انتظار موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از صداوسیما


در پاسخ به آنا مطرح شد؛

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) خواستار توجه بیشتر صداوسیما به ترویج اندیشه‌های معمارکبیر انقلاب اسلامی شد.

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در حاشیه نشست خبری هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» به پرسش خبرنگار خبرگزاری آنا پاسخ داد.

حجت‌الاسلام علی کمساری رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد صداوسیما و به ویژه سیما پخش سخنرانی‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی را به صورت کامل از برنامه‌های خود حذف کرده و صرفا به پخش نماهنگ‌ها یا برنامه‌های ترکیبی و مستند آن هم در مناسبت‌های مرتبط بسنده کرده است. موضع موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در این باره چیست؟

حجت‌الاسلام علی کمساری  در پاسخ گفت: غفلت و بی‌توجهی به  یاد و اندیشه امام، به معنای وفادار نبودن به اصل نظام و انقلاب است. امام خمینی (ره) همه هویت انقلاب ما است. اگر کسی ادعای انقلابی‌گری، وطن‌پرستی و تدیّن دارد اما خود را از رجوع مستمر به اندیشه امام بی‌نیاز می‌داند، ادعاهایش واهی است.

کمساری افزود: ما از صداوسیما انتظار داریم که به عنوان رسانه رسمی جمهوری اسلامی  کهمه هویت انقلابی گری خودش را مدیون حضرت امام خمینی (ره) است در مسیر ترویج اندیشه امام گارم بردارد. مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت  امام(ره) یک نهاد تخصصی است اما دستگاه انحصاری ترویج و نشر اندیشه امام نیست؛ وظیفه همه دستگاه‌های فرهنگی و نهادها است که به این امر توجه کنند چرا کههمان چیزی که باعث اقبال مردم به انقلاب اسلامی شد، باعث بقای آن نیز خواهد بود.

انتهای پیام/