اطلاعات مفید در مورد ویروس کرونا، COVID-19


اطلاعات مفید در مورد ویروس کرونا، COVID-19


از 13 نوامبر 2020 در ساعت 3:00 بعد از ظهر: به دلیل افزایش موارد تأیید شده COVID-19 در جامعه ما، CMH بازدیدکنندگان را تا اطلاع ثانوی محدود می کند، به استثنای برخی موارد. ما همچنان به (یک) والدین یا قیم بیماران اطفال، مراقبان بیماران بزرگسال وابسته و یک بازدیدکننده برای هر بیمار OB در حال زایمان اجازه ورود به مراکز CMH را خواهیم داد. این بازدیدکنندگان برای مدت اقامت بیماران باید همان بازدیدکننده باشند. جراحی به هیچ مراجعه کننده ای اجازه نمی دهد. فرد پشتیبان باید در ماشین خود منتظر بماند تا عمل جراحی تمام شود. بیماران در یک کلینیک یا محیط خدمات باید از دستورالعمل های زیر پیروی کنند: یک مراجعه کننده با بیماران اطفال، سالمندان یا بیماران با نیازهای خاص. رادیولوژی ممکن است یک بازدید کننده برای سونوگرافی OB داشته باشد.

سایر استثناها ممکن است توسط رهبری CMH به صورت موردی تأیید شوند، مانند شرایط پایان زندگی. ما با بیمارانی که تحت تأثیر این سیاست بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند، همدردی می‌کنیم، با این حال، مسئولیت ما این است که تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت و سلامت بیماران، کارکنان و جامعه در طول این بیماری همه‌گیر انجام دهیم. از درک شما و برای تلاش مداوم شما در پوشاندن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت دست متشکریم.

اگر به/از سفر کرده اید این کشورها در 30 روز گذشته، یا در تماس نزدیک با فرد مبتلا به کووید-19 بوده اید و تب یا بیماری تنفسی (تب، سرفه یا تنگی نفس) داشته اید، برای راهنمایی بیشتر با مطب پزشک یا بخش بهداشت عمومی محلی تماس بگیرید.


بیانیه عمومی از بیمارستان یادبود جامعه


بیمارستان یادبود جامعه متعهد به سلامت و رفاه بیماران، مراقبان و جامعه است. در پرتو COVID-19 (کرونا ویروس)، ما اقدامات احتیاطی بیشتری را برای ایمن نگه داشتن همه انجام می دهیم. اقدامات احتیاطی عبارتند از: ادامه الزام همه بیماران به پوشیدن ماسک در صورت سرفه یا تب. بیمارانی که فکر می‌کنند مبتلا به کووید-19 هستند، باید قبل از مراجعه برای دریافت دستورالعمل‌های ورود، تماس بگیرند. و داشتن محدودیت های بازدیدکننده برای تمام پذیرش های بیمارستانی.


اطلاعاتی در مورد COVID-19


COVID-19 یک نوع ویروس جدید است که اعتقاد بر این است که به روش‌های مشابه سرماخوردگی، مانند زمانی که فرد مبتلا سرفه یا عطسه می‌کند، منتشر می‌شود. علائم شامل تب، سرفه و تنگی نفس است. یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند دستورالعمل‌هایی را برای جستجوی مراقبت، بدون افشای دیگران، به شما بدهد. می توانید با مراجعه به www.cmhosp.com یا تماس با شماره 6692-542-419، ارائه دهنده نزدیک خود را پیدا کنید.


چگونه از خود محافظت کنیم


در سراسر جهان موارد جدیدی از کووید-19 گزارش می شود و برخی از مناطق کشور وضعیت اضطراری اعلام کرده اند. با این حال، طبق گفته CDC و سایر مقامات، خطر مواجهه با آن در ایالات متحده کم است. ما پروتکل هایی داریم، از جمله آموزش کارکنان و تمرین برای این سناریوها، و نحوه کار ما با تیم های کنترل و پیشگیری عفونت، CDC، و مقامات بهداشت عمومی. ما این موضوع را از نزدیک زیر نظر داریم و اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از ایمنی بیماران، مراقبان، بازدیدکنندگان و جامعه خود انجام می دهیم.


اطلاعاتی در مورد COVID-19


شما می توانید با همان روش هایی که در برابر سرماخوردگی معمولی یا آنفولانزای فصلی محافظت می کنید، از خود در برابر COVID-19 محافظت کنید.


  • مرتب دست های خود را تمیز کنید. ژل الکلی در اکثر مواقع (بعد از سرفه، عطسه یا دمیدن بینی) به خوبی عمل می کند، اما باید با آب و صابون بعد از رفتن به دستشویی، قبل از غذا خوردن، یا زمانی که دستان شما به وضوح آلوده هستند استفاده شود.

  • سرفه یا عطسه خود را با دستمال بپوشانید، سپس دستمال را در سطل زباله بیندازید. (قرار دادن دستمال کاغذی روی میز سطح میز را آلوده به میکروب می کند.)

  • از دست زدن به چشم، بینی و دهان خودداری کنید

  • وقتی مریض هستید در خانه بمانید

  • به طور معمول اشیاء و سطوحی که مکرر لمس می شوند را با استفاده از اسپری تمیزکننده یا دستمال مرطوب ضد عفونی کنید

  • از سفر به مناطق پرخطر خودداری کنید


اگر احساس بیماری می کنید


  • اگر فکر می کنید در معرض این ویروس قرار گرفته اید، در خانه بمانید، حتی اگر علائمی از خود نشان نمی دهید.

  • از آمدن به بخش اورژانس خودداری کنید، مگر اینکه یک اورژانس بهداشتی دارید و/یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به شما توصیه کرده است که این کار را انجام دهید. این به جلوگیری از خطر انتشار عفونت COVID-19 کمک می کند.

  • زمانی که بیمار هستید در خانه بمانید، به خصوص اگر علائم بیماری تنفسی دارید. در حال حاضر، این علائم بیشتر به دلیل آنفولانزا یا سایر ویروس های تنفسی است تا عفونت COVID-19. چه آنفولانزای فصلی، سرماخوردگی یا چیز دیگری داشته باشید، مهم است که هنگام بیماری از دیگران دوری کنید.

  • زمانی که بیمار هستید تا حد امکان خود را از سایر افراد و حیوانات خانه خود جدا کنید.

  • خود را از نظر تب، سرفه و تنگی نفس کنترل کنید.


علائم برای نظارت

تنگی نفس یا مشکل در تنفس

از دست دادن جدید چشایی یا بویایی


در جریان باشید

CDC جدیدترین اطلاعات را در مورد ویروس دارد، از جمله همه چیزهایی که باید در مورد نحوه انتشار ویروس، نحوه درمان آن، نحوه محافظت از خود، و اقداماتی که در صورت بیمار شدن باید انجام دهید، بدانید. با مراجعه به سایت از جدیدترین ها مطلع شوید وب سایت CDC، که مرتباً به روز می شود.