پنج کاری که برای سلامتی و کاهش وزن باید انجام دهید

اغلب از من می پرسند که بهترین رژیم غذایی، بهترین برنامه غذایی، بهترین برنامه ورزشی و بهترین کتاب برای بهبود سلامت، تناسب اندام یا کاهش وزن شما چیست.

پاسخ این است که بهترین راه برای انجام آن وجود ندارد. بهترین کتاب وجود ندارد، و هیچ راه درست یا اشتباهی برای انجام آن وجود ندارد.

5 کاری که باید برای دستیابی به سلامتی خود انجام دهید اینها هستند

1. به یادگیری در مورد سلامتی، تناسب اندام، تغذیه و کاهش وزن از منابع مختلف ادامه دهید

تنها مهم ترین کاری که باید از همان ابتدا انجام دهید این است که اقدام کنید و شروع به یادگیری در مورد سلامت کنید و به دنبال آن چیزهایی را که یاد می گیرید در عمل به کار ببرید. ما گروهی از افراد بسیار متنوع هستیم و آنچه برای شما مفید است ممکن است برای شخص بعدی کارساز نباشد. شما باید آنچه برای شما مفید است را از منابع مختلف پیدا کنید، دانش خود را گسترش دهید و هیچ چیز را به عنوان بهترین چیز برای سلامتی خود نپذیرید. به خواندن ادامه دهید، به یادگیری ادامه دهید و آنچه برای شما مفید است را حفظ کنید و آنچه را که مفید نیست کنار بگذارید.

دانش قدرت نیست، اما “دانش در عمل قدرت است!”

برخی از نکات بسیار ساده را که باید در نظر داشته باشید این است که بدن با غذا کار می کند و اگر به آن غذای باکیفیت را بدهید، در هر شرایطی که اتفاق می افتد، احتمالاً به طور کلی نتایج خوبی خواهید گرفت. با خوردن تا حد امکان نزدیک به طبیعت، تا حد امکان ارگانیک و حذف غذاهای فرآوری شده و چربی های ترانس، تغذیه را به حداکثر برسانید.

2. یک مربی پیدا کنید.

کسی که آنجا بوده است، این کار را انجام داده است و شما می توانید مدل سازی کنید.

من در سنین پایین متوجه شدم که اگر بتوانیم فردی را که آنجا بوده است و این کار را انجام داده و به نتایجی رسیده است الگوبرداری کنیم، آنگاه می‌توانیم “تعقیب” را انجام دهیم تا بفهمیم چه چیزی برای سلامتی و کاهش وزن شما مفید است – چه چیزی و با انجام این کار سریعتر به نتیجه برسید.

یک مربی پیدا کنید، یک الگو برای چیزهایی که به دنبال آن هستید. اگر این کاهش وزن یا برای بهبود سلامتی شماست، کسی را پیدا کنید که در جای پای شما قدم گذاشته و می داند که در چه حالی هستید. آنها را مدل کنید. کاری که آنها انجام دادند را انجام دهید، روند آنها را تکرار کنید و با آنها تماس بگیرید تا از آنها بپرسید که چه چیزی مؤثر است و چه چیزی جواب نداد. شما می توانید با انجام کارهایی که مفید هستند و نادیده گرفتن کارهایی که مفید نیستند در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید.

3. دانشی را که در مورد سلامت می آموزید به صورت روزانه به کار ببرید

این جایی است که بخش اقدام وارد می شود. شما باید دانشی را که از مطالبی که در مورد سلامت خوانده اید یا تماشا کرده اید و با صحبت با افرادی که قبل از شما آنجا بوده اند به کار ببرید. اگر آن را عملی نکنید، به یک معتاد اطلاعات تبدیل شده اید و نه فردی که دانش خود را دنبال کند. شما باید اصولی را که به طور روزانه یاد گرفته اید شروع کنید و به آن پایبند باشید. بدون آزمون و خطا، به سرعت به جایی نمی رسید و واقعاً نمی دانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست.

4. مراحل یک، دو و سه را تکرار کنید

به یاد داشته باشید، هیچ راه درست یا اشتباهی برای کاهش وزن، بهبود سلامت یا رسیدن به آنچه می خواهید وجود ندارد. شما باید به یادگیری ادامه دهید و مطالبی را که خوانده اید به چالش بکشید. به من می گویند چیزی که من آموزش می دهم اشتباه است و می پرسم وقتی آن را امتحان کردید چه نتیجه ای داشتید؟ خوب، آنها آن را امتحان نکردند و بنابراین من بعد از آن می پرسم “به چه حقی داری به من بگوئید که آنچه من آموزش می دهم اشتباه است”. ممکن است برای من یا برای بسیاری از افرادی که مربیگری می‌کنم، از جمله خودتان، کارساز بوده باشد، اما بدون امتحان کردن و به چالش کشیدن آن، هرگز نمی‌دانید.

به یادگیری در مورد سلامتی ادامه دهید، به خواندن ادامه دهید، به استفاده از آنچه خوانده اید و این دانش جدید ادامه دهید. فرآیند فیلتر کردن را برای خودتان آغاز کنید که چه چیزی برای شما مفید است و چه چیزی برای شما کارساز نخواهد بود. به یاد داشته باشید که این به شما مربوط می شود، نه من یا طرف مقابل، بلکه به شما کمک می کند تا به اهداف کاهش وزن یا سلامت خود برسید. این ممکن است به خوبی در مورد استفاده از برخی اصول تناسب اندام باشد که به قدری بحث برانگیز به نظر می رسند که فکر می کنید احتمالاً نمی توانند کار کنند. یکی از جمله های مورد علاقه من این است که “هرچی می گویم را باور نکن، اما تو را به چالش می کشم تا ثابت کنی اشتباه می کنم”. قصد من این است که شما آن را امتحان کنید.

وقتی برای اولین بار سفرم را برای کاهش وزن 300 پوندی شروع کردم، یک کتاب خواندم و اصول را مانند انجیل موعظه کردم. در نهایت به من گفته شد که “ساکت شو” و چیز دیگری بخوانم، بنابراین من این وظیفه را بر عهده گرفتم که هر آنچه که می توانم در مورد سلامتی و کاهش وزن یاد بگیرم. من شروع به استفاده روزانه از دانش جدیدم کردم، افرادی را یافتم که قبلاً از اطلاعات استفاده کرده بودند و در مورد آن چه اعتقاد داشتند، چه چیزی برای سلامتی آنها مفید بود و سپس برای خودم کشف کردم که چه چیزی مؤثر است.

سرانجام، راز نهایی سلامتی و کاهش وزن را کشف کردم.

5. هرگز تسلیم نشوید.

هیچگاه تمام نمیشود. در گستره بزرگ زندگی شما، 30، 40، 50 یا بیشتر سال آینده، چند روزی است که از مسیر خود خارج شوید. به انجام کارهایی که انجام می‌دادید، ادامه دهید، به یادگیری ادامه دهید، به امتحان کردن چیزهای جدید ادامه دهید، به کارهایی که در زمانی که کار می‌کردند برگردید و به برنامه‌های تناسب اندام روزانه خود ادامه دهید. احتمالاً مهمترین واقعیت در مورد ورزش یا تناسب اندام این است که بدن ما برای حرکت طراحی شده است و ما از آن دور شده ایم. ما باید روزانه کاری انجام دهیم تا بدن خود را ورزش دهیم.

هرگز تسلیم نشوید. هرگز سلامتی را که می خواهید از دست ندهید و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید.