این ربات جاروبرقی و جاروبرقی با قیمت ممتاز توانست مرا جلب کند


خوراکی های کلیدی

  • Yeedi M12 Pro+ با عملکرد تمیز کردن مؤثر، فراتر از انتظارات در آزمایش‌های جمع‌آوری زباله، شگفت‌زده شد.
  • ناامیدی‌ها شامل کشمکش‌ها بر روی فرش کثیف و حجیم بودن ایستگاه لنگر برای مخازن آب بود.
  • در حالی که 1099 دلار قیمت دارد، قیمت اولیه 899 دلار به دلیل عملکرد و ویژگی های آن قابل قبول تر است.


جاروبرقی‌ها و جاروبرقی‌های روباتی که حول قیمت 1000 دلاری می‌چرخند، موجودات کنجکاویی هستند. به طور معمول، آنها در ویژگی های داخلی خود جاه طلب هستند اما معمولاً به اندازه کافی خوب تمیز نمی کنند تا هزینه های بالای خود را توجیه کنند. Yeedi M12 Pro+ کاملاً در این سطح قیمت قرار می گیرد و در حالی که ویژگی های عجیب و غریب خود را دارد، توانست با عملکرد تمیز کردن بهتر از حد انتظار من را جلب کند.


تست های تمیز کردن من را متقاعد کرد

Yeedi M12 Pro+ در وسط تمیز کردن یک طبقه
تایلر هیز / How-To Geek


احتمالاً نام Yeedi را نشنیده اید، مگر اینکه به شدت در مورد همه جاروبرقی های مختلف ربات تحقیق کنید. این قابل درک است و من استدلال می کنم که شما تا همین اواخر نیازی به این کار نداشتید. من چند سال پیش Yeedi Vac 2 Pro را آزمایش و استفاده کردم و خیلی تحت تأثیر قرار نگرفتم.

شاید به همین دلیل است که انتظار زیادی از ترکیب جاروبرقی و جاروبرقی M12 Pro+ نداشتم. با این حال، پس از اجرای آزمایش‌های تحت نظارت معمولی، بیشتر از آن هیجان‌زده شدم.

فراتر از جارو کردن ربات در یک برنامه منظم در اتاق‌های مختلف خانه‌ام، من همچنین دوست دارم بخشی از کف آشپزخانه‌ام را با چسب بچسبانم تا بتوانم دقیقاً ببینم چقدر زباله می‌تواند با یک پاس جمع کند.

من از برنج سفید برای شبیه سازی خرده های بزرگتر و Cheerios خرد شده استفاده می کنم تا گرد و غبار و کثیفی ریز تری را که در طول زمان روی زمین جمع می شود، تقلید کنم.


M12 Pro+ با اصرار بر انجام دو پاس زمانی که یک منطقه تمیزکاری کوچک انتخاب شد، کمی تقلب کرد. پس از اتمام آن، منطقه نوار چسب تقریباً بدون لک بود. اما به اعتبار آن، من نشستم و تماشا کردم که در اولین پاس خود بیشتر خاک ها را پاک کرد.

من سعی کردم جاروبرقی را روی یک فرش ضخیم شگ اجرا کنم، اما می‌توانست تلاش کافی برای این کار را انجام دهد، بنابراین بقیه زمان به کف‌های چوبی سخت می‌چسبد. من متوجه هیچ مشکلی با گره خوردن مو در حلقه‌هایش نشدم، اما احتمالاً موهای زیادی در آشپزخانه و اتاق ناهارخوری برای جمع کردن آن وجود نداشت.

هنگامی که پاک کردن به معادله تمیز کردن اضافه شد، من تحت تاثیر نتایج باقی ماندم. یکی از برس های چرخان می تواند از زیر دستگاه دایره ای به بیرون بچرخد تا به مناطق بیشتری برسد. من در عمل متوجه این کمک نشدم زیرا به ندرت به تخته قرنیز برخورد می کرد، اما همچنین تمام تلاش های تمیز کردن آن را تماشا نکردم.

هنوز ناامیدی هایی وجود داشت

ظرف آب کثیف از ایستگاه داکینگ Yeedi M12 Pro+
تایلر هیز / How-To Geek


اگرچه دستگاه بهتر از آنچه انتظار داشتم تمیز شد، بی نقص نبود. مثل همه پاک کننده های ربات، گهگاهی خرده های آن را از دست می داد. حتی با این در نظر گرفتن، بیشتر ناامیدی‌های من مربوط به نحوه برخورد M12 Pro+ با فرش‌های شگ و عناصر ایستگاه اتصال آن بود.

ای کاش M12 Pro+ می توانست روی فرش شگ من بهتر عمل کند، اما نمی توانست بر آن مسلط شود. سرعتش کم شد و به سختی مانور داد. مهمتر از آن، به نظر می رسید که مسیر باریک اتاقم روی چوب سخت بین یک کاناپه و فرش مذکور برایم سخت بود. گاهی اوقات می‌توانست آن را روی دستکش بچرخاند تا از طرف دیگر آن را تمیز کند، و گاهی اوقات نمی‌توانست، حتی زمانی که به آن می‌گفتیم آن قسمت را به طور خاص تمیز کند.

در ذهن من، کلید یک ایستگاه خوب اعتدال است. باید به اندازه کافی آب تمیز، آب کثیف و کثیفی را در خود نگه دارد، اما نه آنقدر که وقتی بالاخره زمانش رسید تخلیه آن سخت شود. مخازن آب در ایستگاه M12 Pro+ بیشتر شبیه سطل هستند تا کانتینر. حدود 4 لیتر آب در خود نگه می دارند. حمل آنها در صورت پر بودن کمی سنگین است و شکل کشیده آنها تخلیه یا پر کردن سینک آشپزخانه را کمی دشوار می کند.


حاوی آب ایستگاه اتصال Yeedi M12 Pro+ است
تایلر هیز / How-To Geek

Yeedi ایستگاه نظافت خود را به عنوان قابلیت پنهان شدن تبلیغ می کند، اما من فکر نمی کنم که واجد شرایط باشد. ارتفاع 1.57 فوت آن بزرگ است. شکل سیاه آن نیز نامشخص نیست. مهم نیست که چگونه آن را تکه تکه می کنید، چیز خاصی در مورد آن کم اهمیت نیست. من آن را بد ندیدم، اما به خصوص جذاب یا محجوب نیست.

آیا Yeedi M12 Pro+ ارزش خرج کردن را دارد؟

جاروبرقی و جاروبرقی Yeedi M12 Pro+
تایلر هیز / How-To Geek


هنگامی که Yeedi M12 Pro+ در اواخر آوریل عرضه شد، قیمت آن 899 دلار بود که مقدار قابل توجهی از قیمت خرده فروشی 1099 دلاری آن کاهش یافت. مگر اینکه عملکرد تمیز کردن جاروبرقی و جاروبرقی شگفت‌انگیز باشد، من فکر نمی‌کنم اکثر مردم باید خط 1000 دلاری این نوع محصول را بپردازند. بنابراین حتی اگر 900 دلار به هیچ وجه ارزان نیست، چند واحد ترکیبی خلاء و جاروبرقی رقیب را کاهش می دهد و در عین حال کار را به همان اندازه خوب انجام می دهد، اگر نگوییم بهتر.

من احتمالاً توصیه نمی کنم که قیمت کامل را برای +M12 Pro خرج کنید. اگر می خواهید زیاده روی کنید و پول زیادی خرج کنید، به نظر می رسد جدیدترین Roborock S8 MaxV Ultra همان چیزی است که باید تهیه کنید.

جاروبرقی ربات YEEDI M12 Pro+

+YEEDI M12 Pro

899 دلار 1099 دلار 200 دلار صرفه جویی کنید

YEEDI M12 Pro+ یک ربات جاروبرقی و جاروبرقی پیشرفته با یک ایستگاه OMNI کوچک اما پر از ویژگی ها و ابزارهایی است که هر بار کف های سخت و فرش ها را تمیز می کند.

عمر باتری
200 دقیقه (جاروکشی و تمیز کردن)

وزن
9 پوند

قابلیت اتصال
وای فای

ظرفیت کیسه گرد و غبار (L)
3.4 لیتر

زمان شارژ
~ 3.1 ساعت

باتری
5200 میلی آمپر ساعت

قدرت مکش
11000 پاسکال

برس ها
برس اصلی شناور

ابعاد ایستگاه پایه
16.1 x 19.2 x 18.8 اینچ

حجم مخزن آب
4 لیتر

وزن ایستگاه پایه
22.9 پوند

طرفداران

  • بهتر از تمیز کردن معمولی توسط ربات
  • برنامه موبایل با قابلیت پیمایش آسان
  • اجتناب از شیء مناسب
منفی

  • چند ویژگی ناوبری را تجربه کرد
  • در فرش های ضخیم و کرک عالی نیست
  • مخازن بزرگ آب ممکن است به سختی تخلیه و پر شوند



منبع