برخی از آلارم های آیفون خراب هستند، اما راه حلی در راه است


ساعت زنگ دار پشتیبان را بشکنید.

هیچ کس دوست ندارد زنگ ساعت خود را از دست بدهد، به خصوص وقتی تقصیر ساعت باشد. اگر آیفون دارید و در چند روز گذشته برخی آلارم ها را از دست داده اید، تنها نیستید. در واقع، اپل از این مشکل آگاه است و در حال حاضر در حال کار بر روی رفع آن است.



در حالی که گزارش‌هایی مبنی بر فعال شدن بی‌صدا آلارم توسط کاربران آیفون همچنان منتشر می‌شود، اپل در پاسخ به این باگ نرم‌افزاری را پذیرفت. نمایش امروز و فعالانه روی یک راه حل کار می کند. این اشکال باعث شده تا بسیاری از قرارهای ملاقات از دست رفته و بیدار شدن دیرهنگام خودداری کنند. گستردگی این مشکل همچنان نامشخص است، زیرا برای همه اتفاق نمی افتد و به نظر می رسد هیچ کس نمی داند متغیرهایی که ممکن است باعث این مشکل شوند. صرف نظر از این، دارندگان نگران آیفون می توانند اقدامات پیشگیرانه فوری را انجام دهند. می توانید به Settings > Sound & Haptics بروید و مطمئن شوید که آهنگ زنگ و صدای هشدار به اندازه کافی زیاد است. همچنین ممکن است بخواهید گزینه “تغییر با دکمه ها” را خاموش کنید تا از تنظیمات تصادفی صدا جلوگیری کنید.


اگر این مشکل را در تلفن خود دارید، برخی از افراد با خاموش کردن «ویژگی‌های توجه آگاه» (که در تنظیمات > شناسه چهره و رمز عبور یافت می‌شود) موفق شده‌اند. این ویژگی می تواند به طور ناخواسته صدای زنگ هشدار را کاهش دهد اگر به صفحه نمایش خود نگاه کنید در حالی که به صدا در می آید و به طور بالقوه باعث از دست رفتن زنگ هشدار می شود. همچنین در اینجا باید توجه داشته باشیم که تعمیر توجه آگاه ممکن است به طور کلی مؤثر نباشد و حتی اگر این کار را انجام دهید، ممکن است همچنان از این مشکل رنج ببرید. پشتیبانی اپل در حال حاضر توصیه می‌کند برای راه‌حل مطمئن‌تر، روی تنظیمات Sound & Haptics تمرکز کنید.

در نهایت، ممکن است فقط بخواهید یک زنگ آلارم دیگر را در هر صورت نگه دارید. یک تلفن قدیمی، ساعت هوشمند یا حتی یک ساعت رومیزی قدیمی خوب بردارید تا اگر هیچ یک از راه حل‌هایی که ذکر کردیم کاری برای شما انجام نمی‌دهد، از خواب بیدار شوید. ما نمی دانیم که چه زمانی یک راه حل بالقوه برای این مشکل برای کاربران آیفون ارائه می شود، اما اگر این اتفاق افتاد، باید حتماً مشکل را به اپل گزارش دهید تا ببینید آیا می توان رفع آن را سرعت بخشید.


منبع: Today Show via The Verge



منبع