شما باید بدانید … مولی بومن


مولی بومن. عکس از عکاسی اکبر سید

اگر بگوییم که مولی بومن در تمام حرفه ها مهارت دارد، تقریباً دست کم گرفته شده است.

ساکن محله شاو دی سی خود را به عنوان یک متخصص بازار و ارتباطات به دلیل “دلایل تاثیرگذار اجتماعی” توصیف می کند. او به رشد سازمان غیرانتفاعی More Perfect، بخشی از مشارکت برای دموکراسی آمریکایی، برای ایجاد ائتلافی از سازمان‌های غیرانتفاعی برای حمایت از حفظ دموکراسی آمریکایی، به عنوان مدیر کمپین ملی آنها کمک کرد.

بومن در 29 سالگی عضو هیئت امنای دانشگاه جورج واشنگتن، دانشگاه جورج واشنگتن است، جایی که در رشته ارتباطات سیاسی تحصیل کرد و به تازگی دوره سه ساله خود را به عنوان رئیس شبکه تأثیر زنان جوان در بین المللی زنان یهودی به پایان رسانده است.

علاوه بر همه اینها، بومن ماه گذشته ازدواج کرد و جدیدترین عنوان خود را به عنوان Mollie Bowman Macklin به خود اختصاص داد.

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

شما خود را یک داستان نویس معرفی می کنید. این عنوان چگونه کار شما را در بر می گیرد؟

من همیشه درگیر سیاست بودم. من روی هیلاری کار کردم [Clinton] کمپین در حال انجام ارتباطات و گفتن داستان، در اوهایو، از کمپین خود و چگونگی تأثیر آن بر رأی دهندگان اوهایو است.

مجله دیجیتال هفته یهودی واشنگتن را از طریق ایمیل دریافت کنید و هرگز داستان های برتر ما را از دست ندهید
ما داده ها را با فروشندگان شخص ثالث به اشتراک نمی گذاریم.

ثبت نام رایگان

من در کاخ سفید کار می کردم در حالی که در کالج بودم و در واقع داستان های آمریکایی هایی را که از اعتیاد به مواد افیونی و دیگر مواد مخدر رنج می برند، از طریق دفتر سیاست ملی کنترل مواد مخدر تعریف می کردم. و یکی از موثرترین کانال‌های ما برای ایجاد تغییر و ایجاد تغییر در سیاست – که اکنون در سراسر کشور شناخته شده‌تر است و به‌طور برجسته‌ای در عمل تفاوتی در بحران ایجاد کرده است – بخش بزرگی از آن ناشی از گفتن واقعی است. داستان ها و نمایش تجربیات آمریکایی هایی که در رنج هستند.

اما در یک یادداشت شخصی، من به سمت این کار در دموکراسی، فراتر از سیاست جذب شدم، زیرا من یک بازمانده نسل سوم هولوکاست هستم، و با شنیدن داستان های مادربزرگم که از آشویتس جان سالم به در برده بود، بزرگ شدم. وقتی به اشتراک می گذارید و از یک مکان معتبر می آیید و داستان می گویید، این چیزی است که باعث می شود مردم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

تربیت یهودی شما چگونه بوده و ارزش های یهودی شما چگونه کار شما را هدایت کرده است؟

من در یک خانواده اصلاح طلب و تک فرزند بزرگ شدم. من اهل ماریتا، گا هستم. دوستان یهودی زیادی نداشتم. من چند دوست از کنیسه ام داشتم.

همه دوستان من که یهودی نبودند اغلب برای شبات می آمدند. بنابراین ما شبات هر جمعه در خانه من بودیم…. من در یهودیت خود در خانه احساس امنیت و امنیت می کردم و احساس افتخار می کردم که با دوستانم به اشتراک بگذارم. و من همچنان شام شبات را در خانه با دوستانم می خورم.

چه چیزی به شما امید می دهد و انگیزه شما را حفظ می کند؟

واقعاً دلسرد شدن آسان است، من دروغ نمی گویم. اما من واقعاً کسانی را تحسین می کنم که هر روز روی زمین هستند و در این نبردها می جنگند. مثل اینکه من روی این موضوع کار می کنم [democracy]و من از این واقعیت که در حال سازماندهی ائتلافی از سازمان‌هایی هستم که در صحنه به مبارزه برای این ارزش‌ها در خانه‌های دولتی و دادگاه‌ها در سطوح فردی کمک می‌کنند، متواضع هستم. تأثیر مستقیمی بر افراد و جوامع دارد.

در یک یادداشت شخصی تر، من می خواهم به خواست خدا در این کشور بچه داشته باشم و نمی توانم تصور کنم که برای ارزش هایی که با آن ها بزرگ شدم و آزادی هایی که داشتم نجنگیدم. من می‌توانم بجنگم تا وعده‌ای را که آمریکا می‌تواند برای فرزندانم باشد، واقعی کنم.

آینده برای شما چه چیزی رقم زده است؟

بنابراین در آینده‌ای نزدیک، فکر می‌کنم می‌خواهم با الهام از این ایده در مورد وظایف غیرقابل ارتقا و تمام تلاش عاطفی که زنان به طور مکرر در حرفه‌های خود می‌کشند، کتابی در مورد چگونگی بودن یک زن جوان در نیروی کار بنویسم. می تواند قدردانی نشود

و سپس در دراز مدت، من دوست دارم شرکت خود را راه اندازی کنم که به زنان دیگر کمک می کند تا ایده های خود را، چه در شرکت ها یا رویدادها، زنده کنند. من هنوز در حال کشف جزئیات هستم، اما در نهایت، می‌خواهم کارآفرینی باشم که به بلند شدن در هنگام بلند شدن کمک کند. ■

[email protected]