بث شولوم با پروژه خورشیدی بر آینده ای روشن تر و دوستدار محیط زیست تمرکز می کند


بث شولوم در فردریک با پنل های خورشیدی جدید. عکس از بت شولوم.

جماعت بث شولوم در فردریک به زودی به یکی از اولین مؤسسات مذهبی در این شهرستان تبدیل خواهد شد که پس از فعال کردن پانل های خورشیدی تازه نصب شده خود در عرض چند هفته، تنها به انرژی خورشیدی متکی است.

تغییر آینده به انرژی خورشیدی تنها بخشی دیگر از تعهد کنیسه به اقدامات دوستدار محیط زیست در ساختمانش است که شامل باغی برای پروانه های پادشاه در مسیر مهاجرت آنها می شود.

“ما در مورد این واقعیت صحبت می کنیم که یکی از اولین چیزهایی که خداوند به ما دستور می دهد مراقبت از باغ او است. و این چیزی است که ما از آن بسیار آگاه هستیم
جردن هرش.

فرآیند نصب پنل خورشیدی یک یا دو سال پیش آغاز شد، زمانی که جماعت اعلام کرد که علاقه مند به استفاده از انرژی خورشیدی است، و این کاری بود که چندین نفر از اعضای آن قبلاً با خانه های خود انجام داده بودند.

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

کنیسه سپس همکاری خود را با Paradise Energy Solutions، یک شرکت انرژی خورشیدی که بث شولوم تشخیص داد که در این منطقه کار کرده است، آغاز کرد.

“آنها [PES] عالی بوده اند پروژه به خوبی پیش رفته است. چیز شیرینی در آن وجود دارد. دیوید باس، مدیر اجرایی بث شولوم، گفت: من بیشتر روزها به سمت محل کارم پیاده روی می‌کنم و تا شول و دیدن پنل‌های خورشیدی جدید روی پشت بام واقعاً هیجان‌انگیز بود.

پنل های خورشیدی تقریباً 90 درصد انرژی مصرفی کنیسه را تأمین می کنند، اما برخی از کارهای اداری نهایی با شرکت برق باعث شده است که کلید نهایی تا پایان ماه مارس یا اوایل آوریل به عقب برگردد، زمانی که جماعت یک «تلنگر» را برگزار می کند. تغییر حزب.”

مابقی تولید انرژی توسط گروهی به نام Community Solar که کنیسه با آن کار می‌کند، تامین می‌شود، که به آن‌ها اجازه می‌دهد اولین مؤسسه مذهبی کاملاً خورشیدی در شهرستان باشند.

ما ممکن است اولین نفر باشیم، اما واقعا امیدواریم که آخرین نفر نباشیم. [We hope] دیگر شول ها، کلیساهای دیگر، جامعه اسلامی، که همه عبادتگاه های اینجا این را می بینند و یاد می گیرند که شدنی است، در سطح مالی قابل دسترسی است. از آنجا که این اغلب یک مانع است همانطور که مردم فکر می کنند، خوب، ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم. و [we hope to] هرش گفت که اهمیت رهبری جامعه مذهبی در این زمینه ها را نشان می دهد.

در حالی که پنل های خورشیدی گران هستند، کنیسه توانست با سرمایه گذاری بسیاری از سرمایه های خود و ایجاد برنامه ای به نام حفظ کننده های خورشیدی، پول آن را به دست آورد. این برنامه به جمعیان اجازه می دهد 180 دلار اهدا کنند و نام خود را بر روی مدلی از پنل های خورشیدی قرار دهند.

آنها این عدد را به عنوان مضربی از “چای” انتخاب کردند و این یک مقدار پایدار برای افراد است که در طی چندین سال سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهند. کنیسه همچنین با PES برای دریافت تخفیف مالیاتی برای پانل ها کار می کند که مقرون به صرفه بودن را بیشتر می کند.

کنیسه در سایر دلایل سازگار با محیط زیست، به ویژه باغ آن، که به عنوان باغ گونه های بومی و ایستگاه راه پروانه سلطنتی عمل می کند، دخیل است. این باغ به طور کامل از گیاهان بومی مریلند تشکیل شده است و دارای علف های شیری است که پروانه های سلطنتی برای مهاجرت سالیانه خود به آن نیاز دارند، که طی چند دهه گذشته با فعالیت های انسانی دشوار و خطرناک شده است.

آنها چندین سال پیش درگیر پروژه باغ شدند، زمانی که یکی از اعضای جماعت که علاقه زیادی به حفاظت از پادشاهان داشت، در مورد اینکه چرا آنها باید کمک کنند، توضیح داد. همچنین کمک کرد که کنیسه چندین سال به فکر کاشت باغ بوده است.

آنها سرانجام توانستند این کار را در طول بیماری همه گیر انجام دهند، که همچنین در زمانی که انجام فعالیت های حضوری با دیگران تقریبا غیرممکن بود، یک فعالیت بزرگ در فضای باز برای جماعت فراهم کرد.

ما باغبانان چیره دستی در جماعت داریم، افرادی که در این مورد آگاه هستند، و گروه خوبی از مردم داشتیم که تابستان را به حفاری، آماده سازی خاک و کاشت گذراندند. هرش گفت و ما جمعی داریم که از باغ مراقبت و مدیریت کنند.

همه این تلاش‌ها به ارتباط جماعت با جهان طبیعی و حفاظت از آن، که اقدامی بسیار منحصربه‌فرد در میان نهادهای مذهبی محلی است، می‌افزاید. و در حالی که افزودن انرژی خورشیدی به ساختمان یک شروع عالی است، تلاش های کنیسه هنوز انجام نشده است.

اگرچه این جماعت در حال حاضر پروژه دیگری برای پس از تکمیل پروژه خورشیدی خود برنامه ریزی نکرده است، اما مانع از ادامه تعهد بث شولوم به دنیای طبیعی در آینده نخواهد شد.

“[With our projects] ما می توانیم ارزش های خود را آشکارا و قدرتمندانه اجرا کنیم. با انجام این کار، ما همچنین نه تنها نظارت بر محیط زیست، بلکه مباشرت مالی را نیز نشان می‌دهیم، و این کار بی‌معنی است.

[email protected]



منبع