کودکان سالم – والدین تأثیر دارند

برای فرزندانمان چه می خواهیم؟

والدین چیزهای زیادی برای فرزندان خود می خواهند. سلامتی مهمترین مورد در میان آنها خواهد بود.

برخی از بیماری ها ارثی هستند. والدین قادر به کنترل ژن هایی نیستند که به فرزندانشان منتقل می کنند

در موارد دیگر بیماری نتیجه عدم درک است. اهمیت کمک به فرزندانمان در ایجاد عادات غذایی خوب اغلب نادیده گرفته می شود. امروزه آموزش شیوه زندگی سالم به کودکان بسیار چالش برانگیز است. چرا، من فقط برای شروع به تلویزیون قدیمی ساده فکر می کنم.

چگونه تلویزیون فرصت سالم بودن را از کودکان سلب می کند؟ اولین فکر من تبلیغات است. بچه ها وقتی جلوی تلویزیون می نشینند با چه بمباران می شوند؟ تبلیغات پشت سر هم وجود دارد که بچه های ما را به خوردن و نوشیدن آشغال ترغیب می کند. حتی غلات امروزی با شکر پوشیده شده اند. به حدی که ممکن است اغلب احساس کنند در حال خوردن آب نبات هستند.

نوشیدنی هایی مانند نوشابه نوشیدنی انتخابی در ذهن بچه های ماست. برای خوب بودن باید شیرین باشد. امروزه شربت ذرت با فروکتوز بالا به عنوان عاملی برای چاقی شناخته شده است. یکی از محصولات پرکاربرد امروزه در غذاهای فرآوری شده. برای شیرین کردن طعم چیزها جایگزین شکر می شود. برچسب ها را بخوانید و این را در بسیاری از چیزهایی که فرزندان ما می نوشند و می خورند پیدا خواهید کرد. در واقع فقط بچه ها نیستند، ما بزرگترها هم این محصولات را مصرف می کنیم.

متخصصان تغذیه خواهند دید شربت ذرت با فروکتوز بالا مصرف به عنوان یک عامل کلیدی در دلیل چاقی که امروزه شاهد آن هستیم. بدن ما و بدن فرزندانمان این شیرین کننده را متفاوت از شکر قدیمی پردازش می کند. در واقع باعث می شود کبد چربی بیشتری به سیستم بفرستد.

من از خوردن مقدار زیادی شکر حمایت نمی کنم، بلکه در مورد نوشیدنی ها، نوشیدن چیزی طبیعی که حاوی قند نیست را پیشنهاد می کنم. چای رویبوس، چای گیاهی، تیسان و چای سبز، سیاه و سفید وجود دارد. نوشیدنی‌های عالی، بدون نیاز به شکر و مزایای سالم زیادی برای نوشیدن آنها. از آنها به عنوان یک نوشیدنی گرم لذت ببرید یا اگر مزاج شما این است یخ اضافه کنید.

چای ها و تیسان ها دارای ویتامین ها و مواد معدنی مفیدی هستند. آیا این انتخاب سالم تری برای شما به نظر می رسد؟ با من می کند. تیسان ها مزیت اضافه ای دارند که کافئین ندارند.

چه زمانی مناسب است تا فرزندان خود را با سبک زندگی سالم تر آشنا کنید? آیا باید این کار را زمانی که آنها در دبیرستان هستند، پس از سالها مصرف غذاهای غیر مغذی انجام دهیم؟ شاید زمانی که بچه هایمان در دانشگاه نیستند کمی بیشتر صبر کنیم تا آنها را در مورد تغذیه با خبر کنیم. ما می‌توانیم انواع اطلاعات در مورد گزینه‌های سالم‌تر را برای آنها ایمیل کنیم. آیا فکر می کنید آنها در آن زمان علاقه مند شوند؟

بیا، می دانی که زمان مناسب است. وقتی هنوز بتوانید آنها را در آغوش خود بگیرید و آنها را تکان دهید تا بخوابند. قبل از اینکه هیجان تماشای آنها را داشته باشید اولین قدم را بردارید.

آن زمان است، آن سال های گرانبهایی که با آنها داریم. آن سال‌هایی است که می‌توانیم فرزندانمان را تشویق کنیم تا چیزهای سالم را بچشند.

کودکان با مثال زدن به خوبی یاد می گیرند. این کلیشه قدیمی «آنطور که من می گویم انجام بده، نه آن گونه که من انجام می دهم، همان قدرتی را ندارد که در جوانی من وجود داشت.

تمام آن نوشابه، تمام نوشیدنی های میوه ای که دارای شربت ذرت با فروکتوز بالا هستند را در سینک بریزید. طعم سالم‌تر، چیزی که آسان و سریع در خانه درست می‌شود و چیزی که می‌توانید در قمقمه یا بطری ورزشی با خود ببرید، بچشید.

روی تبدیل شدن به یک بزرگسال سالم تمرکز کنید. در این صورت تشویق کودکان سالم به پیروی از قدم های شما آسان تر می شود.