داور خارجی هم بیاید تغییری ایجاد نمی‌شود/ امسال استقلال را نابود کردند+ فیلم


سازمان لیگ همه چیز را علنی کرده و خوشحالی می کنند!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: نتیجه دیدار امروز با صنعت نفت آبادان ما را از آنچه می‌خواستیم عقب انداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزبه چشمی پس از تساوی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: روزبه چشمی درمورد اینکه سید حسین حسینی پس از بازی با نفت آبادان جوری صحبت می‌کرد که تصور می‌شد استقلال با این وضعیت قهرمانی جام حذفی را هم از دست می‌دهد، اظهار داشت: متاسف هستم، اما بازهم باید با معذرت‌خواهی از هوادارانمان شروع کنم. ۳-۲ هفته است آنگونه که باید و شاید فوتبال بازی نکردیم. در این ۳ دیدار مستحق باخت نبودیم، اما بازی قابل انتظار را انجام ندادیم.

وی افزود: اتفاقات امسال از اول فصل اگر مقداری جلو بیاییم و تا الان، چه داخل چه بیرون زمین، ذهن بچه‌های ما را واقعا نابود کرد. چه اتفاقات فوتبالی در داخل زمین و چه اتفاقات غیر فوتبالی در بیرون از زمین.فکر می‌کنم پس از دربی از بچه‌ها تشکر کردم. الان هم که این نتیجه را گرفتیم، و یک قدم رو به عقب برداشتیم. ما خیلی امید داشتیم و جنگیدیم، اما نتیجه امروز ما را از آنچه می‌خواستیم عقب انداخت.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه آیا صحبتش درمورد اتفاقات خارج از زمین، به مسائل بازی فردا پیکان و پرسپولیس هم مرتبط است یا خیر، دارد، اگر از گذشته نگاه کنید چه اتفاقاتی رخ داده است. در بازی‌هایی که حتی ما می‌بردیم نه فقط بازی‌هایی که نتیجه نگرفتیم، اتفاقات داوری و بیرون زمین داشتیم تا بازی‌های واضح مثل دربی تا دیدار با پارس جنوبی یا حتی همین بازی. درمورد اتفاقات شما بهتر می‌دانید و تمام صحنه‌های داوری، کارشناسی و نظر داده می‌شود، اما هفته بعد باز هم تکرار می‌شود.

ادامه صحبت‌های او را در فیلم زیر ببینید: