چرا رابطه جنسی و پول به اندازه سلامتی محبوب نیست؟

من اخیراً کلمه “سلامت” را در موتور جستجوی گوگل قرار داده ام. این جستجو 1.32 میلیارد صفحه وب را که در آن کلمه “سلامت” ذکر شده بود، به دست آورد. منظور من واقعاً عدد 1,320,000,000 است – بیش از 1.3 میلیارد اشاره. من با کلمات دیگری پیگیری کردم. “پول” 1.2 میلیارد صفحه و “سکس” 819 میلیون صفحه پیدا کرد. چه بیانیه شگفت انگیزی در مورد محبوبیت سلامتی در شبکه – بیشتر از جنسیت و پول! و تعداد مراجعی که به میلیاردها می رسد. هنگامی که من همین جستجو را در سال 2000 انجام دادم، 27 میلیون مرجع “سلامت” وجود داشت، بنابراین این افزایش بیش از چهل برابری در 8 سال گذشته است. چه گسترش علاقه به سلامت در اینترنت.

تجارت الکترونیک سلامت در اینترنت به سرعت در حال گسترش است. دو گزارش اخیر از بنیاد پیو و هریس اینتراکتیو تأیید کرده‌اند که 75 تا 80 درصد از کاربران اینترنت ایالات متحده از اینترنت برای اطلاعات بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌کنند – یعنی حدود 140 میلیون نفر. این بیش از 65٪ از کل جمعیت بزرگسال ایالات متحده است – به طور متوسط ​​هر روز 8 میلیون نفر! جای تعجب نیست که آن دسته از افراد مبتلا به بیماری های مزمن، که اخیراً با یک بیماری پزشکی تشخیص داده شده اند یا دارای اتصال اینترنت پهن باند هستند، بیشتر از سایر کاربران اینترنت از اینترنت برای مراقبت های بهداشتی استفاده می کنند و جستجوی اطلاعات سلامت آنها به یک عادت معمولی تبدیل شده است، اغلب چندین بار. هر ماه.

تجارت بخش مراقبت های بهداشتی را به عنوان یک صنعت جذاب می بیند که از فناوری های مبتنی بر وب به دلیل اندازه عظیم، ناکارآمدی و شدت اطلاعات آن بهره می برد. علاوه بر این، صنعت مراقبت های بهداشتی به ویژه با تعداد زیادی شرکت کننده، از جمله پزشکان عمومی و پزشکان مراقبت های اولیه، متخصصان، موسسات (بیمارستان های دولتی و خصوصی و شرکت های تشخیصی)، صندوق های سلامت، شرکت های دارویی، داروخانه های خرده فروشی و البته بیماران، پراکنده است. .

جان چمبرز، از سیسکو سیستمز، بارها نقل شده است که گفته است «اینترنت منتظر هیچکس نیست» و اکنون که با نفوذ شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها، ظهور انقلاب دوم اینترنتی نامیده می‌شود. مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب، اهمیت اینترنت با ورود به بافت اجتماعی زندگی ما به طرز چشمگیری افزایش یافته است. می دانیم که رادیو 30 سال و تلویزیون 15 سال طول کشید تا 60 میلیون مخاطب در سراسر جهان ایجاد کند. وب در سه سال اول 90 میلیون نفر را به دست آورد و به گذشته نگاه نکرده است، به طوری که اکنون بیش از یک و نیم میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد – 23٪ از کل جمعیت جهان.

کشورهایی مانند چین و مناطقی مانند آمریکای جنوبی و شبه قاره هند با جمعیت زیاد و پایگاه های اقتصادی خود در حال تبدیل شدن به قدرت های مهم در دنیای اینترنت هستند. من در سال 2003 از هند بازدید کردم و در حین رانندگی در امتداد جاده اصلی آگرا به دهلی، از دیدن فیبر پهنای باند که در کنار جاده حفر شده بود، شگفت زده شدم، و از راننده خود یاد گرفتم که اکنون به طور معمول مانند کل هند دیده می شود. سیم کشی سریع

بسیاری از نیروها باعث می شوند که مراقبت های بهداشتی اینترنتی به سرعت پیشرفت کند، از جمله موارد زیر:

1. مصرف کنندگان بیشتر از درآمد خود را صرف سلامت می کنند، با افزایش تخمینی هزینه 2.5٪ تا 3.5٪ در سال با افزایش سن جمعیت.

2. مصرف کنندگان تشویق می شوند تا مسئولیت بیشتری در قبال سلامت خود بپذیرند و در مورد درمان های ارائه شده برای آنها، اثربخشی آنها و سابقه ارائه دهنده فردی یا تیم پزشکی ارائه دهنده درمان بیشتر بدانند.

3. به خوبی شناخته شده است که خدمات بهداشتی مرسوم با صدمات یا عوارض ناخواسته بسیاری همراه است و گروه های وظیفه دولتی در ایالات متحده، اروپا و استرالیا همگی به شدت توصیه کرده اند که فناوری اطلاعات بیشتر در سیستم مراقبت های بهداشتی درگیر شود تا خطاها و اشتباهات کاهش یابد.

4. پزشکان بهداشت در حال حاضر به طور کلی سواد کامپیوتری بالایی دارند و دانشجویان پزشکی امروزی در دنیایی بزرگ شده اند که هرگز از زندگی بدون اینترنت اطلاعی نداشته اند. بسیاری از پزشکان صفحات اصلی خود را دارند و فرهنگ سلامت در حال تغییر است. اکنون هم بیماران و هم پزشکان به خوبی درک می کنند که بیماران می توانند مراقبت های خود را از طریق دسترسی به اطلاعات با کیفیت خوب هدایت کنند.

5. گسترش و افزایش دسترسی به اتصالات اینترنتی سریع از طریق پهنای باند باعث شده است که کل اینترنت نسبت به زمانی که اکثر مردم از طریق شماره گیری به اینترنت متصل می شوند بسیار در دسترس تر شود. اکنون یک نیروی اصلی در زندگی روزمره ما است.

6. شرکت‌های انتشاراتی بزرگ برنامه‌های اینترنتی مراقبت‌های بهداشتی قابل توجهی را توسعه داده‌اند، و گوگل و مایکروسافت اخیراً وارد صنعت سلامت شده‌اند، هم بر ایجاد پرونده‌های سلامت شخصی برای بیماران تمرکز کرده‌اند و هم با سازمان‌های بهداشتی برتر، مانند کلینیک کلیولند، همکاری می‌کنند.

حضور “سلامت” در اینترنت، به عنوان یکی از محبوب ترین و عمومی ترین عبارت های جستجوی مورد استفاده در گوگل، گسترده است. به راحتی می توان فهمید که چرا این اصطلاح از «سکس» یا «پول» محبوب تر است، وقتی همه عواملی را که در مراقبت های بهداشتی اینترنتی هدایت می کنند، بررسی کنید. چالش برای مصرف کنندگان این است که اطلاعات با کیفیت خوب را از منابع مغرضانه و نادرست مرتب کنند.