من انتظار داشتم که عاشق این کوره وای فای برقی شوم اما نشد


خوراکی های کلیدی

  • مونتاژ مدل G ساده بود و به راحتی از قدرت الکتریکی برخوردار است، اما تجربه پخت و پز بسیار مورد نظر باقی مانده است.
  • برنامه تلفن همراه پایه و فاقد ویژگی است. ویژگی Smartclean گیج کننده بود و گرم شدن دستگاه بیشتر از آنچه در آگهی بود طول کشید.
  • با وجود عملکردی که دارد، مدل G 899 دلاری برای استفاده هیجان انگیز نیست و ممکن است در مقایسه با گریل های گازی یا گلوله های چوبی ارزش سرمایه گذاری را نداشته باشد.


زمانی که فصل کباب کردن هر سال شروع می شود، ارزیابی مجدد تنظیمات آشپزی در فضای باز وسوسه انگیز است. من فکر می کردم که عاشق گریل دو منطقه ای Current Model G با قدرت الکتریکی مناسبش خواهم شد. در نهایت، عملکرد خوبی داشت، اما من آنطور که انتظار داشتم غافلگیر نشدم.


مدل G فعلی چیست و چگونه کار می کند؟

صفحه جلویی گریل دو منطقه ای مدل G فعلی
تایلر هیز / How-To Geek

گریل دو منطقه ای فعلی مدل G تمام الکتریکی است، به این معنی که برای برق فقط به یک پریز دیواری 110 ولت نیاز دارد. این همان چیزی است که در ابتدا مرا به آن جذب کرد. استفاده از برق باید بسیار ساده تر از نگه داشتن گلوله های چوب در اطراف، نظارت بر پروپان یا تمیز کردن زغال چوب باشد.


مدل G بدون مونتاژ می آید، اما با چند ابزار دستی، این فرآیند از ابتدا تا پایان فقط یک ساعت طول کشید. از آنجایی که محصول باید در بیرون مونتاژ می‌شد، داشتن دستورالعمل‌های فقط دیجیتالی کمی آزاردهنده بود، حرکت بین صفحه کوچک تلفنم و باز کردن دائم آن برای بازگشت به جایی که بودم.

همانطور که از نام آن پیداست، دو ناحیه وجود دارد و می توان آنها را به طور مستقل گرم کرد، یا مستقیماً از واحد یا با استفاده از برنامه تلفن همراه متصل به Wi-Fi. کنترل هر یک از طرف‌ها به‌طور مستقل کار ساده‌ای بود، اگرچه در نهایت نیازی به استفاده از این قابلیت در عمل آن‌طور که فکر می‌کردم نداشتم.

من از کاوشگرهای دمای دوتایی که می‌توانستند در هر دو طرف متصل شوند و در برنامه دیده شوند، خوشم آمد – این یک لمس خوب بود.


برنامه Current (در دسترس برای iPhone و Android) خوب کار می کرد اما می توانست از پولیش زیاد استفاده کند. بزرگ‌ترین مانعی که در آیفون ایجاد می‌کرد این بود که هر بار که از آن استفاده می‌کردم باید وارد سیستم شوم. خوشبختانه، من را مجبور نکرد که هر بار گریل را از طریق بلوتوث دوباره جفت کنم. که می توانست یک معامله شکن باشد.

من از رویکرد حداقلی برنامه بدم نمی‌آمد، اما اغلب پراکندگی به کنترل‌های ساده‌تر و فقط محدود منجر نمی‌شد. این برنامه نیز فاقد مواد بود، با دستور العمل های کمی و آیتم های کشف. با این حال، من دوست داشتم که بتوانم مناطق دوگانه را با تلفنم کنترل کنم، چه به صورت محلی و چه از راه دور.

من هنوز در حال خرید و فروش پلت سیگاری نیستم

جلوی گریل دو منطقه ای مدل G فعلی با درب باز، چیزی روی گریل نیست
تایلر هیز / How-To Geek


من اصول اولیه را روی گریل پختم. همبرگرها و استیک ها بلافاصله پوشیده شدند. من همچنین بیکن را درست روی رنده ها امتحان کردم که به طرز شگفت انگیزی خوب کار کرد. غذایی که من پختم فاقد عطر و طعم نبود و طعم خوبی داشت، اما استفاده از برق برای کباب کردن به نظر استریل‌تر می‌شد و چه از نظر واقعی و چه درک، غذاها اغلب بی‌لطف بودند.

من بیش از حد عاشق فرآیند پخت و پز یا کباب کردن نیستم، اما حتی گاهی اوقات می توانم ارتباطی با غذایی که درست می کنم احساس کنم. شاید من به یک دوره سازگاری طولانی تری نیاز داشتم، اما هرگز این احساس را در اینجا نداشتم.

کباب پز می تواند به دمای 700 درجه فارنهایت برسد، اما حتی تنظیم آن در محدوده 400 درجه فارنهایت تا 500 درجه فارنهایت بیشتر از آنچه که من دوست داشتم طول کشید. این شرکت “حداقل 10 دقیقه” را تبلیغ می کند، اما تجربه من نزدیک به 15 دقیقه یا بیشتر برای دماهای بالاتر بود.

پخت همبرگر روی گریل دو منطقه ای مدل G فعلی
تایلر هیز / How-To Geek


در حالی که این واحد به اندازه کافی برای یک بالکن آپارتمان یا یک پاسیو کاندو کوچک است، من فکر می‌کردم که فضای آشپزی 422 اینچی آن برای یک وعده غذایی خانوادگی کافی است. شاید برای یک مهمانی بزرگ ایده آل نباشد، اما فکر نمی کنم این یکی از نقاط ضعف آن باشد.

من ویژگی Smartclean مدل G را امتحان کردم، نیمی از آن انتظار تجربه جادویی را داشتم، اما بیشتر از هر چیزی گیج شدم. حتی در حال حاضر، من کاملاً مطمئن نیستم که قرار است چه کاری انجام دهد، زیرا صفحه گریل مانند قبل به نظر می رسد.

قبل از دریافت گریل، به من هشدار داده شد که باید از پریز خود استفاده کند و هیچ وسیله اصلی دیگری در مدار نباشد. پس از دمیدن فیوز، می توانم مطمئن شوم که یک هشدار ارزشمند بوده است. در مثال من، این اتفاق زمانی افتاد که شخصی یک بخاری فضایی را در اتاقی دیگر وصل کرد در حالی که کوره در پاسیو از قبل گرم می شد. بنابراین، به نوبه خود، این هشدار من به شما است.

دمیدن فیوز باعث شد من از سوار شدن بر اسب کمی خجالتی باشم، اما مدل G در استفاده های بعدی خوب کار کرد.


نگاهی به کلیپ داخل گریل دو منطقه ای مدل فعلی G
تایلر هیز / How-To Geek

گیره پلاستیکی سیاه مدام از سوراخ مربعی اش بیرون می آمد.

با وجود اینکه مونتاژ گریل آسان بود، من متوجه چند نکته در مورد دوام طولانی مدت آن شدم. حداقل یک گیره پلاستیکی که پانل کناری را در جای خود نگه می دارد جدا شده بود و بعد از حدود یک ماه گیره نمی ماند. نرمی کلی قاب هنگام چرخاندن آن بر روی سنگفرش های حیاط خلوت (نسبتاً هموار) باعث مکث شد. پانل‌های جانبی الحاقی فضای ذخیره‌سازی خوبی را فراهم می‌کردند، اما از ورود کثیفی‌های ناشی از باد و قطرات باران جلوگیری نمی‌کردند.

آیا گریل دو منطقه ای مدل G فعلی ارزش خرج کردن را دارد؟

جلوی گریل دو منطقه ای مدل G فعلی با درب کابینت باز است
تایلر هیز / How-To Geek


اگر به هر دلیلی روی کباب‌پزی برقی تنظیم کرده‌اید، اجازه ندهید که شما را از کباب‌پزی دو منطقه‌ای مدل G فعلی صحبت کنم. استفاده کردم؛ همانطور که تبلیغ شد کار کرد من هیچ مشکلی با موارد ضروری نداشتم، مانند طول سیم 12 فوتی یا حفظ دمای آن. اما اگر می‌خواهید بین این گریل ۸۹۹ دلاری و گریل گازی یا گلوله‌ای چوبی تصمیم بگیرید، به شما توصیه می‌کنم با یکی از این گریل‌های دومی بروید.

طعم غذای پخته شده خوب و حتی خوب بود، اما هیچ چیز در مورد استفاده از این کباب باعث ایجاد هیجان در مورد پختن یک غذا نمی شد. انتخاب پیش‌فرض من برای پخت و پز در فضای باز این است که تقریباً همه چیز را در یک دستگاه دودکننده گلوله‌های چوبی بریزیم. این کوره برقی قادر به تغییر آن نبود.

سبد کباب 330 فعلی

گریل دو منطقه ای مدل G فعلی

این کباب پز دارای حداکثر دمای 700 درجه فارنهایت برای عملکرد عالی جوشاندن است. در کمتر از 10 دقیقه آماده پخت است و دارای اتصال Wi-Fi برای کنترل از راه دور بر روی دو منطقه است.

رنگ
اونیکس، تخته سنگ، غبار ماه

نام تجاری
جاری

اندازه
45 × 49 × 24 اینچ

حداکثر دما
700F (200F دقیقه)

قدرت
برقی

طرفداران

  • گاری جمع و جور با میزهای کناری قابل تنظیم
  • آسان برای جمع آوری
  • منبع قدرت در دسترس
منفی

  • برای رسیدن به دمای 400-500 بیشتر از حد انتظار طول کشید
  • برنامه تلفن همراه barebones است
  • من اغلب به دو منطقه نیاز نداشتم



منبع