پرتره ویرجینیا دل


ویرجینیا دل. آیلین فیلر کورن پرتره خود را به عنوان سخنران مجلس نمایندگان ویرجینیا، نقاشی شده توسط کتی موریس، 15 مارس 2023 تقدیم می کند. عکس لوگان ویتون، انرژی برای تغییر

دینا واینستین

پرتره ایلین فیلر-کورن که در مجلس نمایندگان ویرجینیا آویزان شده، درخشان‌تر از نقاشی‌های دیگر سخنرانان مجلس است که از سال 1619 به این جسد خدمت کرده‌اند.

در تصویر، فیلر کورن یک لباس آبی پر جنب و جوش می پوشد.

فیلر کورن، که برای اولین بار در سال 2010 به عضویت مجلس نمایندگان ویرجینیا انتخاب شد، گفت: “زمانی که سوگند یاد کردم، آبی پوشیدم. و بله، رنگ را دوست دارم.” موج آبی دموکرات ها [that occurred in 2019]”

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

تا آن زمان، دموکرات‌ها برای یک نسل کنترل مجلس ویرجینیا را در دست نداشتند، و تا زمانی که فیلر-کورن سوگند یاد کرد، سخنران دموکرات نیز وجود نداشت.

فیلر کورن که در روز 15 مارس، روز رونمایی از پرتره، کت و شلواری با سایه متفاوت آبی پوشیده بود، گفت: «بنابراین وقتی به این فکر می‌کردم که هنگام ادای سوگند چه بپوشم، به طور خاص آن رنگ را انتخاب کردم.

مجله دیجیتال هفته یهودی واشنگتن را از طریق ایمیل دریافت کنید و هرگز داستان های برتر ما را از دست ندهید
ما داده ها را با فروشندگان شخص ثالث به اشتراک نمی گذاریم.

ثبت نام رایگان

فیلر کورن نماینده منطقه 41 است که شامل اسپرینگفیلد، محل زندگی او، و همچنین ایستگاه فیرفکس و فیرفکس است.

موضوع پرتره روغنی 45 اینچ 33 اینچی با 55 بلندگوی قبلی ویرجینیا هاوس از راه‌هایی غیر از لباس‌های روشن در تضاد است: فیلر کورن اولین زن ویرجینیا و اولین یهودی است که به عنوان سخنران سوگند یاد کرد.

این تصویر فیلر کورن را که یک وکیل است، در یک تریبون نشان می‌دهد که با دست چپش لایحه‌ای را امضا می‌کند. روی میزی در پیش‌زمینه، غلتکی قرار دارد که او هر روز از آن برای فراخوانی جلسه استفاده می‌کرد، و همچنین کتاب قطوری از قوانین و تصویری از پرتره خانوادگی شوهرش، باب، و فرزندان بزرگسالش، آلانا و جرمی. .

فیلر کورن مستقیماً به بیننده نگاه می کند و لبخند می زند.

فیلر کورن گفت: «من روی تمام قوانین تحول آفرینی که تصویب کردیم تمرکز می کنم. “چیزی که برای من فوق العاده مهم بود این بود که مطمئن شوم خانواده ام را در آنجا با خود دارم. در هیچ یک از پرتره های بلندگوی دیگر تصویر خانوادگی نخواهید دید. هیچ چیز برای من مهمتر از خانواده ام نیست و نمی توانستم کاری را که با آنها انجام دادم بدون آنها انجام دهم. ما به عنوان یک تیم کار می کنیم.»

فیلر کورن در مراسم رونمایی از پرتره گفت که اگرچه این پرتره او است که در اتاق آویزان است، اما نشان دهنده هزاران زن و دیگران است که به آنها گفته شده است که به نظر نمی رسند یا ایمان درستی ندارند. یا آن‌ها پس‌زمینه، رنگ پوست یا گرایش جنسی یا هویت جنسی مناسبی ندارند تا جایی که لیاقتش را دارند، یعنی هر کجا که می‌خواهند بروند.

می‌خواستم بگویم، اینجا در مجلس نمایندگان ویرجینیا، این نشان می‌دهد که شما به آن تعلق دارید. و من همچنین گفتم: “پرتره من ممکن است اولین باشد، اما می دانم که عکس های بیشتری وجود خواهد داشت.”

فیلر-کورن همچنین مطمئن بود که دخترش، آلانا کورن، کارآفرینی که به افراد مبتلا به ADHD کمک می کند، در مراسم رونمایی از پرتره ای که نماینده نسل بعدی ویرجینیایی ها است، اظهار نظر کند.

فیلر کورن یک نقاش ناشنوا و خودآموخته ساکن جورجیا به نام کتی موریس را برای کشیدن این پرتره انتخاب کرد. فرآیند چند ماهه انتخاب یک هنرمند شامل یک جلسه یک روزه نشستن برای عکس‌ها و آشنایی با موریس بود که به تنهایی در استودیوی خود طی چندین ماه روی پرتره کار می‌کرد.

من واقعاً می خواستم کسی را پیدا کنم که اولین زن باشد و اولین زن در تاریخ 400 و اکنون 404 ساله باشد. [of the Virginia House of Delegates] از آنجایی که به عنوان سخنران خدمت می کردم و اولین شخص دین یهود بودم، فکر می کردم واقعاً شگفت انگیز است اگر بتوانم یک زن نیز پیدا کنم، [and] فیلر کورن در مورد کتی موریس گفت. یکی از مسائلی که برای من بسیار مهم است، کار با افراد با توانایی های ویژه است. و من فکر کردم، پیدا کردن کسی که بر برخی موانع غلبه کرده است و یافتن شخصی با نیازهای خاص، کیفیت خاص یا ناتوانی، بسته به نحوه استفاده از این اصطلاحات، واقعاً معنادار خواهد بود.

امروزه، حزب دموکرات ویرجینیا، اولین حزب اکثریت زنان در تاریخ مشترک المنافع است. فیلر-کورن گفت که مفتخر است که در تاریخ این ایالت، زنان و افراد مختلف بیشتری را در پست های رهبری منصوب کرده است، از جمله مقامات منتخب زنان سیاه پوست که به عنوان روسای کمیته ها خدمت می کنند.

فیلر کورن گفت: «من فرصت های بی شماری داشتم که در مجلس قانونگذاری خدمت می کردم، جایی که دموکرات ها و جمهوری خواهان دختران خود را به من معرفی کردند و گفتند: «این اولین زن سخنران و اولین فرد مذهبی یهودی است». بنابراین، من فقط امیدوارم که به دیگران کمک کند [and inspires them to] می‌خواهند رویاها و اهدافشان را دنبال کنند و تشخیص دهند که آنها نیز بدون توجه به شکل ظاهری یا گرایش جنسی، مذهب، رنگ پوست یا هویت جنسی، به آنها تعلق دارند.»

فیلر کورن قبلاً اعلام کرده بود که برای انتخاب مجدد نامزد نخواهد شد. بر اساس پروژه دسترسی عمومی ویرجینیا، کمیته اقدام سیاسی او، Energized for Change، از سال 2019 وجود داشته است. اخیراً، Filler-Corn با یک تیم حرفه‌ای کار می‌کند و از کشورهای مشترک المنافع عبور می‌کند و به افراد همفکری که در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد می‌شوند کمک می‌کند. در انتخابات آتی همه 140 عضو مجمع عمومی امسال، 40 عضو در سنا و 100 نماینده مجلس نمایندگان حضور دارند.

او همچنین در حال بررسی نامزدی برای فرمانداری ویرجینیا است.

او اولین زن و اولین یهودی در آن دفتر نیز خواهد بود. ■

دینا واینستین یک نویسنده مستقل است.