ظاهر عالی، صدای خوب، تن ها از رقابت


رتبه بندی:
6/10
?

  • 1 – کار نمی کند
  • 2 – به سختی کاربردی
  • 3 – کمبود شدید در اکثر زمینه ها
  • 4- کارکرد دارد، اما دارای مشکلات متعددی است
  • 5 – خوب و در عین حال چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد
  • 6 – به اندازه کافی برای خرید در فروش خوب است
  • 7 – عالی و ارزش خرید دارد
  • 8 – فوق العاده، نزدیک به بهترین در کلاس
  • 9 – بهترین در کلاس
  • 10 – کمال مرزی

قیمت: 47 دلار

دو هدفون Audio Technica ATH-SQ1TW روی میز چوبی
هانا استرایکر / How-To Geek

Audio-Technica شرکتی است که برای همه چیز از هدفون گرفته تا میکروفون شناخته شده است، اما حداقل هنوز برای گوشی های بی سیم واقعی به خوبی شناخته شده نیست. این شرکت با Audio-Technica ATH-SQ1TW هدفون‌های بی‌سیم واقعی با کیفیت و مقرون به صرفه را در نظر دارد که کمتر از 80 دلار به فروش می‌رسند.

برخلاف بسیاری از هدفون های بی سیم واقعی که این روزها وارد بازار شده اند، ATH-SQ1TW ظاهر منحصر به فردی دارد. گفته می‌شود، Audio-Technica مجبور شد برخی از ویژگی‌های داخلی را کاهش دهد تا به قیمت مورد نظر شرکت برسد. اینجاست که شرکت ممکن است روزهای سختی داشته باشد، زیرا رقبا ویژگی های بیشتری را با پول کمتر ارائه می دهند.

آیا Audio-Technica با ATH-SQ1TW خیلی ساده عمل کرده است، یا قدرت صوتی این شرکت به حدی است که به هر حال هدفون ها ارزش قیمت درخواستی را دارند؟

در اینجا چیزی است که ما دوست داریم

  • کیفیت صدای خوب
  • نگاه منحصر به فرد
  • عمر باتری مناسب
  • طراحی ضد پاشش

و آنچه ما نمی کنیم

  • نوک ها به طور ناراحت کننده ای در گوش شما بیرون زده اند
  • فقط کدک SBC
  • با وجود حالت Hear-through، ANC وجود ندارد

بازبینان خبره How-To Geek با هر محصولی که ما بررسی می کنیم، به طور عملی عمل می کنند. ما هر قطعه سخت‌افزاری را ساعت‌ها در دنیای واقعی آزمایش می‌کنیم و آن‌ها را از طریق معیارهای آزمایشگاه خود اجرا می‌کنیم. ما هرگز پرداختی را برای تأیید یا بررسی یک محصول نمی پذیریم و هرگز نظرات دیگران را جمع نمی کنیم. ادامه مطلب >>

ساختمان و راحتی: ظاهر عالی، احساس نه چندان عالی

فردی که هدفون Audio Technica ATH-SQ1TW را در دست دارد تا ارتفاع آن را نشان دهد
هانا استرایکر / How-To Geek
  • وزن (هر هدفون): 0.18 اونس (5.2 گرم)
  • وزن (مورد): 1.2 اونس (34.2 گرم)
  • لوازم جانبی شامل: کابل شارژ USB-A/USB-C 12 اینچی (30 سانتی متر)، نوک گوش (XS، S، M، L)

در حالی که بیشتر هدفون های بی سیم واقعی یا به شکل لوبیای کلاسیک یا سبک ساقه بلند AirPods Pro اپل می آیند، ATH-SQ1TW رویکرد متفاوتی دارد. هدفون های گوش یک مربع گرد در خارج هستند، با باله ای بیرون زده که به سمت جلو حرکت می کند تا به شما کمک کند آنها را به درستی در گوش خود قرار دهید. این یک موضوع است، اما من واقعاً ظاهر مربعی را دوست دارم.

توجه داشته باشید: هدفون های ATH-SQ1TW در رنگ های شیرین بیان (مشکی، همانطور که بررسی شد)، بلوبری (آبی)، کاراملی (قهوه ای روشن)، بستنی (قرمز، سفید و آبی)، کیک کوچک (صورتی و قهوه ای) و پاپ کورن (خاکستری روشن و خاکستری) عرضه می شوند. ).

مقاومت در برابر آب در ایربادها مهم است، به خصوص اگر مرتباً از آنها در فضای باز استفاده می کنید. ATH-SQ1TW دارای رتبه IP نیست، اما Audio-Technica آنها را ضد پاشش توصیف می کند، که تقریباً معادل رتبه IPX4 است. مطمئناً نمی خواهید اجازه دهید اینها در آب بریزند.

در جایی که هدفون های ATH-SQ1TW رویکردی منحصر به فرد به ظاهر دارند، رویکردی منحصر به فرد برای تناسب نیز دارند. من در طول سال‌ها هدفون‌های زیادی را امتحان کرده‌ام، و هرگز با مجموعه‌ای مواجه نشده‌ام که احساس می‌کردم آنقدر عمیق در گوشم فرو می‌روند. در ابتدا ناراحت کننده بود، و در حالی که در نهایت با آن سازگار شدم، هرگز آنقدر که می خواستم احساس راحتی نکردم.

حداقل Audio-Technica شامل چهار سری نوک سیلیکونی با اندازه‌های بسیار کوچک تا بزرگ است و کیف شارژ دارای یک ضربه مغناطیسی رضایت‌بخش به آن است.

اتصال: ساده نگه داشتن کارها

هدفون Audio Technica ATH-SQ1TW به همراه لوازم جانبی آن
هانا استرایکر / How-To Geek
  • نسخه بلوتوث: 5.0
  • کدک بلوتوث: SBC
  • پروفایل های بلوتوث: A2DP، AVRCP، HFP، HSP

Audio-Technica ATH-SQ1TW دارای بلوتوث 5.0 است، اما آنها واقعاً از مزایای این مشخصات بهره نمی برند. حداقل جفت شدن ساده است: برای اولین بار آنها را از جعبه شارژ خارج کنید و بلافاصله وارد حالت جفت شدن می شوند. این هدفون ها همچنین دارای Android Fast Pair هستند.

متأسفانه، در حالی که ما شروع به دیدن کدک های پیشرفته تر در هدفون های بی سیم کرده ایم، Audio-Technica از این توانایی در اینجا استفاده نمی کند. ATH-SQ1TW فقط از یک کدک بلوتوث پشتیبانی می کند که ابتدایی ترین کدک SBC است. زمانی که هدفون‌های دیگر حداقل دارای AAC هستند، به غیر از کدک‌های جدیدتر مانند LDAC، aptX Adaptive یا LC3 جدیدتر، این تصمیم گیج کننده به نظر می‌رسد.

توجه داشته باشید: ATH-SQ1TW Audio-Technica از بلوتوث چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانند همزمان به دو دستگاه متصل شوند.

هدفون ها دارای یک حالت داخلی Low Latency هستند که می توانید آن را فعال کنید، اما تاخیر در وهله اول زیاد نیست. ممکن است برای گیمرها مفید باشد، اما من ترجیح می‌دهم کدک‌های باکیفیت‌تر را ببینم تا حالت تأخیر پایین.

کنترل ها: هوشمندانه و مفید

فردی که هدفون Audio Technica ATH-SQ1TW را روی جعبه آن نگه داشته است
هانا استرایکر / How-To Geek

روی هدفون Audio-Technica ATH-SQ1TW یک دکمه وجود ندارد. در عوض، آنها از پنل های لمسی خازنی روی هر هدفون استفاده می کنند. این اغلب می‌تواند آزاردهنده باشد، زیرا وقتی می‌خواهید هدفون را در گوش خود قرار دهید، می‌توانید به طور تصادفی موسیقی را متوقف کنید یا صدا را افزایش دهید. نه با این هدفون ها

ATH-SQ1TW یک راه حل منحصر به فرد برای این مشکل دارد. هنگامی که هدفون ها را از جعبه شارژ خارج می کنید، پنل های لمسی ابتدا قفل می شوند. قبل از پاسخ دادن به ورودی، باید روی هر پانل یک بار ضربه بزنید، که شما را از فعال کردن تصادفی آنها باز می دارد.

هنگامی که کنترل ها باز می شوند، نسبتاً ساده است. تنها با یک ضربه روی هدفون سمت راست، پخش را متوقف می‌کند و از سر می‌گیرد، در حالی که همان ضربه روی هدفون سمت چپ به تماس‌ها پاسخ می‌دهد یا پایان می‌دهد. کنترل‌ها بسیار عمیق می‌شوند، و شما می‌خواهید راهنمای شروع سریع را بخوانید، زیرا هیچ برنامه‌ای برای کنترل ویژگی‌های هدفون به روش دیگری وجود ندارد.

کیفیت صدا: وضوح شگفت انگیز

شخصی که هدفون Audio Technica ATH-SQ1TW را به دست دارد
هانا استرایکر / How-To Geek
  • راننده: 5.8 میلی متر دینامیک
  • امپدانس: 16 اهم
  • پاسخ فرکانس: 20-20000 هرتز

با درایورهای 5.8 میلی‌متری، در حالی که دیگر هدفون‌های اخیر درایورهای 11 میلی‌متری و فراتر از آن را افزایش می‌دهند، من انتظار باس زیادی از این هدفون نداشتم. تنها با استفاده از ابتدایی ترین کدک بلوتوث، انتظارات من در مورد صدا نیز بسیار کم بود.

البته، این Audio-Technica است که ما در مورد آن صحبت می کنیم، بنابراین من باید به توانایی این شرکت برای ساخت یک هدفون با صدای خوب ایمان بیشتری می داشتم. در حالی که بهتر بود کدک های با وضوح بالاتر حتی با SBC در دسترس بود، هدفون های ATH-SQ1TW صدای بسیار خوبی دارند.

با گوش دادن به “The Black Light” توسط Calexico، هدفون های هدفون به خوبی دینامیک را کنترل می کنند، که همیشه اینطور نیست. می‌توان روی هدفون‌های دیگر فشردگی و بلندتر شدن صدای کلاه‌های کلاه سبک و تله برس خورده را داشت، اما این هدفون‌ها کاملاً بی‌صدا هستند اما در اینجا همچنان قابل شنیدن هستند. صدای خواننده جوی برنز به نظر می رسد که او دقیقاً در هدفون است.

نمایه مربعی هدفون Audio Technica ATH-SQ1TW
هانا استرایکر / How-To Geek

در آهنگ “Chilled to Bones” از JEFF The Brotherhood، کیت درام بسیار بزرگ به نظر می رسد، حتی اگر صدای ضبط شده ای کاملاً خشک باشد. من این را روی بلندگوها تجربه کرده ام، اما نه اغلب در هدفون. بعداً در آهنگ، وقتی عناصر استریو بیشتری ظاهر می‌شوند، صحنه صدا حتی بیشتر باز می‌شود.

ATH-SQ1TW دارای رده میانی بالایی است، بنابراین تصمیم گرفتم «Dread Lion» از The Upsetters را امتحان کنم، یک آهنگ عالی که به نظر می رسد یک پتو روی آن است. من فکر می کردم که این هدفون ها ممکن است سطح بالایی را باز کنند، اما هنوز هم کمی خفه به نظر می رسد. گفته می شود، هدفون ها به خوبی از قسمت پایینی استفاده می کنند.

در یک تصمیم عجیب، ATH-SQ1TW دارای حالت Hear-Through است (در اصل حالت شفافیت که توسط AirPods Pro محبوب شده است). این برای شنیدن آنچه در اطراف شما می‌گذرد مفید است، اما معمولاً فقط در هدفون‌هایی با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) یافت می‌شود که هدفون‌های ATH-SQ1TW فاقد آن هستند.

نمونه میکروفون Audio Technica ATH-SQ1TW: داخل ساختمان


نمونه میکروفون Audio Technica ATH-SQ1TW: در فضای باز

عمر باتری: متوسط ​​اما قابل استفاده

شخصی که کیف هدفون Audio Technica ATH-SQ1TW باز را در دست دارد
هانا استرایکر / How-To Geek
  • عمر باتری (گوشی): 6.5 ساعت
  • عمر باتری (مورد): 13 ساعت
  • زمان شارژ: 1.5 ساعت (ایرباد)، 2 ساعت (مورد)

Audio-Technica با عمر باتری اعلام شده ATH-SQ1TW، 6.5 ساعت زمان پخش را ایمن می کند. کیس شارژ دو شارژ کامل دیگر (یا 13 ساعت) اضافه می کند که حداقل طبق گفته شرکت، در مجموع حدود 19.5 ساعت طول می کشد.

در آزمایش خود، به راحتی هفت ساعت از ATH-SQ1TW خارج شدم. دو شارژ دیگر از کیس اضافه کنید، و به راحتی می توانید تا 21 ساعت کل زمان پخش را دریافت کنید. این به میزان صدا بستگی دارد، اما خوب است بدانید که Audio-Technica ادعا نمی کند زمان پخش ATH-SQ1TW در واقع نمی تواند مطابقت داشته باشد.

این هدفون در 90 دقیقه در کیس شارژ می شود، در حالی که کیس از حالت خالی به پر در دو ساعت شارژ می شود. این عدد از شارژ USB-C می آید زیرا متأسفانه کیس شارژ از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

اگر آب بدنتان تمام شده است و به دنبال آهنگی برای ادامه کار هستید، با شارژ کردن جوانه‌های قاب که به برق وصل شده‌اید، به مدت 15 دقیقه یک ساعت زمان بازی برای شما به ارمغان می‌آورد.

آیا باید Audio Technica ATH-SQ1TW را بخرید؟

Audio-Technica ATH-SQ1TW به هیچ وجه هدفون بدی نیستند، اما متاسفانه برای آنها رقابت زیادی وجود دارد. اکثر رقابت ها برای قیمت یکسان یا پایین تر به نظر نمی رسد بهتر به نظر برسد، اما ممکن است ویژگی های بیشتری ارائه دهند.

وقتی صحبت از صدا به میان می آید، Audio-Technica ATH-SQ1TW در واقع نسبت به قیمت بسیار خوب است. متأسفانه، فقدان ANC برای بسیاری موضوع اصلی خواهد بود. احساس عجیب این که جوانه ها تا چه حد در گوش شما امتداد می یابند برای همه وجود ندارد.

اگر ظاهر را دوست دارید و نیازی به حذف نویز ندارید، هدفون‌های ATH-SQ1TW برای شما بسیار خوب کار می‌کنند، اما کمی تمرکز بیشتر روی گزینه‌های بی‌سیم می‌تواند در مجموعه هدفون‌های بعدی Audio-Technica کمک زیادی کند.

رتبه بندی: 6/10
?

  • 1 – کار نمی کند
  • 2 – به سختی کاربردی
  • 3 – کمبود شدید در اکثر زمینه ها
  • 4- کارکرد دارد، اما دارای مشکلات متعددی است
  • 5 – خوب و در عین حال چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد
  • 6 – به اندازه کافی برای خرید در فروش خوب است
  • 7 – عالی و ارزش خرید دارد
  • 8 – فوق العاده، نزدیک به بهترین در کلاس
  • 9 – بهترین در کلاس
  • 10 – کمال مرزی

قیمت: 47 دلار

در اینجا چیزی است که ما دوست داریم

  • کیفیت صدای خوب
  • نگاه منحصر به فرد
  • عمر باتری مناسب
  • طراحی ضد پاشش

و آنچه ما نمی کنیم

  • نوک ها به طور ناراحت کننده ای در گوش شما بیرون زده اند
  • فقط کدک SBC
  • با وجود حالت Hear-through، ANC وجود ندارد