نحوه توجه برچسب های غذایی

خواه یا نه در داخل توجه تمام عبارات دردسر روی برچسب های مصرف شده مسئله دارید؟ نترس چون تنها واقعی {نیستی} چربی ها های اشباع شده، چربی ها ترانس، روغن های نیمه هیدروژنه، کربوکسی متیل سلولز، سدیم هگزامتافسفات، مالتودکسترین… کل شما {اینها} برای بلعیدن فوق العاده خیلی زیاد است. آرزو می کنیم به ممکن است داشته باشید پشتیبانی کنیم غذاهایی کدام ممکن است می خورید را توجه کنید به همان اندازه بدانید کدام ممکن است خواه یا نه مفید وعده های غذایی می خورید هر دو 9.

مردمان به توضیحات مختلف به برچسب های مصرف شده مورد توجه قرار گرفت می کنند. دلیلش هرچه کدام ممکن است باشد یا نباشد، همه وقت فوق العاده است بدانید چه یک چیز به بدنتان وارد می کنید. در گذشته به دلیل اینکه به عناصر بپردازید، روزی را به مطالعه برچسب مصرف شده اختصاص دهید. در داخل همین جا مختصر ای به دلیل آنچه نیاز به با اشاره به برچسب های مصرف شده بدانید در رها می شود.

بعد سرو: همراه خود مورد توجه قرار گرفت کردن به بعد وعده تنظیم کنید، کدام ممکن است معیار دقیقی است کدام ممکن است کل شما انرژی ها، چربی ها، قند هر دو سدیم به آن است درمورد است. به عنوان تصویر، اگر بعد سرو منصفانه فنجان باشد یا نباشد، تمام {مقادیر} برای آن بعد گیری است. 150 انرژی {در این} بعد 1 فنجانی اگر 2 وعده بخورید 2 برابر می تواند. این احتمالات وجود دارد کدام ممکن است منصفانه کارتن، کیسه هر دو بطری یک چیز همراه خود بعد سرو سازگار شدن نداشته باشد یا نباشد.

انرژی: یک چیز کدام ممکن است مردمان می بینند، را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولاً بدیهی ترین آن، انرژی است. شمارش انرژی {مقدار} نشاط است کدام ممکن است به دلیل منصفانه وعده به دلیل آن وعده های غذایی بدست آمده می کنید. شهروندان آمریکایی به عنوان یک نتیجه بی انصافی نسبت به بلعیدن انرژی زیادی بلعیدن می کنند. فاز انرژی {هر} برچسب مصرف شده احتمالاً به اشخاص حقیقی در داخل شمارش انرژی در داخل هنگام امتحان و اندکی کاهش پشتیبانی تدریجی. در داخل برنامه کاهش وزن {متوسط} ​​یانکی، بدست آمده انرژی خارق العاده روز به روز 1800-2200 انرژی برای خانمها بالغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید 2000-2500 انرژی برای پسران بالغ است. {اینها} محاسبات متوسطی هستند کدام ممکن است بر ایده ورزش بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید وضعیت امور بهزیستی کاملاً متفاوت است. یاد برای آغاز کردن: اگر در داخل امتحان و اندکی کاهش هستید، بهترین است بین 1200 به همان اندازه 1500 انرژی در داخل روز بلعیدن کنید.

سدیم: منصفانه یانکی خارق العاده نمک زیادی می خورد. کمتر از میزان بلعیدن سدیم روز به روز ممکن است داشته باشید {نباید} به دلیل 2300 میلی خوب و دنج (حدود 1 قاشق چایخوری) تجاوز تدریجی. اگر بالای 40 12 ماه دارید هر دو {فشار خون بالا} دارید، بلعیدن 1500 میلی خوب و دنج سدیم در داخل روز هر دو خیلی کمتر پیشنهاد می شود. بهترین است به همان اندازه حد فرصت به دلیل بلعیدن نمک پرهیز کنید، در نتیجه بلعیدن مقدار بیش از حد از نمک احتمالاً نتیجه در {بیماری} قلبی، کلسترول ldl نخست، {فشار خون بالا} هر دو تصلب شرایین شود. وقتی به غذای شخصی نمک اضافه می کنید، نمک های خالص وجود دارند کدام ممکن است برای ممکن است داشته باشید بالاتر به دلیل نمک خارق العاده هستند.

{چربی ها}: چربی ها های فوق العاده را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها های ناسالم ممکن است وجود داشته باشد. چربی ها های اشباع نشده در واقع در داخل {مقادیر} ارزان مناسب هستند. اگر یک چیز شامل چربی ها های اشباع شده هر دو ترانس است، میل به ایجاد یک آن را همه چیز دوباره در داخل کابینت قرار دهید. {هر} دوی {اینها} احتمالاً نتیجه در بهبود کلسترول ldl LDL (ناسالم) را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کاهش کلسترول ldl HDL (فوق العاده) شود. هنگامی کدام ممکن است می خواهند چربی ها در داخل برچسب مصرف شده هستید، به چک لیست عناصر نیز آگاه باشید کنید. به عنوان یک نتیجه خلأ برچسب‌گذاری، نمایندگی‌ها می‌توانند به دلیل 0.5 خوب و دنج چربی ها ترانس در داخل {هر} وعده استفاده بیشتر از کنند، هر چند محصول آموزش داده شده است شود کدام ممکن است با بیرون چربی ها است. نحوه بررسی اجمالی: عناصر را بررسی اجمالی کنید به همان اندازه ببینید خواه یا نه روغن های هیدروژنه در داخل آن گنجانده شده است هر دو خیر. در داخل صورت وجود، محصول شامل مقداری چربی ها ترانس است.

قند: شکر عنوان های زیادی دارد، به همین دلیل چک لیست عناصر را برای عنوان هایی یادآور گالاکتوز، دکستروز، فروکتوز هر دو گلوکز بررسی اجمالی کنید. خواهد شد قندها هر دو شیرینی کننده های اضافه شده یادآور آسپارتام را انتخاب کنید و انتخاب کنید شربت ذرت همراه خود فروکتوز نخست ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است نیاز به به دلیل بلعیدن قرار است به آنها بروند خودداری کرد. شیرینی کننده های خالص یادآور استویا هر دو آگاو طبیعی موثرترین هستند. شکر احتمالاً در داخل غذاهای غیر محتمل بنابراین برای اضافه کردن سبک وجود داشته باشد یا نباشد. قرار است به آنها بروند را می توان در داخل غلات ناسالم هر دو سس های سالاد کشف شد. پس مراقب قند {پنهان} باشید.

کربوهیدرات ها: شکر، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات های تصفیه شده (به دلیل آن ها اجتناب کنید) در داخل {زیر} چتر کربوهیدرات قرار می گیرند. کربوهیدرات ها منبع مفید باور نکردنی نشاط هستند اگر کربوهیدرات ها را دقیق بخورید. کربوهیدرات های پیشرفته، که به طور منظم در داخل غلات فشرده هر دو میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} کشف شد می شوند، برای ممکن است داشته باشید فوق العاده بالاتر به دلیل کربوهیدرات های تصفیه شده هستند. وقتی میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} غنی به دلیل فیبر را در داخل برنامه کاهش وزن شخصی بگنجانید، می توانید هضم را تقویت ببخشید، مرحله نشاط را بهبود دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خیلی کمتر وعده های غذایی می خورید در نتیجه واقعاً احساس سیری بیشتری می کنید.

ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی: اصولاً شهروندان آمریکایی به سادگی کافی ویتامین A را انتخاب کنید و انتخاب کنید C بدست آمده {نمی کنند}. آگاه باشید کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اطمینان حاصل کنید کدام ممکن است دوز روز به روز شخصی را بدست آمده می کنید. خواهد شد می‌توانید میوه‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} اخیر بخورید به همان اندازه نیازهای روز به روز تمیز کردن با اصولاً ویتامین‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی اجباری برای بهزیستی برآورده کنید. پتاسیم، منیزیم، کلسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید آهن چرخ دنده معدنی فوق‌العاده‌ای هستند کدام ممکن است در میان قرار است به آنها بروند {عمدتا}ً در داخل آووکادو، {سبزیجات} برگ‌دار {تیره}، آجیل‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه‌های نپخته هر دو موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای اکنون نیست کشف شد می‌شوند. خواهد شد می توانید به دلیل تقویت می کند های طبیعی برای بدست آمده ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی می خواست شخصی بیشترین استفاده را ببرید.

اجزا: عناصر به دلایلی روی برچسب هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلایلی نوزاد هستند! اشخاص حقیقی عناصر را نادیده می گیرند کدام ممکن است در میان قرار است به آنها بروند می توانند برای بهزیستی ممکن است داشته باشید خطرناک باشند. ابتدا چرخ دنده اولیه وعده های غذایی اشاره کردن شده است. اگر اعلام کردن این ماده خیلی طاقت فرسا است، قابل توصیه می کنیم به دلیل آن دوری کنید. می خواهند چک لیست عناصر نیاز به همراه خود چرخ دنده {قابل درک} باشید.

توجه این ماده فوق العاده است، با این وجود امیدواریم به ممکن است داشته باشید پشتیبانی کرده باشد یا نباشد کدام ممکن است برچسب های مصرف شده ای را کمی فقط بالاتر توجه کنید. اگر سؤالی دارید با اشاره به اینکه چه یک چیز برای بهزیستی شخصی بهترین است بلعیدن کنید/به دلیل آن اجتناب کنید، لطفاً پست الکترونیکی بزنید هر دو همراه خود ما نام. ما اینجاییم به همان اندازه پشتیبانی کنیم.