– بیمارستان یادبود جامعه


سیستم تست BioFire جدید به CMH

بیمارستان یادبود جامعه سیستم جدیدی را خریداری کرده است که به جامعه ما در مبارزه بهتر با کووید کمک می کند.

این سیستم یک سیستم تست BioFire نامیده می شود. سیستم BioFire امکان آزمایش سریع 22 پاتوژن ویروسی و باکتریایی ترکیبی از جمله SARS COV-2 با مجموعه سواب بینی را فراهم می کند. در بیشتر موارد، بسته به حجم، نتایج را می توان در عرض 45 دقیقه تکمیل کرد. این به ارائه دهندگان این امکان را می دهد که سریعتر سایر عفونت ها را در یک بیمار مبتلا به سیستم عفونت تنفسی رد کنند. این آزمایش برای استفاده بیماران بحرانی در نظر گرفته شده است زیرا در دسترس بودن معرف محدود است.

علاوه بر سیستم تست Biofire، CMH آزمایش آنتی بادی تام SARS-CoV-2 زیمنس را با استفاده از نمونه خون بیمار با استفاده از تحلیلگر شیمی فعلی زیمنس ارائه می دهد. امکان شناسایی بیمارانی که پاسخ ایمنی تطبیقی ​​ایجاد کرده‌اند که نشان‌دهنده عفونت اخیر یا مواجهه قبلی با کووید 19 است. آزمایش آنتی‌بادی زیمنس ما یک نتیجه عددی را گزارش می‌کند که به عنوان یک مقدار شاخص بیان می‌شود که به عنوان یک نتیجه مثبت یا منفی برای SARS-CoV- گزارش می‌شود. 2 آنتی بادی کل این آزمایش در بیشتر موارد در همان روز نتیجه خواهد داشت.

تمام آزمایشات کووید و آنتی بادی باید با دستور پزشک باشد. یکی از استثناهای این قانون، آزمایش آنتی بادی است که در طول نمایشگاه سلامت در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر با آزمایشگاه با شماره 419-542-6692 تماس بگیرید.