چرا از تبلیغات Ezine برای تجارت آنلاین خود استفاده کنید؟

نشریه اینترنتی یک نشریه آنلاین است که از طریق ایمیل برای خوانندگان ارسال می شود.

تبلیغات Ezine بسیار هدفمند است به این معنی که شما می توانید فوراً با یک کمپین تبلیغاتی در یک نشریه اینترنتی مناسب به مخاطبان خاص خود برسید. افرادی که به پخت و پز علاقه دارند مجله های الکترونیکی نانوایی را مطالعه می کنند، افرادی که به سلامتی و تناسب اندام علاقه مند هستند مجله های الکترونیکی مرتبط با سلامتی را مطالعه می کنند، افرادی که می خواهند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند، مجلات فرصت های تجاری یا بازاریابی اینترنتی را مطالعه می کنند و غیره.

کلید موفقیت در تبلیغات اینترنتی این است که محتوای اینترنتی را با پیشنهاد شما مطابقت دهید. این به این معنی است که اگر یک مجله اینترنتی خوانندگان قابل توجهی داشته باشد، به طور خودکار به این معنی نیست که بازار هدف شما را جذب خواهد کرد. ممکن است خوب به نظر برسد که یک نشریه اینترنتی خاص ده ها هزار مشترک داشته باشد، اما اگر می خواهید محصولی را بفروشید که هیچ ارتباطی با آن مشترکین ندارد، پول خود را هدر خواهید داد.

بسیار بهتر است که روی یک آگهی در یک نشریه اینترنتی کوچکتر، هدفمندتر سرمایه گذاری کنید که موفقیت بسیار بهتری برای شما به همراه داشته باشد و هزینه بسیار کمتری برای شما به همراه داشته باشد.

افرادی که مجله های الکترونیکی را می خوانند صرفاً به این دلیل که آن را درخواست کرده اند این کار را انجام می دهند و بنابراین علاقه قابل توجهی به محتوای مجله دارند. به همین دلیل است که تبلیغات اینترنتی یک منبع بازاریابی خاص است زیرا می توانید به افرادی دسترسی پیدا کنید که از قبل به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند.

یک عامل موثر دیگر در مورد نشریات الکترونیکی این است که آنها از طریق ایمیل ارسال می شوند. ایمیل قدرتمندترین شکل بازاریابی در اینترنت است. همچنین، تبلیغات اینترنتی هرگز به عنوان نامه‌های ناخواسته دسته‌بندی نمی‌شوند، زیرا افرادی که مجله‌های الکترونیکی را مطالعه می‌کنند، در آن انتشارات شرکت کرده‌اند. تنها افرادی که یک نشریه اینترنتی خاص را دریافت می کنند، افرادی هستند که آن را درخواست کرده اند.

3 نوع محبوب تبلیغات اینترنتی.

تبلیغات انفرادی

تبلیغات انفرادی اساساً ایمیلی است که به لیست مشترکین مجله الکترونیکی ارسال می شود. هنگامی که یک تبلیغ انفرادی خریداری می کنید، تبلیغ شما تنها پیامی است که خواننده می بیند و بنابراین نام “انفرادی” ایجاد می شود. در حالی که این تبلیغات گران تر هستند، اگر متن تبلیغاتی ثابت شده ای دارید و وب سایت یا صفحه فرود شما به خوبی کار می کند، تبلیغات انفرادی بهترین گزینه شما برای تبلیغات اینترنتی است.

تبلیغات حامی

تبلیغات حامیان مالی در وسط یا بالای مجله اینترنتی قرار دارند. شما معمولاً تنها تبلیغ حامی در صفحه نخواهید بود، بنابراین مطمئن شوید که تبلیغ شما برای بیشترین تأثیر ممکن منحصر به فرد باشد. تبلیغات حامی هزینه کمتری نسبت به تبلیغات انفرادی دارند.

هنگام خرید یک تبلیغ حامی، قبل از خرید دقیقاً بررسی کنید که تبلیغ در کجا قرار می گیرد.

تبلیغات طبقه بندی شده

یک آگهی طبقه بندی شده معمولی یک آگهی متنی است که معمولاً بین 3 تا 5 خط طول دارد و با سایر تبلیغات در یک بخش خاص مرتب می شود. تبلیغات اینترنتی طبقه بندی شده مانند آگهی های طبقه بندی شده در روزنامه های محلی شماست.

اینترنت بزرگترین رسانه تبلیغاتی است که تا به حال تولید شده است، اما به دلیل وجود افراد زیادی که به صورت آنلاین محصولات و خدمات را می فروشند، بازار شلوغ و بسیار رقابتی است.

بنابراین شما به یک مزیت رقابتی برای کسب و کار آنلاین خود و راهی برای تبلیغ تقریباً هر محصولی برای تقریباً هر مخاطبی به راحتی و با هزینه کم نیاز دارید. تبلیغات Ezine این کار را برای شما انجام می دهد.