یکی از بهترین راه ها برای ایجاد سرنخ برای بازاریابی وابسته، تبلیغات انفرادی است

بسیاری از شما ممکن است در مورد تبلیغات انفرادی بدانید و برای برخی ممکن است اصطلاح جدیدی باشد. بسیاری از بازاریابان وابسته از این منبع ترافیک و فعالیت تولید سرنخ استفاده می کنند. این یک مدل کسب و کار خوب است.

Solo Ad چیست و چگونه کار می کند؟

تبلیغات انفرادی، بهترین کار را با تبلیغات ایمیلی دارند، که در آن باید یک قالب ایمیل یا کمپین تهیه کنید و آن را برای صاحب لیست و صاحب فهرست ارسال کنید تا اینکه آن ایمیل را برای مشترکین ارسال کنید و مبلغی را برای آن سرویس بپردازید. شما می توانید محصول، خدمات یا پیوند وابسته خود را به ایمیل و مالک لیست خود اضافه کنید، ترافیک را به آن ایمیل ارسال کنید و ترافیک هدفمند بسیار بالایی را در آن ایمیل و پیوند دریافت کنید.

فرض کنید شما یک محصول دارید یا محصول دیگری را به عنوان یک شرکت وابسته تبلیغ می کنید و جایگاه هدف شما سلامت و تناسب اندام است تا اینکه با فردی تماس بگیرید که لیست مشترکان ایمیل گسترده ای از حوزه سلامت و تناسب اندام دارد. شما با او بحث می کنید و با نرخ ثابتی به ازای هر کلیک یا بازدیدکننده می آیید تا اینکه او ایمیل شما را برای همه مشترکین آن حوزه خاص که واقعاً به محصول شما علاقه مند هستند ارسال کند. اینجوری کار میکند. این بسیار مورد تقاضا و بسیار سودآور است. بیایید با جزئیات بیشتر ببینیم.

1. محصول وابسته و طاقچه را پیدا کنید.

اگر به بازاریابی وابسته علاقه دارید و نمی خواهید محصول خود را ایجاد کنید، در ابتدا محصول دیگری را تبلیغ کنید. شما باید بهترین محصول را پیدا کنید که تقاضای بالایی دارد و همچنین مطمئن شوید که رقابتی است. کاری که باید انجام دهید در ابتدا به سراغ محصول کم‌هزینه می‌روید تا ایده بیشتری به دست آورید و ممکن است اولین فروش را سریع به دست آورید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. محصول رده بالا ممکن است زمان زیادی ببرد و به عنوان یک مبتدی، دستیابی به اولین فروش به این سرعت آسان نخواهد بود.

2. به دنبال فروشنده باشید

پس از انتخاب محصول، باید فروشنده تبلیغات انفرادی را انتخاب کنید. در اینجا باید مراقب باشید. این بخش بسیار مشکل است، اما شما گام به گام یاد خواهید گرفت. راه‌های زیادی برای یافتن فروشندگان خوب در بازار وجود دارد، فقط کافی است به گوگل بروید و بهترین فروشندگان تبلیغات را برای تبلیغات بازاریابی وابسته جستجو کنید و لیستی از بسیاری از آنها را خواهید داشت. کاری که باید انجام دهید این است که از ماهیت محصول خود + فروشنده آگهی انفرادی در گوگل استفاده کنید.

در اینجا چند نمونه آورده شده است؛

  • فروشندگان تبلیغات انفرادی برنامه تناسب اندام

  • فروشندگان تبلیغات انفرادی چربی از دست دادن

  • فروشندگان تبلیغات انفرادی بازاریابی ایمیلی

  • فروشندگان تبلیغات انفرادی آنلاین کسب درآمد کنید

به این ترتیب می توانید تعداد زیادی لیست فروشندگان خوب داشته باشید و سپس با آنها تماس بگیرید و شماره مشترک، نظرات، توصیفات، قیمت و غیره را بپرسید. یک راه دیگر برای یافتن آنها آژانس های تبلیغاتی است. موارد خوب زیادی وجود دارد.

3. چگونه پیوند وابسته را هدف قرار دهیم؟

هنگامی که بهترین فروشنده مورد علاقه خود را انتخاب کردید، اکنون زمان آن است که کمپین را برای اشتراک گذاری با فروشنده آماده کنید. سوال اصلی در اینجا این است که آیا لینک مستقیم به محصول وابسته را هدف قرار دهیم یا خیر؟

  • اگر ترافیک را مستقیماً به پیوند وابسته ارسال کنید، نمی توانید لیست مشترکین خود را ایجاد کنید. شما می توانید این کار را انجام دهید، اما هرگز لیست خود را نخواهید داشت.

  • شما می توانید صفحه فرود خود را با اشتراک ایمیل ایجاد کنید تا بازدید کننده به صفحه فرود شما بیاید و ایمیل را پر کند و سپس بتوانید لینک وابسته خود را مستقیماً برای آنها ارسال کنید. به این ترتیب می توانید لیست خود را بسازید.

من یک مقاله جدید در مورد نحوه ایجاد صفحه فرود یا Squeeze Page خود خواهم نوشت. با من همراه باشید.

خوب، در نهایت هنگامی که تصمیم گرفتید چگونه پیوند وابسته خود را هدف قرار دهید، سپس یک کمپین ایمیل به فروشنده Solo Ads ارسال کنید و او آن را برای همه مشترکین ایمیل می کند و شما می توانید استراحت کنید و کلیک ها و فروش ها را پیگیری و نظارت کنید.

موفق باشید!