بهترین قاب‌های سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس در سال 2023


شخصی که سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس را در اسطوخودوس نگه می دارد
جاستین دوینو / How-To Geek

در سال 2023 در قاب گلکسی اس 23 پلاس به دنبال چه چیزی باشیم

گلکسی اس 23 پلاس مانند بسیاری از گوشی های اندرویدی رده بالا دارای شیشه در پشت و جلو است. حتی با وجود این شیشه باکیفیت و بادوام، گوشی در معرض آسیب است. اگر می خواهید S23 Plus خود را ایمن نگه دارید، به یک کیف نیاز دارید.

یکی از مهم‌ترین تصمیم‌هایی که باید در مورد یک پرونده اتخاذ کنید، فرم فاکتوری است که می‌خواهید استفاده کنید. این با میزان محافظتی که کیس ارائه می دهد، همراه است. قاب‌های باریک و سبک حجم زیادی را اضافه نمی‌کنند و به راحتی در جیب شما جای می‌گیرند، اما محافظت کمتری دارند، در حالی که کیف‌هایی که محافظت بیشتری ارائه می‌دهند به طور قابل توجهی حجیم‌تر هستند.

همچنین باید در نظر بگیرید که می خواهید کیس چه ویژگی های اضافی داشته باشد. به عنوان مثال، حتی قاب‌های باریک نیز می‌توانند دارای لبه‌های برجسته برای محافظت بهتر از صفحه نمایش و لنز دوربین شما باشند، در حالی که قاب‌های کیف پول به شما اسلات‌هایی برای نگهداری کارت‌ها و جیب‌های پول نقد ارائه می‌دهند.

کیس ها نیز در مواد مختلفی وجود دارند. برخی از کامپوزیت های پلاستیکی سفت تری استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از پلی اورتان ترموپلاستیک یا TPU استفاده می کنند. TPU نرم تر و انعطاف پذیرتر از مواد سفت و سخت است اما راحت تر روی گوشی شما قرار می گیرد. همچنین مواردی را در چرم، چرم مصنوعی یا ترکیبی از مواد خواهید دید.

بسیاری از کیس ها از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند، اما توجه به این نکته مهم است که همه گوشی ها این کار را نمی کنند. اگر به یک کیس نگاه می کنید و اشاره ای به پشتیبانی از شارژ بی سیم ندارد، تصور نکنید که با شارژرهای بی سیم کار می کند.

در نهایت، ظاهر یک عامل مهم است. حتی قاب‌های پلاستیکی نیز در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند و روکش‌های شفاف به شما امکان می‌دهند گوشی خود را زیر آن ببینید. مهم نیست که کیف شما چقدر محافظ است، اگر ظاهر آن را دوست ندارید، از آن استفاده نخواهید کرد.

توجه داشته باشید: قاب های زیر فقط با مدل گلکسی اس 23 پلاس مناسب هستند. آنها در S23 یا Ultra استاندارد قرار نخواهند گرفت. مدل متفاوتی دارید؟ برای یافتن آنچه نیاز دارید، بهترین جمع بندی قاب های Galaxy ما را بررسی کنید!

سوالات متداول

مدل های گلکسی اس 23 چه تفاوت هایی دارند؟

Samsung Galaxy S23 Plus مدل سایز متوسط ​​از سری S23 با صفحه نمایش 6.6 اینچی و آرایه دوربین سه گانه است. Galaxy S23 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و دوربین مشابه است، در حالی که Galaxy S23 Ultra دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی و ماژول چهار دوربین است.

آیا گلکسی اس 23 پلاس جک هدفون دارد؟

+

خیر. مانند سری Galaxy S22، Samsung Galaxy S23 Plus جک هدفون ندارد.

آیا گلکسی اس 23 پلاس ضد آب است؟

+

سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس دارای استاندارد IP68 در برابر آب است، به این معنی که در برابر پاشیدن آب مقاوم است. کاملا ضد آب نیست و هرگز نباید گوشی را در آب فرو کنید.

چگونه از گلکسی اس 23 پلاس اسکرین شات بگیرم؟

+

برای گرفتن اسکرین شات، دکمه کاهش صدا و دکمه کناری (که قبلا به عنوان دکمه پاور شناخته می شد) را به طور همزمان فشار دهید. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، راهنمای ما در مورد نحوه گرفتن اسکرین شات در تلفن های Galaxy را بررسی کنید.

بهترین قاب گلکسی اس 23 پلاس در مجموع: Spigen Liquid Air

کیس های اسپیگن Liquid Air در زمینه خاکستری
اسپیگن

طرفداران

  • تناسب باریک اما محافظت خوب
  • طراحی ضد لغزش و روکش مات
  • فناوری بالشتک هوا محافظت خوبی از سقوط را ارائه می دهد

منفی

  • محدود به گزینه های رنگ مشکی و سبز

اکثر مردم نیازی به محافظت سنگین برای تلفن های خود ندارند. شما فقط به چیزی نیاز دارید که آن را از افتادن یا ضربه گاه به گاه محافظت کند. Spigen Liquid Air از محافظت زیادی برای اکثر افراد برخوردار است، با یک دستگیره باریک و آسان برای نگه داشتن.

این کیس دارای طراحی ضد لغزش و روکش مات است که به شما کمک می کند آن را نگه دارید. همچنین دارای حاشیه های برجسته در بالای صفحه نمایش و دوربین است که از هر دو در صورت افتادن یا قرار دادن گوشی روی یک سطح ناهموار محافظت می کند.

در حالی که اشاره ای به باز کردن صفحه آمازون نشده است، اسپیگن اشاره می کند که اکثر مدل های کیس آن، از جمله سری Liquid Air، با شارژ بی سیم سازگار هستند. انتظار می‌رود با گوشی‌هایی با این نوع فرم فاکتور، این اتفاق بیفتد، اما هنوز هم دیدن تایید آن خوب است.

Spigen Liquid Air طراحی شده برای قاب Galaxy S23 Plus از فناوری Air Cushion این شرکت برای محافظت در برابر ضربه استفاده می کند. این کیس در رنگ‌های مشکی مات و سبز آبیس موجود است.

بهترین قاب گلکسی اس 23 پلاس به طور کلی

کلاژ پارالاکس مورد شناسی
مورد شناسی

طرفداران

  • طراحی هگزا کور به این معنی است که کنترل خود را از دست نخواهید داد
  • پشتیبانی از شارژ بی سیم
  • لبه های بلند شده از صفحه نمایش و لنز دوربین محافظت می کنند

منفی

  • رنگ ها انتخاب عجیبی هستند

اگر بخواهید می توانید مقدار زیادی پول برای قاب گوشی خود خرج کنید، اما مطمئناً مجبور نیستید. قاب Caseology Parallax مقرون به صرفه است و هنگام محافظت از تلفن شما هیچ سازشی نمی کند.

در پشت قاب از طراحی مکعب هگزا Caseology استفاده شده است که ظاهری چشم نواز دارد اما به نوک انگشتان شما چیزی برای نگه داشتن در پشت گوشی می دهد. این، همراه با دستگیره‌های TPU در کناره‌ها، به این معنی است که همیشه یک دستگیره مطمئن در Galaxy S23 Plus خود خواهید داشت.

در حالی که Caseology می‌گوید کیس Parallax از محافظ درجه نظامی استفاده می‌کند، این بدان معنا نیست که بزرگ یا بیش از حد بزرگ است. این قاب با شارژ بی‌سیم سازگار است و فضایی را برای کار با محافظ‌های صفحه‌نمایش شیشه‌ای مانند مدل Samcorn برای Galaxy S23 Plus ارائه می‌دهد.

Caseology Parallax طراحی شده برای Samsung Galaxy S23 Plus Case در سه رنگ دو رنگ مختلف موجود است: مشکی مات، سبز نیمه شب و بورگوندی.

بهترین قاب مقرون به صرفه Galaxy S23 Plus

Smartish Wallet Slayer در پس زمینه صورتی
باهوش

طرفداران

  • طراحی منحصر به فرد برای کیف کیف پول
  • حفاظت فراوان
  • فنر توکار پول نقد و کارت ها را در جای خود نگه می دارد

منفی

  • استایل ممکن است برای همه مناسب نباشد

اکثر قاب‌های کیف پول یک رویکرد آزمایش شده و واقعی دارند و یک درپوش برای تلفن شما و چند اسلات برای کارت و پول نقد اضافه می‌کنند. The Smartish Wallet Slayer Vol. 1 رویکرد منحصربفردتر و مدرن تری را برای یک کیف کیف پول اتخاذ می کند.

این کیس هیچ قطعه متحرکی ندارد و هیچ دریچه ای روی صفحه نمایش شما را نمی پوشاند. در عوض، تمام قابلیت های کیف پول را در پشت کیس قرار می دهد. سه اسلات برای کارت و یک جیب اضافی برای پول نقد وجود دارد. فنر داخلی فشار می‌آورد تا هنگام استفاده از تلفن، کارت‌های شما به بیرون سر نخورند.

هنگامی که تلفن شما در گوشه ای قرار می گیرد، این ضربه بسیار سنگین است. برای مبارزه با این، قاب اسمارتیش دارای حفره‌های هوا در هر گوشه است که ضربه ناشی از قطرات را کاهش می‌دهد. برای جلوگیری از افتادن در وهله اول، کناره ها بافت دارند و چسبندگی بیشتری را ارائه می دهند.

کیف کیف پول Smartish Galaxy S23 Plus دارای چهار گزینه پایان است: Black Tie Affair، Graspin’ Aspen، Spaced Out، و Take A Hike. همچنین اگر هیچ یک از این موارد برای شما جذابیت نداشت، می‌توانید قاب را با طرح خود سفارشی کنید.

بهترین کیف کیف پول Galaxy S23 Plus

بهترین قاب مقاوم Galaxy S23 Plus: قاب پلاسما UAG

کیس Plasma Urban Armor Gear در زمینه خاکستری
دنده زرهی شهری

طرفداران

  • سقوط از ارتفاع 16 فوتی آزمایش شد
  • سازگار با شارژ بی سیم
  • گرفتن لمسی در کناره ها به شما کمک می کند محکم بمانید

منفی

  • همه به یک کیس به این سختی نیاز ندارند

اگر مرتباً گلکسی اس 23 پلاس خود را به مکان‌های نامناسب می‌آورید، یک قاب معمولی از آن محافظت نمی‌کند. قاب پلاسما UAG از گوشی شما در همه محیط‌ها به جز خشن‌ترین محیط‌ها محافظت می‌کند.

Urban Armor Gear موارد خود را جدی می گیرد و این مدل را با تست های سقوط 16 فوتی آزمایش می کند. برای کاهش ضربه در گوشه ها، گوشه های بدنه با TPU تقویت می شوند. لبه‌های قاب با یک دستگیره لمسی ساخته شده‌اند تا از افتادن گوشی در وهله اول جلوگیری کنید.

حاشیه های برجسته دور صفحه نمایش و دوربین ها از شیشه در این قسمت های مهم محافظت می کنند. شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌شود و Urban Armor Gear بیان می‌کند که اکثر شارژرهای شخص ثالث با کیس کار می‌کنند.

UAG فقط در رنگ های Ice موجود است، اما اگر مدل های مشابه Civilian یا Monarch را انتخاب کنید، می توانید رنگ های موجود دیگر را پیدا کنید.

بهترین قاب مقاوم Galaxy S23 Plus

جعبه کریستال مایع اسپیگن در زمینه تیره با برگ
اسپیگن

طرفداران

  • چندین گزینه پایان شفاف
  • گذاشتن و برداشتن از گوشی خود آسان است
  • شارژ بی سیم و سازگار با PowerShare

منفی

  • دکمه های تقویت شده برای همه مناسب نیستند

موارد واضح زیادی وجود دارد، اما بسیاری از آنها حجیم هستند، محافظت زیادی ارائه نمی دهند، یا کاستی های دیگری دارند. قاب کریستال مایع اسپیگن هر آنچه را که می خواهید در یک قاب شفاف دارد، با چند لمس جالب.

سری کیس های Spigen Liquid Crystal از یک لایه TPU منعطف ساخته شده است. این محافظت مناسبی را ارائه می دهد، اما همچنین قرار دادن قاب روی گوشی و برداشتن آن را نسبت به قاب هایی که از یک عنصر سفت برای تقویت بدنه کیس استفاده می کنند، آسان تر می کند.

این کیس از چند جهت با شارژ بی سیم سازگار است. با این قاب نه تنها می توانید گوشی خود را به صورت بی سیم شارژ کنید، بلکه از شارژ بی سیم PowerShare سامسونگ نیز پشتیبانی می کند.

برخلاف اکثر موارد شفاف، قاب کریستال مایع اسپیگن در سه نوع Crystal Clear، Crystal Quartz و Space Crystal عرضه می شود.

بهترین قاب Clear Galaxy S23 Plus

شخصی که از Galaxy S23 Plus در جعبه TORRAS استفاده می کند
نان تست

طرفداران

  • سقوط از 10 فوت تست شده است
  • گرفتن خوب
  • شارژ بی سیم و سازگار با PowerShare

منفی

  • فقط گزینه های رنگ مشکی و آبی

پیدا کردن یک قاب نازک برای گوشی شما می تواند سخت باشد. شما حجم زیادی نمی خواهید، اما همچنان می خواهید مطمئن شوید که گوشی شما به اندازه کافی محافظت می شود. قاب ضد ضربه TORRAS شیک و باریک است اما دارای ویژگی های زیادی برای ایمن نگه داشتن گوشی شما است.

TORRAS می گوید این مورد با بیش از 8000 قطره از 10 فوت آزمایش شده است. این تا حدی به لطف طراحی کیسه هوا لانه زنبوری 360 درجه است که بیرون کیس را احاطه کرده است. این کیس همچنین از طراحی ثبت اختراع X-shock TORRAS برای تقویت گوشه ها در برابر ضربه استفاده می کند.

مانند بسیاری دیگر از مواردی که ما به آنها نگاه می کنیم، مدل TORRAS دارای حاشیه های برجسته برای محافظت بیشتر از اطراف صفحه نمایش و لنزهای دوربین است. همچنین دارای پوشش نانو برای جلوگیری از اثر انگشت و لبه های سیلیکونی نرم برای چسبندگی بهتر است.

ضد ضربه TORRAS طراحی شده برای Samsung Galaxy S23 Plus Case در دو رنگ مشکی و آبی موجود است.

بهترین قاب نازک Galaxy S23 Plus

کیف کیف پول کاوی مار در زمینه صورتی و زرد
کندو مار

طرفداران

  • چرم واقعی با چندین گزینه رنگی
  • چرم نوبوک اروپایی حالتی نرم و مانند جیر دارد
  • بسته شدن مغناطیسی کارت ها و پول نقد را ایمن نگه می دارد

منفی

  • پتینه منحصر به فرد ممکن است برای شما مناسب نباشد

ما قبلاً به یک کیف کیف پول نگاه کرده‌ایم، اما اگر به دنبال چیزی سنتی‌تر هستید، چه؟ کیف کیف پول Snakehive Vintage از چرم واقعی ساخته شده است و دارای ویژگی های زیادی است که در یک کیف پول استاندارد آرزو می کنید.

کیف‌های کیف پول قدیمی Snakehive با استفاده از چرم اروپایی Nubuck دست ساز در اروپا هستند. این یک حس نرم و جیر مانند دارد، به این معنی که گوشی شما به خوبی در داخل قاب محافظت می شود. از آنجایی که این قاب از چرم واقعی است، در طول زمان پتینه ای منحصر به فرد ایجاد می کند.

با نگاهی به عملکرد کیف پول، سه اسلات کارت و یک محفظه پول دریافت می کنید. این کیف همچنین از یک بسته مغناطیسی برای اطمینان از ایمن ماندن تلفن، کارت‌ها و پول شما استفاده می‌کند. حاشیه های برجسته از صفحه نمایش و لنز دوربین محافظت می کند.

کیف پول Snakehive Vintage برای Samsung Galaxy S23 Plus در شش رنگ قهوه ای، مشکی، سبز، آبی، آلویی و آبی موجود است.

بهترین قاب چرمی Galaxy S23 Plus