چگونه از افزایش چربی خود جلوگیری کنیم

نمی‌دانم چرا ما طوری طراحی شده‌ایم که بعد از 30 پوند جمع‌آوری کنیم، اما به نظر می‌رسد که هم برای مردان و هم برای زنان اینطور است. چگونه جلوی افزایش وزن خود را بگیرید؟ جان بنسون در کتابش رژیم 7 دقیقه ای افزایش وزن مربوط به سن را از منظر سوئیچ های خاصی که می توان هر روز صبح روشن کرد تا باعث شود بدن ما در حالت کاهش وزن قرار گیرد تا حالت افزایش وزن، مقابله می کند.

تغییر ویتامین D3 از رژیم 7 دقیقه ای

این سوئیچ ها، در مجموع 21 عدد، هر روز صبح حدود 7 دقیقه طول می کشد تا ورق بزنند. نمونه ای از سوئیچ چربی سوزی ویتامین D3 است. ویتامین D3 را می‌توانید از ایستادن در زیر نور آفتاب دریافت کنید، اما به دلایلی وقتی مردم ویتامین D3 خود را از این طریق دریافت می‌کردند، مانند مصرف یک دوز بزرگ از آن در هر روز صبح نبود. زمانی که ویتامین D3 به این روش مصرف شد، بر اساس رژیم 7 دقیقه ای، باعث می شد بدن روزانه به طور متوسط ​​220 کالری بیشتر بسوزاند.

چه چیز دیگری به جز چرخاندن 21 سوئیچ ذکر شده در رژیم 7 دقیقه ای

علاوه بر 21 سوئیچ که در مشخص شده است رژیم غذایی 7 دقیقه ای کارهای دیگری وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از افزایش وزن خود انجام دهید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به آنچه می خورید فکر کنید. سعی نکنید همه غذاهای راحتی مورد علاقه خود را ترک کنید و جوانه لوبیا و کاهو بخورید. این فقط یک دستور برای شکست است. در عوض، به این فکر کنید که کدام یک از غذاهای مورد علاقه خود را باید در آن روز بخورید و خودتان را به خوردن یک بار آن محدود کنید.

ترتیب وعده های غذایی خود را دوباره تنظیم کنید

سالاد یا میوه ها و سبزیجات تازه را ابتدا با یک لیوان پر آب بخورید و سپس 5 تا 10 دقیقه صبر کنید تا غذای اصلی خود را بچینید. به خود قول دهید که می توانید هر چقدر که می خواهید بخورید، اما حدود 10 دقیقه صبر کنید تا یک وعده دوم به خودتان بدهید. از این که چقدر راحت می‌توانید از آن وعده دوم صرفنظر کنید، شگفت زده خواهید شد.

گوشت قرمز را محدود کنید

فقط هفته ای یکبار گوشت قرمز بخورید. شما می توانید بوقلمون را جایگزین مقدار زیادی از گوشت قرمزی که اکنون می خورید کنید. همبرگر بوقلمون و سگ بوقلمون وجود دارد. این جایگزین ها خوشمزه و کم چرب هستند. وقتی با سالاد ترکیب می شوند شما را سیر می کنند نه بیرون.

کنترل بخش

بزرگترین کاری که می توانید انجام دهید این است که اندازه وعده های خود را کنترل کنید و سپس به آرامی آن ها را بخورید و حداقل 10 دقیقه صبر کنید تا چند ثانیه ادامه دهید. همچنین مطمئن شوید که آخرین لقمه غذا را حداقل 3 ساعت قبل از رفتن به رختخواب خورده باشید.

از کربوهیدرات های تصفیه شده اجتناب کنید

مانند گوشت قرمز، فقط یک بار در هفته یا برای موقعیت های خاص کربوهیدرات های تصفیه شده مصرف کنید. کربوهیدرات های تصفیه شده باعث جذب آب در بدن شما می شود، بنابراین خوردن آنها می تواند باعث افزایش سریع وزن شود.

آخرین چیزی که در این لیست وجود دارد، ورزش مداوم است. چیزی ساده و آسان مانند پیاده روی 30 دقیقه در روز. اگر نمی توانید هر روز این کار را انجام دهید، حداقل 3 بار در هفته این کار را انجام دهید.

بنابراین اگر مراقب وعده های غذایی خود هستید، آهسته غذا بخورید، ده دقیقه صبر کنید قبل از مصرف چند ثانیه، گوشت قرمز و کربوهیدرات های تصفیه شده را فقط یک بار در هفته بخورید و 21 سوئیچ ذکر شده در کتاب الکترونیکی جان بنسون را برگردانید. رژیم 7 دقیقه ای شما باید به راحتی از افزایش وزن خود جلوگیری کنید. بسیاری از مردم دریافته اند که تنها با زدن 21 سوئیچ، ماهیانه 5 تا 8 پوند وزن کم می کنند. پس از همین امروز شروع کنید و فردا سبک تری داشته باشید.