آمد. من دوباره آن را به طور کامل انجام خواهم داد!

بردن

همانطور که اشاره کردم ، این تجربه باعث شادی زیادی در زندگی روزمره و روال عادی من شد. شکلات واقعاً نشاط آور است ، مردم! وقتی صحبت از وزن ، عملکرد و سایر شاخص های سلامتی می شود – صادقانه بگویم ، من مثل هفت روز پیش هستم. بدون نوسان وزن ، بدون تنبلی ، بدون افزایش یا کاهش قند. احساس عادی (و مطمئناً سالم!) مسخره است.

به نظر من ، این ثابت می کند که رویکرد متعادل به سلامتی بهترین راه برای حفظ تعادل کامل بدن و ذهن است. من دانشمند نیستم ، اما “نتیجه” این “مطالعه” به شرح زیر نوشته می شود: کاکائو = هموستاز.

گرچه من دکتر فلسفه نیستم. محقق ، من یک مربی تغذیه معتبر هستم ، بنابراین این تجربه هفتگی من و این تجربه است: غذاهایی را بیابید که شادی را برای شما به ارمغان می آورد و درباره آنها بیشتر بدانید. اضافه کردن به به زمان غذا خوردن خود توجه کنید؛ این جریان اطلاعات ساده او سالم است (حتی مطالعات نشان می دهد می تواند به کاهش وزن شما کمک کند اگر به نظر شما هدفی است). هیچ کس نباید از شادی محروم شود و هرچه این تجربه شادتر و متفکرانه تر باشد ، می توانید عادات سالم و مثبت تری را در سایر زمینه های زندگی خود ایجاد کنید.

خوردن و تغذیه سالم ایده های متقابل نیستند. اگر عاقلانه و عمدی به این موضوع برخورد کنید ، آنها می توانند دست به دست هم و هماهنگ زندگی کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *