همین الان می‌توانید با Marvel’s Spider-Man 2 با قیمت 399.99 دلار یک PS5 بگیرید.


شنبه مبارک، خوانندگان عزیز! درست بیش از یک هفته پیش، ما یک بسته نرم افزاری حاوی پلی استیشن 5 مبتنی بر دیسک “slim” و یک نسخه دیجیتالی از Marvel’s Spider-Man 2 به 449 دلار (50 دلار تخفیف) کاهش دهید – معامله ای که هنوز در آمازون، Best Buy و GameStop به راحتی در دسترس است. با این حال، آنچه در هفته گذشته تغییر کرده این است که آمازون، Best Buy و GameStop همگی اکنون نسخه دیجیتال PS5 بدون دیسک را با همان نسخه به فروش می‌رسانند. مرد عنکبوتی دنباله با قیمت 399.99 دلار (50 دلار تخفیف) که پایین ترین رقم در تمام دوران است.

اگر به فکر برداشتن آخرین کنسول سونی بوده اید، هرگز زمان بهتری برای این کار وجود نداشته است. تازه سازی میان چرخه جدید سونی به شدت باریکتر از مدل اصلی نیست که در سال 2020 عرضه شد، اگرچه دارای دو درگاه USB-C در جلو – به جای یک USB-C و یک USB-A – و همچنین یک ترابایت افزایش یافته است. حافظه داخلی (از 825 گیگابایت). مدل استاندارد همچنین دارای یک درایو دیسک قابل جابجایی برای اجرای بازی‌های فیزیکی و سایر دیسک‌های Ultra HD Blu-ray است که اگر نسخه دیجیتال پایه PS5 را خریداری کنید، می‌توانید آن را در تاریخ بعدی با قیمت 79.99 دلار دریافت کنید. درایو اختیاری نیز نسبتاً آسان برای اتصال و جدا کردن است و به هیچ ابزاری نیاز ندارد.

چندین ماه است که شایعاتی در مورد مک بوک ایر و آیپد جدید می شنویم و این هفته اپل وجود اولین مک بوک ایر را تایید کرد. از دیروز، 8 مارس، مک‌بوک ایر مجهز به M3 برای خرید در دسترس است، و این امید را افزایش می‌دهد که هر روز شاهد آی‌پد پروهای جدید – و نسخه بزرگ‌تر برادر ارزان‌ترش، آی‌پد ایر – باشیم.

در صورت عرضه، گران‌ترین تبلت‌های اپل احتمالاً گران‌ترین خواهند بود. اگر در حال حاضر به یک تبلت قدرتمند نیاز دارید، هر دو نسخه مجهز به M1 و M2 آیپد پرو 12.9 اینچی به برخی از بهترین قیمت های خود تا به امروز کاهش یافته اند. در حال حاضر می توانید آن را بگیرید آیپد پرو 12.9 اینچی نسل آخر با قابلیت LTE در Woot با کمترین قیمت 809.99 دلاری (490 دلار تخفیف) با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی. از طرف دیگر، اعضای My Best Buy Plus می‌توانند جدیدتر را به دام بیندازند آیپد پرو مجهز به M2 شروع از 949.99 دلار (150 دلار تخفیف).

هر دو تبلت های قدرتمندی هستند که می توانید از آنها به عنوان جایگزینی برای لپ تاپ خود استفاده کنید، نوعی که به شما امکان می دهد به راحتی آثار هنری دیجیتالی ایجاد کنید یا در حین حرکت به کارهای سخت تر ویرایش عکس یا فیلم بپردازید. آنها ممکن است از صفحه نمایش OLED شایعه شده ای که ممکن است در مدل های آینده اپل ببینیم استفاده نکنند، اما پنل های Mini LED زیبا با حداکثر نرخ به روز رسانی تا 120 هرتز را ارائه می دهند. مدل M1 آنقدرها هم جذاب نیست و برخی از ویژگی های جدیدتر از جمله پشتیبانی از Wi-Fi 6E را حذف می کند.



منبع