چند خوراکی مفید برای کاهش درد


با وجود شواهد رو به رشد مبنی بر اینکه برخی از مسکن ها ممکن است برای برخی افراد خطرناک باشند، این محصولات ممکن است انتخاب بهتری برای تسکین درد باشند.

در ادامه به نقل از «دویچه وله» در مورد محصولاتی صحبت خواهیم کرد که به کاهش درد در قسمت هایی از بدن کمک می کنند.

زنجبیل

زنجبیل احتمالاً بیشتر به دلیل خواص ضد تهوع و تسکین دهنده معده شناخته شده است. اما می تواند با درد از جمله درد مفاصل ناشی از آرتریت نیز مبارزه کند.

دانه کدو تنبل

دانه کدو تنبل منبع عالی منیزیم است. ماده معدنی که می تواند تعداد حملات میگرنی را کاهش دهد. تخم کدو همچنین می تواند به پیشگیری و درمان پوکی استخوان کمک کند. برای دریافت منیزیم بیشتر، بادام و بادام هندی، سبزیجات با برگ سبز تیره (مانند اسفناج و کلم پیچ)، لوبیا و عدس را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

زردچوبه

کورکومین، ماده موجود در ادویه که به آن رنگ نارنجی روشن می‌دهد، می‌تواند بر چندین فرآیند در بدن شما از جمله التهاب تأثیر بگذارد. مطالعات روی افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید و استئوآرتریت که کورکومین مصرف کردند نشان داد که آنها می توانند بدون عوارض جانبی دارو بهتر راه بروند. فلفل سیاه می تواند به جذب کورکومین در بدن کمک کند.

نعناع

روغن نعناع، ​​گرفتگی‌های دردناک و نفخ را که از علائم سندرم روده تحریک‌پذیر هستند، تسکین می‌دهد. چای نعناع یک درمان خوب برای ناراحتی های معده گاه به گاه است.